Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig dårlig dekning der bake uten Alex. Det er faenmeg godt at Terry aldri er skadet. Håper utviklinga til Luiz går fort, for å si det sånn, han har mye å gå på i hodet. Siden Alex går i januarvinduet må vi ha inn en stopper. Selv da er det ikke akkurat kjempedekning.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Luiz er en usikker faktor i seg selv. Plutselig kan han bryte spillet og stoppe motstandere i verdensklasse, og plutselig gjør han horrible feil.

 

Med Alex samt Bosingwa ut har vi ingen stoppere i bakhånd, så tviler på at Bosingwa forsvinner i januar. Klarer ikke helt se for meg Chelsea hente inn både en stopper og bekk allerede i januar - da det også er sannsynlig at det vil komme forsterkninger på topp.

 

Selv hvis Alex er den eneste forsvarsspilleren vår ut i januar må det kjøpes inn en stopper, som Herr Brun nevner. Og hvem kan det være? Den spilleren vil først og fremst være tiltenkt en backup/rotasjonsrolle.

 

Januar blir utvilsomt spennende.

Lenke til kommentar

Det må hentes ein ny back og ein stopper, ingen tvil! Egentlig burde me bare trengt en ny back, men denne situasjonen med Alex.. han burde etter min mening førstevalget valgt foran Luiz. Dobbelt så stabil og erfaren. Luiz svinger VELDIG i prestasjonene, som fnats påpeker.

 

Når det gjelder Anelka så sier eg bare takk og farvel. Han har ingenting å tilføre laget på dette stadiet i karrieren.

Lenke til kommentar

Det er ganske åpenbart, men det er kun folk som ikke vet bedre som faktisk kjøper kamper på Viaplay, og folk gidder ikke å tegne abonnement med Viasat for å se på en kamp.

At de tjener litt på det er sikkert, men gikk det ikke igjennom en sånn dom i EU nå at det ikke er lov å ha rettigheter alene på sånne ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...