Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Skulle tatt seg ut om han dro dit, så ble langtidsskada igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Jepp, tror dere han får spilletid med en gang eller kommer han til å slite med å spille bedre enn Romeu? Kan han spille på kantene? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Slik som Romeu spiller nå tror jeg Essien skal få slite med å få spilletid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Ja, blir spennende å se. Litt tynn kilde, men hadde vært interessant: http://football-talk.co.uk/52477/chelsea-transfer-news-e36m-target-interested-in-potential-move/ Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Æh, vi møter Napoli i 16-delsfinalen. Vi møter dem borte først. Hadde håpet på et fransk lag eller Basel. Men, skal vi ha noen mulighet til å vinne turneringen må vi kunne vinne mot hvilken som helst motstander. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Napoli er ikke de verste vi kunne møte. Like så greit å bare fjerne all motstand så tidlig som mulig. Arsenal er vel de som sitter her med mest flaks! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har troa på at vi kan nå finalen i år, eventuelt vinne den også. Selv med to giganter fra La Liga har jeg troa. Jeg vil så gjerne se våre fotballidoler løfte det kjære trofeet alle blå ønsker. Supporter-hjertet taler, men likevel, vi har nok muligheten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 West London sources have informed the Chronicle Tiote is still very much on the Blues’ winter wish-list, but United are still not interested in selling the player they plucked from FC Twente last summer. A source close to Chelsea said: “Tiote is a player everybody at Chelsea admires. Fuck. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Ser ikke hva vi skal med enda en defensiv midt. Tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 The Chronicle er kanskje den mest seriøse avisa når det gjelder Newcastle, så jeg tror nok det er noe i det, med mindre kildene deres er helt på bærtur. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Henger meg på aleks. Vi får Essien tilbake, vi har Mikel, og vi har Romeu ikke minst! Romeu burde utentvil være vårt første valg. Blir skuffet om vi velger å skaffe Tiote og sette Romeu til side. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Chelsea team news: Lampard to start. No Torres. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Som jeg har sagt... Tiote kommer ikke. Vi har, som andre nevner: Essien, Romeu, Mikel, alle de tre er rivjern og defensivt anlagt. Vi trenger ikke enda en murbrekker. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Romeu igjen fra start. Moro! Bosingwa på høyrebekken, hva i all verden? Er ikke den mannen på vei ut enda?! Endret 17. desember 2011 av fnats Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 One change to the team - Lampard in for Ramires who has a bruised leg. Chelsea team for Wigan: Cech, Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole, Romeu, Lampard, Meireles, Sturridge, Drogba, Mata. Hvorfor ikke Luiz? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Luiz må ha dratt på seg en skade av ett eller annet slag. Dog har jeg ikke hørt noe om det, ikke er han på benken engang. Men, McEachran er på benken. Skulle gjerne sett at han starter. Ramires er jo ute med skade. Edit: Luiz har visst pådratt seg en kneskade. Bosingwa er kanskje på vei ut likevel. Digg. Endret 17. desember 2011 av fnats Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 God gutten! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 Det var godt. Hadde vært tragisk om det endte null null som det så ut som i deler av 1. omgang. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 For en spiller! Herlig pasning, til ett herlig mottak og herlig scoring. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2011 (endret) Worst case scenario. Edit: Eller ikke. Endret 17. desember 2011 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå