Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan heller ikke spekulere om hvordan det er i Chelseas garderobe. Hva vet han om Chelseas garderobe? Har Neville vært der? Vet du hvor treningsfeltet er? Du vet ikke engang hvordan man kommer seg dit

- Villas Boas til Neville

 

Kan bli en morsom duell hvis Neville fortsetter å komme med så tragiske kommentarer som det han har gjort til noe.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Chelsea have also been linked with signing a host of players during the January transfer window, chiefly Bolton defender Gary Cahill. Villas-Boas said: 'He's a fantastic player because he plays for the English national team, a central defender of high qualities.

 

'He had a fantastic year last season for club and country.

'But he is not a player that we are considering.'

 

Villas-Boas also ruled out resurrecting moves for Tottenham playmaker Luka Modric and Porto wing-back Alvaro Pereira, with Chelsea seeing bids for both snubbed this summer.

 

He said of Modric: 'We have (Michael) Essien returning and I think we have left that one out for sure.'

 

He added of Pereira: 'I don't think so based on prices and because we are not looking. We are pretty satisfied with what we've got.'

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2072650/Andre-Villas-Boas-says-Chelsea-talking-Petr-Cech-new-deal.html

Lenke til kommentar

Herregud for en deilig kamp det var i går. Sturridge var glimrende på 1-1 målet. Måten Romeu spiller på er fantastisk å se på. Alle de bevegelsene han gjør og det å hente ballen dypt var svært avgjørende i går. Kan vel nærmest ikke annet enn å være fornøyd.

 

Da bærer det over til Stamford Bridge for en omvisning!

Lenke til kommentar

Enig. Hadde lyst til å gi Aleksander Schau en highfive da han påpekte det i studio.

 

At det var Lampard som putta den straffen var bare ekstremt deilig. Har så stor respekt for Lampard, var min store helt da jeg var liten gutt og tidlig Chelsea-supporter.

 

Å høre "LAMPARD SCORES" etter straffesparket mot Liverpool i CL 08 gir meg fortsatt tårer i øyene og gåsehud.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=E7EhlJQwPps

 

(Får ikke til å direktelinke fra YouTube.....)

Lenke til kommentar

Sinnsykt deilig med seier i går.

 

Tviler sterkt på at Tiote er på vei til Chelsea. Har vanskeligheter med å se for meg hvilken spiller han vil danke ut av midtbanen vår, spesielt med tanke på at Essien er tilbake snart (vel, én til to måneder).

 

Mtp. at Essien har tapt seg temmelig godt de siste sesongene så er det vel muligens nettopp Essien han erstatter..

Lenke til kommentar

Sinnsykt deilig med seier i går.

 

Tviler sterkt på at Tiote er på vei til Chelsea. Har vanskeligheter med å se for meg hvilken spiller han vil danke ut av midtbanen vår, spesielt med tanke på at Essien er tilbake snart (vel, én til to måneder).

 

Mtp. at Essien har tapt seg temmelig godt de siste sesongene så er det vel muligens nettopp Essien han erstatter..

 

Det er helt korrekt at Essien har sunket fra det høye nivået han var på før. Med det så mener jeg også at det blir vanskelig for Essien å kjempe seg inn i en fast plass i midtbanetreeren til Chelsea.

 

Tiote er absolutt en god spiller, men vi har nok av slike spillere ala han i stallen. Vi trenger kreative spillere - om noen i det hele tatt. Vi har to enorme talenter i Romeu og McEachran. Sett bort fra de har vi også Meireles, Lampard, Mikel, Ramires, Essien. Nei, forsterk heller andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...