Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig heldig. Sånn ca. 5546464684+6464646464648646 ganger klarere enn Cahill sitt. Luiz er en teknisk god spiller som er flink med ball, bra teknikk osv., men han virker max klumsete og ukonsentrert. Han kan bli top class, men per dags dato er han ikke verdt 1/5 av hva Chelsea betalte for han.

 

Men jeg liker Luiz og håper han lykess. :)

Lenke til kommentar

Synes Luiz hevet seg betraktelig etter den starten og Luiz har flere ganger gjort mye bra som andre stoppere ikke ville vært kapable til. Med det mener jeg den farten han besitter. I tillegg er Luiz også en stopper som er god med ball og har ofte satt igang angrep. Blant annet en nydelig pasning frem til Mata, som Mata slår gjennom til Sturridge. En dårlig avslutning/god redning fra Krul gjorde at det ikke ble mål.

 

Men var ikke situasjonen med Ba litt usikker? Slik jeg så det var Ba på grensen til offside, men jeg har ikke bilder som kan bekrefte/avkrefte det.

Lenke til kommentar

Mye mulig. Uansett hadde Luiz fått rødt og det viser seg at det var offside hadde det garantert stormet rundt dommern og vi ville heller ikke fått den kampen vi fikk i dag. (3-0 er jo ikke et rettferdig bilde av kampen med tanke på de sjansen Newcastle hadde og i og med at vi scorer 2 pga. Newcastle kaster alle frem) Det ville ei vært noe særlig om dommern igjen skulle gitt Chelsea et kontroversielt rødt kort, de har vi allerede fått nok av.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Hvem tror dere AVB vil velge mot City. Drogba eller Torres? Det hadde vært interessant å se Torres mot City da vi kanskje får se en Torres som vi hadde mot United, på grunn av at det er et topplag vi spiller mot. Men om vi får se en slik Torres vi hadde mot Liverpool så er det litt krise. Viktig kamp. Nå viste jo Drogba at han fremdeles kan skåre mål, men skuddfoten hans er kanskje litt redusert.

 

Forresten gøy at Kalou fikk et mål. Han hadde jo også en ikke alt for gal sjanse etterpå om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

http://football-talk.co.uk/50791/transfer-news-london-rivals-weight-up-sensational-swap-deal/

 

Bare jeg som føler at dette er veldig urealistisk?

 

Og det ser ut til at Drogba kanskje ikke drar i januar allikevel. Vet ikke om dette er gode eller dårlige nyheter egentlig.

 

http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/Chelsea-striker-Didier-Drogba-vows-to-see-out-contract-at-Stamford-Bridge-article838731.html

Lenke til kommentar

Hadde vi fått Modric i bytte av Lampard burde vel det vært en grei deal, men det er sikkert noe mer vi må gi også. Modric er ung og mer moderne spiller enn hva Lampard er og ville nok passet godt inn i Boas sin spillestill. Om det er realistisk er vel et annet spørsmål, Rednapp er vel ikke interessert i å selge Modric så vi får vente å se. Alt i alt synes jeg det er for mye å ofre for å få en spiller. Vi kan finne billigere midtbanespillere som kan sikkert bli vel så gode. Problemet er vel russern som forventer CL gull, PL gull og alt annet av edelt metall.

 

Om Drogba ønsker å sitte på benken over tid vil være opp til han. Kan aldri i verden tenke meg at Drogba er planen til Boas, ihvertfall ikke etter Januar.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Her skal det ryddes ja, og godt skal det bli. Er dog ikke godt med enorme overgangssummer for nye spillere. Men, overbetalte, over the top-spillere skal ut. Synes det er smått utrolig hvis de siste ryktene stemmer, at fire nye spillere er tilgjengelig for salg - totalt seks.

 

Forhåpentligvis hentes det inn noen spillere i januar, samt at noen går ut allerede da. Er på tide at denne aldrende stallen byttes ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...