The Hoff Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ikke faen om det er rødt kort. Cole slå ballen milevis foran seg, forsvarsspillerne hadde lett ryddet opp i den situasjonen der. Som vanlig så har jeg kun sett et sammendrag av kampen, men jeg får inntrykk av at Sturride, aka. "den beste spissen som City hadde", leverte en stinker ut av en annen verden. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du klarer jo ikke å se på saken med nøytrale øyne. Slik er det alltid med deg når det kommer til situasjoner som er fordel Chelsea. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ekko? Nå er jeg faktisk ikke ute etter å trashe Chelsea, men det der er faktisk aldri et rødt kort. Men jeg merker meg at dere ikke prater om det frisparket Arsenal aldri fikk rett før Mata putta 3-3? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Hvordan kan du være 100 % sikker på at Cole aldri ville rukket ballen hvis den kom forbi? Farten hans er stor og touche er ikke så langt som du sier. Jeg har ikke sett frisparksituasjonen, men et rødt kort hadde forandret kampen mye. Endret 30. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er et soleklart rødt kort. Cole var på vei forbi keeper, da er det en scoringssjanse. Taklingen i seg selv er også på det beste oransje. Arsenal skulle hatt frispark før 3-3. Klar obstruksjon av Lukaku. Jeg har også nevnt at det var en fortjent seier, da Arsenal pissa på oss i 2. omgang. Kjipt, for vi kunne fint ledet 3-0 til pause. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Men jeg merker meg at dere ikke prater om det frisparket Arsenal aldri fikk rett før Mata putta 3-3? Selvfølgelig ikke når Arsenal skulle ha fått et rødt kort på stillingen 2-2. Forøvrig, Sturridge spilte ikke særlig bra i denne kampen. Denne. Denne kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ekko? Nå er jeg faktisk ikke ute etter å trashe Chelsea, men det der er faktisk aldri et rødt kort. Men jeg merker meg at dere ikke prater om det frisparket Arsenal aldri fikk rett før Mata putta 3-3? Jeg merker meg at du ikke har lest hele tråden, eller bare leser det du vil. Det har blitt nevnt, men tror de fleste her inne er enig. Derfor er det ikke så mye å diskutere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Chelsea fans, what's the Mata? Did you Cech the scoreline? You all look Terryfived! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hehe, velkommen etter :-) Lenke til kommentar
fnats Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Å fy faen, buuuuurn! Off. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Dere har helt rett, Cole var på vei forbi keeper og han har stor fart. MEN(!) Ballen gikk i motsatt retning av det Cole sprang og det at han måtte ha vendt litt for å nå ballen hadde han tapt stort på og Koscielny som heller ikke er en stinker på fart hadde om ikke annet kommet såpass nærme ballen nå at Cole ikke hadde hatt åpent mål(noe han sannsynligvis ikke hadde hatt uansett pga spiss vinkel). Cole er ikke alene igjennom med åpent mål om han ikke blir takla der og han har ingen klar målsjangse, derfor er det ikke rødt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 "The players trained at Genk's stadium on Monday night having begun their recovery from the defeat against Arsenal by training at Cobham on Sunday. 'We have discussed that game in private,' reports Villas-Boas. 'A story in the Daily Mail is not true. There was no kind of rant and no extra work but a conversation between people. 'It is not my leadership style to shout and my management is always a two-way management. The players are encouraged to give their opinion because they are the ones that take their talent on to the pitch. 'After defeats like that, own reflection is the most important thing and these players because of what they won are able to do that.'" - AVB (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2501047,00.html) Er spent på kampen i morgen. Drogba og Mikel blir ikke med. Håper vi får se Torres lage mål. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Blir teit å klage på straffe eller ikke. Forandrer ingen ting uansett. Dommerfeil er en del av gamet. Latterlig dårlig spill idag. Kun backene som går på løp, og Torres klarer ingen jævla ting mot Gent. Herre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Herregud, hvis spillet er så forferdelig dårlig og det er kun backene som gjør en god jobb hvorfor skal Torres få skylda? Han er jo faen ingen kaptein eller playmaker. Dog 1-0 målet var en nydelig pasning. Slutt seriøst å klag på Torres når laget spiller dårlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Dette så ikke så bra ut nei. 1-1 ble det til slutt for de som ikke så kampen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hvilken situasjon mener du vi krever straffe på? Uansett føres en del situasjoner opp til diskusjon, er ikke verre enn det. Ufattelig tafatt lag ute på banen i kveld. Helvete heller, trepoengene vil seg ikke nå for tiden. Begynner å bli mektig lei over all oppmerksomhet som rettes mot Torres. Han er en del av et kollektiv, et helt lag. Han stiller ikke høyere oppe i Chelsea enn noen andre spillere. Han er kun en vanlig spiss, høy prislapp eller ei. Slutt og fokuser på Torres, er ikke kun han som kan gjøre dårlige kamper. Det er det kollektivet som ikke samspiller godt i kveld. Endret 1. november 2011 av fnats Lenke til kommentar
cFc Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Joa, men er ikke noe vits i å prøve å ta creds vekk fra Arsenal eller skylde på dommeren for tapet. Vi vinner ikke om vi spiller verdens treigeste fotball gjennom midten. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Tar ikke bort kredibiliteten deres for seieren, de vant absolutt fullt fortjent. Dog forandrer det ikke synet mitt på situasjonen mellom Szczesny og Cole. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Ser ut som vi er i ferd med å bevege oss inn i en dårlig periode igjen, ikke bra nå som det så så lovende ut lenge. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Øyner en liten oppsving i form da neste mostander er Blackburn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå