Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Greit nok det, men hva er poenget med en "replica"-skjorte som rett og slett ikke er en replica? Spare penger?

 

Trodde dette var Chelsea-tråden :tease:

Måtte faktisk le litt. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert.

 

Er det sånn du ser på det så finnes det virkelig mange idioter som har Arsenal, United, Liverpool og Chelsea drakter som går rundt i dem med SITT eget navn på.

Selvsagt, det er også idiotisk. Ler faktisk litt hver gang jeg ser noen med eget navn på drakt.

Lenke til kommentar

Bosingwa played centre-back due to an injury to Branislav Ivanovic. John Mikel Obi had to go off too.

 

'They are both muscle injuries and they will be assessed tomorrow but it doesn't seem anything serious,' reported Villas-Boas.

 

'Hopefully David Luiz can return to contention for the Boxing Day game, or Ferreira, Romeu or Bosingwa can play there. '

 

Next up to complete 2011 are Fulham and Aston Villa, both games at Stamford Bridge.

 

'If you had told me we would have had two wins and two draws from our December games so far I think I would take it. It keeps our title challenge alive,' Villas-Boas decided.

 

'If we take the six points from the home fixtures, which will be difficult games, we are pretty much in it.'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...