Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Torres er elendig, og har vært det siden han kom til klubben. Han har hat ett par gode kamper, men fy flate så vaklende han er i form. Klubben kommer i første rekke, så mener AVB at Drogba vil levere en bedre kamp enn Torres starter selvfølgelig Drogba. Ingenting tilsier at Torres skal starte fremfor Drogba. AVB må bare gamble med spissvalget sitt å håpe på at noen leverer, fordi det er UMULIG å forutse om de kommer til å levere en god kamp. De er i så latterlig dårlig form alle sammen.

 

Er så mange spillere som ikke fortjener å spille i klubben for øyeblikket. Anelka er jeg så skråsikker at forlater klubben i januar eller HVERT FALL til sommeren. Alt tyder på det. Samme gjelder Kalou, han holder nivå med en søppelklubb ala Vålerenga. Drogba er jo søren meg 33 år, han lever pdd på ryktet sitt, ikke på gode kampresultater. Torres, uff og huff, ikke mer å si her.

 

Men hva i all verden må endres? Forsvarslinja våres? Må den senkes? Er Terry gått ut på dato? Spiller Luiz rett og slett på for høy risiko? Er Bosingwa så elendig som vi alle skal ha det til? Alex, er han på vei ut, har fått lite spilletid i år. Har mange spillere over 30 år, noe som gjør at gjennomsnittsalderen i klubben er veldig høy. Grei at de har bøttevis av erfaring, men de evner ikke å spille slik vi er vant med å se dem.

 

Savner tiden når vi hadde en magiker i Mourinho, da vi vant kamper med ett forbanna mål og var bunnsikre. Stallen vår bør egentlig tilsi gode resultater, men filosofien til AVB har frem til nå, ikke fungert. Rett og slett. Mener for all del ikke at AVB skal få fyken, men drømmer om gode gamle Chelsea. Igjen, kalenderåret 2011 har vært forferdelig for Chelsea, økonomisk sett (hei Torres) og dårlige kampresultater. Nå kan det hele toppes at vi ryker ut allerede i gruppespillet i CL, og for øyeblikket ser det ut som at vi må ta til takke til en 4-5 plass i ligaen.

 

Er veldig kritisk nå, men det er så mange spørsmålstegn hengende over klubben for øyeblikket. Fremtiden vi går i møte nå vil utvilsomt være spennende.

Lenke til kommentar

Det ser jo heller ikke ut som de som spiller er motiverte og ønsker noe. AVB er nesten like bevegelig som spillerne, det tyder jeg på at han ønsker med engasjement og jobbing. Pdd. så ser det tragisk ut, og når spillerne gjør en dårlig jobb så får manageren kjeften. Noen ganger så må faktisk de 11 som skal representere klubben også vise at de hører hjemme her.

 

Men jeg skal ikke henge ut at noen spiller dårlig for jeg synes faktisk alle som starter synker like lavt og bidrar ikke med nok. Det er kamper hvor enkelte kan lyse opp (Mata og Sturridge blant annet), mens i den neste er de totalt fraværende. Det tyder på at det er mangel på selvtillit i hele troppen og det skal selvfølgelig ikke være slik.

Lenke til kommentar

Som det lenge har vært, så fungerer ikke det kollektivet i Chelsea. Har lenge sagt det, og for lenge siden nevnt det. Samspillet er ikke tilstede. Våger meg selv til å skrive et lengre notat på hvorfor Chelsea pdd. spiller vaklende fotball med null selvtillit, noe som Emils her er inne på. Utskiftninger må til, noe som vil føre til enorme summer ut. Nei, man kan ikke forklare situasjonen som Chelsea er i nå med korttekst.

Lenke til kommentar

Grep må gjøres, det er tydelig. Defensivt ødelegges for mye kamper av at det kommer drit mål i mot, og offensivt scorer vi ikke nok. Spillet går også veldig sakte til tider, spesielt når Mikel og Malouda spiller. Farten opp på spillet, bruke Sturrdige og Torres slik de selv liker, og ha en stabil midtbane tror jeg faktisk ville løsnet opp i mye av problemet.

Lenke til kommentar

Team v Wolves: Cech; Ivan, D Luiz, JT ©, Cole; Ram, Romeu, Meir; Sturr, Drog, Mata. - subs: Turn, Bos, Mik, Lamps, Mal, Kal, Torres. #CFC

 

Torres starter nok engang på benken. Herlig å bruke flere millioner på å hente spillere som skal lage en trio sammen med Torres. Blir det tap i dag så får AVB svare for seg. Kan ikke forstå hvor selvmotsigende han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...