Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil spille Torres fra start helt til han finner storformen? Skal vi gjøre det samme med Drogba, Malouda og Kalou også da eller? De to første har jo et sykt toppnivå, Kalou blir vel aldri god uansett, men vi kan liksom ikke la de spille til de finner formen. Noen innhopp her og noen innhopp der, hvis at du duger så får du spille. Akkurat nå så er Drogba minimalt bedre enn Torres, selv om begge suger, så derfor bør Drogba spille!

 

Greit at Torre kosta 500 millioner, men akkurat nå så trenger laget de beste spillerne, så Torres får få noen innhopp frem til han viser at han duger..

 

Jeg liker Torres, håper han lykkes, men akkurat nå kan vi ikke vente på at han skal slå til, han får komme inn i laget når han først gjør..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil spille Torres fra start helt til han finner storformen? Skal vi gjøre det samme med Drogba, Malouda og Kalou også da eller? De to første har jo et sykt toppnivå, Kalou blir vel aldri god uansett, men vi kan liksom ikke la de spille til de finner formen. Noen innhopp her og noen innhopp der, hvis at du duger så får du spille. Akkurat nå så er Drogba minimalt bedre enn Torres, selv om begge suger, så derfor bør Drogba spille!

 

Greit at Torre kosta 500 millioner, men akkurat nå så trenger laget de beste spillerne, så Torres får få noen innhopp frem til han viser at han duger..

 

Jeg liker Torres, håper han lykkes, men akkurat nå kan vi ikke vente på at han skal slå til, han får komme inn i laget når han først gjør..

Drogba og Malouda er gamle og sjansene er der for at de ikke vil finne tilbake til toppformen. I tillegg så kommer Drogba mest sannsynlig til å dra i januar. Torres kan bedre, og han blir i klubben så lenge vi vil at han skal være der. Som sagt, Drogba er for øyeblikket minimalt bedre, men Torres har et vanvittig potensiale som vi fikk lukte på før Swansea-kampen.

 

Eneste grunnen, som jeg kan se, til at AVB velger Drogba foran Torres nå er at vi har 3 veldig vanskelige kamper i desember, som vi må få med oss poeng videre i fra. Derfor satser han på det som er minimalt bedre. Tror ikke på uavgjort i Newcastle kampen. Tror vi enten taper på grunn av dårlig form, eller så finner vi den tilbake og vinner. Tror også at, om vi taper denne, så kommer vi til å tape mot City og Tottenham også.

Lenke til kommentar

Torres kan bedre, og han blir i klubben så lenge vi vil at han skal være der.

 

Uenig. Fortsetter Torres å bli sittende så mye på benken som det han allerede gjør nå skal du ikke se borti fra at han forsvinner i Januar og en ny spiller kommer inn. Jeg håper selvfølgelig ikke dette fordi Torres er fortsatt "ung" og har tid til å forbedre seg. Synd hvis dette kastes bort.

Lenke til kommentar

Skjønte det, men Torres er nok ikke spilleren som orker å sitte på benken, han er mer en god nok for å spille. Problemet er bare at sjansen får han aldri av AVB, selv om Torres var på god vei fremover.

Torres i toppform er en av verdensbeste spisser, og lar vi han gå kommer vi nok ikke til å klare å hente en spiss som har det topp kaliberet som det Torres har.

Lenke til kommentar

Skjønte det, men Torres er nok ikke spilleren som orker å sitte på benken, han er mer en god nok for å spille. Problemet er bare at sjansen får han aldri av AVB, selv om Torres var på god vei fremover.

Torres i toppform er en av verdensbeste spisser, og lar vi han gå kommer vi nok ikke til å klare å hente en spiss som har det topp kaliberet som det Torres har.

Kilde til første utsagn?

 

Gjorde grundig research og fant ut at det står på hjemmesiden til Chelsea.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Skjønte det, men Torres er nok ikke spilleren som orker å sitte på benken, han er mer en god nok for å spille. Problemet er bare at sjansen får han aldri av AVB, selv om Torres var på god vei fremover.

Torres i toppform er en av verdensbeste spisser, og lar vi han gå kommer vi nok ikke til å klare å hente en spiss som har det topp kaliberet som det Torres har.

Kilde til første utsagn?

 

Gjorde grundig research og fant ut at det står på hjemmesiden til Chelsea.

 

Kilde på at Torres ikke er fornøyd med å sitte på benken?

Lenke til kommentar

Skal vel ikke se bort fra at han blir i PL - selvsagt for en annen klubb. Kan fort hende at han havner i Serie A også. Anelka returnerer nok tl Frankrike. Dette åpner for spillerkjøp for oss. Uten Alex er det tynt i stopperrekken. Spiller vår beste høyrevekk, Iva, har vi ingen stoppere i bakhånd, da Luiz selvfølgelig blir makkeren til Terry om AVB fortsatt utelater Bosingwa

 

Skjønte det, men Torres er nok ikke spilleren som orker å sitte på benken, han er mer en god nok for å spille. Problemet er bare at sjansen får han aldri av AVB, selv om Torres var på god vei fremover.

Torres i toppform er en av verdensbeste spisser, og lar vi han gå kommer vi nok ikke til å klare å hente en spiss som har det topp kaliberet som det Torres har.

Kilde til første utsagn?

 

Gjorde grundig research og fant ut at det står på hjemmesiden til Chelsea.

 

Kilde på at Torres ikke er fornøyd med å sitte på benken?

 

Aner ikke hvorfor jeg siterte deg der. Var overbevist på at jeg siterte Aleks.

 

Herregud nå surrer jeg mye her.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...