Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

http://www1.skysports.com/football/news/20876/7393171/Chelsea-in-Cahill-talks

 

Vi blir linket til Gary Cahill igjen. Med tanke på at kontrakten hans går ut i sommer vil overgangssummen ligge på rundt 6 mill. pund. Synes dette er et godt kjøp for en relativt lav pris. Han er engelsk, relativt ung, kan gå rett inn på laget, samt at han har dannet stopperpar for England før. Er bombesikker på at vi signerer han i januar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det holder ikke med 3 stoppere i en klubb, hvert fall når den ene brukes på høyrebekken. Om vi signerer Cahill er det jo ikke sikkert at han spiller fast. En stopper MÅ inn uansett, og Cahill er den perfekte spilleren for øyeblikket (av nevnte grunner over). Luiz har en lang læringskurve igjen uansett.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt før så kan Luiz utvikle seg til en Carvalho 2.0. Dog må han skjerpe spillet sitt, noe som nok kommer automatisk jo eldre han blir, han spiller på alt for høy risiko.

 

Dog, som Aleks nevner (regner med at du tenker på Luiz) hadde det vært morsomt å se han spille bekk, eventuelt på midtbanen så offensiv som han er.

Lenke til kommentar

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert.

 

Er det sånn du ser på det så finnes det virkelig mange idioter som har Arsenal, United, Liverpool og Chelsea drakter som går rundt i dem med SITT eget navn på.

Det er noe helt annet.

 

Forøvrig har Cahill vært helt grusom i Bolton i høst. Har sbolutt ikke stått frem positivt på et lag som har slitt.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert.

 

Er det sånn du ser på det så finnes det virkelig mange idioter som har Arsenal, United, Liverpool og Chelsea drakter som går rundt i dem med SITT eget navn på.

Det er noe helt annet.

 

På hvilken måte? Du går rundt i en drakt med navnet på en person som aldri vil være god nok til å sette sine ben utpå bana.

Da er det vel strengt tatt bedre å gå rundt i ei drakt med en spiller som har gjort mye for klubben.

 

Selv om det er en gammel drakt så er det mange som har kanskje en favoritt drakt fra 01/02 sesongen og ønsker seg en slik drakt med Mata på.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

For en fin verden vi lever i. Her forsøker noen komplette idioter å bryte seg inn i Terrys hjem - som forøvrig enda ikke har fått en endelig dom over seg. Det er så primitivt og ekkelt å tenke på. Engelskmenn som buer til de mister pusten på mannen som representerer landet deres som kaptein.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...