Jotun Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Og det var deilig, misforstå meg rett, å se Mata bli fika til uten at han begynte å rulle rundt som en liten jente. Han tok det som en mann. Det igrunn blitt litt trist når man faktisk må anse dette som positivt. De burde, i moderne fotball, være helt normalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Og det var deilig, misforstå meg rett, å se Mata bli fika til uten at han begynte å rulle rundt som en liten jente. Han tok det som en mann. Det igrunn blitt litt trist når man faktisk må anse dette som positivt. De burde, i moderne fotball, være helt normalt. Helt enig. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Enig. Hadde lyst til å gi Aleksander Schau en highfive da han påpekte det i studio. At det var Lampard som putta den straffen var bare ekstremt deilig. Har så stor respekt for Lampard, var min store helt da jeg var liten gutt og tidlig Chelsea-supporter. Å høre "LAMPARD SCORES" etter straffesparket mot Liverpool i CL 08 gir meg fortsatt tårer i øyene og gåsehud. http://www.youtube.c...h?v=E7EhlJQwPps (Får ikke til å direktelinke fra YouTube.....) Var et sinnsykt øyeblikk det der! Husker den... Var vel i russetiden min. Jeg gikk ut full og glad, og gjorde narr av en skallet tykk, tattovert (lpool tattoo) sint mann i liverpool drakt fikk jeg vite vite dagen etterpå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2011 Torres for sale! Chelsea will take £20m in January for flop striker. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Hadde vært kjipt med et så stort tap (økonomisk sett), men vi hadde ikke mistet en toppspiller. Han er helt tom for selvtillit på banen. Bør legge til at jeg tviler sterkt på at han forsvinner mtp. at Drogba drar til Afrikamesterskapet i januar, da sitter vi kun igjen med Sturridge og Lukaku. Endret 14. desember 2011 av fnats Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Det der skjer aldri! Ikke engang Chelsea er såpass tegneserieklubb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Bs som vanlig. http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/8955904/Chelsea-Fernando-Torres-key-part-of-our-future.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2011 Leste i en engelsk avis at det bare er bullshit. Avb kommer til å bekrefte det på morgendagens pressekonferanse Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Chalobah snakker om sine lagkamerater. Har stor tro på denne gutten. http://www.youtube.com/watch?v=rhthJW6P92w&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 http://youtu.be/WExC4m6Hn44 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Vakkert, Emils1! Tenker meg at du har hatt noen utrolige dager nå? Er helt fantastisk å være på brua. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Ganske fornøyd med turen ja. Så absolutt vært alle pengene. Takk for tipset med Viatours forresten, de var rett og slett glimrende! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Kult. Har selv lyst til å få meg en tur over dammen ila. de neste årene selv, får se om jeg får lagt opp penger nok nå som jeg har boliglån og studielån som må betales ned. Var og så Tottenham-Wimbledon i 1997 da, god opplevelse det selv om jeg kanskje ikke var gammel nok til å virkelig sette pris på det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Hva skjer med at engelsk presse egentlig fyrer opp rykte etter rykte ang. Villas-Boas? Har blitt enda verre etter at han gikk til angrep på pressen. Nå han har sagt ditt og datt for hver dag. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Selv bryr jeg meg null og niks om disse ryktene, da de nesten alltid viser seg for å være renspikket tøv. Pressen vil alltid spre rykter, ikke alltid sanne, og slippe ut historier og utsagn som er usanne. Tar alltid rykter med en stor neve salt. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Håper vi kan få inn en ving alà Andre Ayew i januar, slik at vi kan bruke Sturridge som midtspiss, som er hans beste posisjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg synes Strurridge blir bedre og bedre på vingen og klar den rollen veldig godt. Han har fart, god en mot en og begynner å se andre lagspillere mye før. Så mot City på 1-1 målet så var Sturridge veldig god og fortsetter han sånn blir det mye mål og assist for hans del. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Sturridge har kommet seg veldig på vingen. Han er god til å utfordre mann, er ekstremt hurtig også scorer han. Ofte går han innover i banen og avslutter i lengste hjørne. Synes han også har kommet seg litt på det med å assistere målgivende nå, han forsøker hvert fall. Alt dette settes i likhet med Hulk fra Porto og det er slik AVB bruker han. Så, synes jeg han bør fortsette på høyrekanten - han er jo giftig der også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=u-Ty4xIIa2o Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2011 Essien tilbake i midten av januar. Blir mest sannsynlig ikke med til Afrika. http://www1.skysports.com/football/news/11668/7379394/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå