edge Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Terry skal møte i retten 1 februar. "CPS have authorised for John Terry to be prosecuted. Breaking news SSN." Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Om bevisene er overtalende nok så fortjener han en straff. Synes ikke han skal straffes like hardt som Suarez da det var to helt forskjellige situasjoner etter min mening. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan er situasjonene helt forskjellige? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Det vet vi ikke enda. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvordan er situasjonene helt forskjellige? Skrev det i den andre tråden nå, men kan ta det her og. Sånn jeg har forstått det så sa Suarez det flere ganger under kampen for å terge. Mens Terry sa det en gang i en kamp som var veldig frustrerende for Chelsea, og som førte til at Terry kanskje sprakk. Slik jeg har fått det med meg hvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Er Luiz fremdeles skadet? http://www.chelseadaft.org/2011/12/no-luiz-for-spurs-who-plays-instead.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hvis noen er interessert så er det tilbud på Chelsea Megastore i dag. Blant annet kan 2010/2011 drakta (fjorårets) fåes til 5 gbp. Link 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Kult! Lurer på om jeg slår til på den. Bare synd jeg ikke kan få Mata sitt navn på den. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Du kan det. Bare skriv Mata og nummer 10. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Kanskje jeg burde skaffe meg briller. Takker for tipset. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Haha, veldig enig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Som eneste Chelsea supporter på hele internatet tror jeg ikke at jeg vil få så mange kommentarer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det. 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det. Greit nok det, men hva er poenget med en "replica"-skjorte som rett og slett ikke er en replica? Spare penger? Trodde dette var Chelsea-tråden Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2011 Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det. Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Her har Big Tone et virkelig, virkelig sinnsykt jævla stort poeng!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Omtrent som 97% av alt du poster 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2011 Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det. Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert. Er det sånn du ser på det så finnes det virkelig mange idioter som har Arsenal, United, Liverpool og Chelsea drakter som går rundt i dem med SITT eget navn på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå