KjellV Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lampard ferdig i Chelsea Er News of the World som er ført opp som kilde så en trailer med salt hører hjemme her. Satser på han stikker til Juve eller Real og ikke til Barsa. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nei Blir jo bare færre og færre engelske spillere der jo.. I fare for å virke litt rasistisk men, herregud snart blir jo hele Chelsea laget bestånde kun av fargede spillere. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvis Lampard stikker kan John Terry fort gjøre det samme. Men pytt pytt, bare til å bruke noen oljemilliarder til så er alt i boks igjen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Lampard er en av verdens desidert beste spillere og er uerstattelig. Han har selv uttalt at han vil bli i Chelsea resten av karrieren. Jeg stoler på han. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Lampard har sagt at han vil bli ja, men tror han stikker hvis han (og JT) ikke blir best betalt i klubben. Hvorfor skal floppene Ballack og Sheva tjene mer enn Chelseas to viktigste spillere? Endret 27. mai 2007 av KjellV Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Fordi de har forhandlet seg til gode kontrakter som et resultat av at de er nye spillere. Jeg vil tro at både Terry og Lampard vil fortsette og glede publikumet på Stamford Bridge i mange år fremover. Media har en tendens til å skape storm i vannglass når det kommer til spillere og kontraktsforhandlinger. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Så det bør ikke være slik at de som gjør den beste jobben bør ha best betalt? De fikk så godt betalt fordi Chelsea var villige til å gi de den lønna de fikk. Da bør Chelsea absolutt være villig til å gi sine to viktigste spillere minst like god lønn. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg fant ingenting om det med Lampard på hjemmesiden til Chelsea. Får håpe media bare skriver tull. Dette var forresten godt å lese: http://www.chelseafc.com/xxchelsea180706/i.../list_2209129_6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg tror både Lampard og Terry stikker. I hvertfall hvis Mourinho får fyken. Sistnevnte er nok vanskeligere å erstatte enn de to førstnevnte. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Mourinho blir værende i klubben. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvordan vet du det spør jeg da? Uansett, hvis du snakker sant så er jeg glad for at han blir. Mourinho er en solid manager for Chelsea. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 De siste signalene sier at han blir hvertfall, noe jeg håper. Mannen skaper litt blest i PL. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Holder du med Chelsea Hyrlen? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 News of the World er den mest useriøse avisen på kloden, har null tilltro til deres tull før jeg ser det i en mer seriøs avis som f. eks Daily Mail. Skulle jeg satt penger på noe så forsvinner nok Mourhino i sommer. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skulle jeg satt penger på noe så forsvinner nok Mourhino i sommer. 8719424[/snapback] Jeg stiller meg tvilende. Selv om PL-gullet glapp, har ikke dette vært en mislykket sesong for Chelsea - skadene tatt i betraktning. Å vinne over erkefienden Manchester United i årets siste kamp sikret dessuten Mourinho ytterligere feste, vil jeg tro. Han ønsker selv å bli værende i klubben, ledelsen er nødt til å være fornøyd med han - og forholdet til Abramovich er neppe så kjølig som media vil ha det til. The Special One is staying at the Bridge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Holder du med Chelsea Hyrlen? 8719237[/snapback] Hehe, nei så vist ikke. Men Josè er en fargeklatt, i tillegg vil Chelsea rakne litt foran neste sesong om det skjer. Å ærlig talt klarer ikke jeg se at andre lag enn Chelsea truer United neste sesong, å skal United klare det ute i Europa må de ha matching hjemme også. edit: Jeg har alltid likt Chelsea best av London lagene, men annet enn United er det Newcastle jeg holder med i PL. Å nå kommer muligens Derby også opp, blir mange kamper jeg skal se neste sesong da Endret 28. mai 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Pizarro til Chelsea Hm, har Abramovich bestemt seg for å lukke pengesekken? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Pizarro til Chelsea Hm, har Abramovich bestemt seg for å lukke pengesekken? 8759803[/snapback] Hvor gammel er egentlig Pizzaro nå? Og forsvinner Schevcenko? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvor gammel er egentlig Pizzaro nå? Nærmer seg vel 30? Fin avatar btw Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Blir 29 senere i år. Bra spiller som aldri helt slo igjennom i Bayern, kansje gjør han det i Chelsea. Han har i hvertfall kvalitetene til å være en stjernespiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå