Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Hadde lyst til å gi Aleksander Schau en highfive da han påpekte det i studio.

 

At det var Lampard som putta den straffen var bare ekstremt deilig. Har så stor respekt for Lampard, var min store helt da jeg var liten gutt og tidlig Chelsea-supporter.

 

Å høre "LAMPARD SCORES" etter straffesparket mot Liverpool i CL 08 gir meg fortsatt tårer i øyene og gåsehud.

 

 

http://www.youtube.c...h?v=E7EhlJQwPps

 

(Får ikke til å direktelinke fra YouTube.....)

 

Var et sinnsykt øyeblikk det der! Husker den... Var vel i russetiden min. Jeg gikk ut full og glad, og gjorde narr av en skallet tykk, tattovert (lpool tattoo) sint mann i liverpool drakt fikk jeg vite vite dagen etterpå.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hadde vært kjipt med et så stort tap (økonomisk sett), men vi hadde ikke mistet en toppspiller. Han er helt tom for selvtillit på banen.

 

Bør legge til at jeg tviler sterkt på at han forsvinner mtp. at Drogba drar til Afrikamesterskapet i januar, da sitter vi kun igjen med Sturridge og Lukaku.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Kult. Har selv lyst til å få meg en tur over dammen ila. de neste årene selv, får se om jeg får lagt opp penger nok nå som jeg har boliglån og studielån som må betales ned. Var og så Tottenham-Wimbledon i 1997 da, god opplevelse det selv om jeg kanskje ikke var gammel nok til å virkelig sette pris på det.

Lenke til kommentar

Sturridge har kommet seg veldig på vingen. Han er god til å utfordre mann, er ekstremt hurtig også scorer han. Ofte går han innover i banen og avslutter i lengste hjørne. Synes han også har kommet seg litt på det med å assistere målgivende nå, han forsøker hvert fall. Alt dette settes i likhet med Hulk fra Porto og det er slik AVB bruker han. Så, synes jeg han bør fortsette på høyrekanten - han er jo giftig der også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...