Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er situasjonene helt forskjellige?

Skrev det i den andre tråden nå, men kan ta det her og. Sånn jeg har forstått det så sa Suarez det flere ganger under kampen for å terge. Mens Terry sa det en gang i en kamp som var veldig frustrerende for Chelsea, og som førte til at Terry kanskje sprakk. Slik jeg har fått det med meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Greit nok det, men hva er poenget med en "replica"-skjorte som rett og slett ikke er en replica? Spare penger?

 

Trodde dette var Chelsea-tråden :tease:

Lenke til kommentar

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert.

Lenke til kommentar

Vil vel se ut som et forbanna fjols om en springer rundt med fjoråretsdrakt med navnet til en spiller som ikke spilte der da? :p

 

Må være greit taper for i det hele tatt å bry deg om det.

Tja, ser fremdeles ut som et fjols. Jeg hadde ikke handla en drakt fra 02-03 og putta Fabregas bakpå, og hadde jeg hadde nok folk reagert.

 

Er det sånn du ser på det så finnes det virkelig mange idioter som har Arsenal, United, Liverpool og Chelsea drakter som går rundt i dem med SITT eget navn på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...