Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Ikke faen om det er rødt kort. Cole slå ballen milevis foran seg, forsvarsspillerne hadde lett ryddet opp i den situasjonen der.

 

Som vanlig så har jeg kun sett et sammendrag av kampen, men jeg får inntrykk av at Sturride, aka. "den beste spissen som City hadde", leverte en stinker ut av en annen verden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et soleklart rødt kort. Cole var på vei forbi keeper, da er det en scoringssjanse. Taklingen i seg selv er også på det beste oransje. Arsenal skulle hatt frispark før 3-3. Klar obstruksjon av Lukaku. Jeg har også nevnt at det var en fortjent seier, da Arsenal pissa på oss i 2. omgang. Kjipt, for vi kunne fint ledet 3-0 til pause.

Lenke til kommentar

Ekko?

 

Nå er jeg faktisk ikke ute etter å trashe Chelsea, men det der er faktisk aldri et rødt kort.

 

Men jeg merker meg at dere ikke prater om det frisparket Arsenal aldri fikk rett før Mata putta 3-3?

Jeg merker meg at du ikke har lest hele tråden, eller bare leser det du vil. Det har blitt nevnt, men tror de fleste her inne er enig. Derfor er det ikke så mye å diskutere.

Lenke til kommentar

Dere har helt rett, Cole var på vei forbi keeper og han har stor fart. MEN(!) Ballen gikk i motsatt retning av det Cole sprang og det at han måtte ha vendt litt for å nå ballen hadde han tapt stort på og Koscielny som heller ikke er en stinker på fart hadde om ikke annet kommet såpass nærme ballen nå at Cole ikke hadde hatt åpent mål(noe han sannsynligvis ikke hadde hatt uansett pga spiss vinkel). Cole er ikke alene igjennom med åpent mål om han ikke blir takla der og han har ingen klar målsjangse, derfor er det ikke rødt.

Lenke til kommentar

"The players trained at Genk's stadium on Monday night having begun their recovery from the defeat against Arsenal by training at Cobham on Sunday.

 

'We have discussed that game in private,' reports Villas-Boas.

 

'A story in the Daily Mail is not true. There was no kind of rant and no extra work but a conversation between people.

 

'It is not my leadership style to shout and my management is always a two-way management. The players are encouraged to give their opinion because they are the ones that take their talent on to the pitch.

 

'After defeats like that, own reflection is the most important thing and these players because of what they won are able to do that.'" - AVB (http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2501047,00.html)

 

Er spent på kampen i morgen. Drogba og Mikel blir ikke med. Håper vi får se Torres lage mål.

Lenke til kommentar

Hvilken situasjon mener du vi krever straffe på? Uansett føres en del situasjoner opp til diskusjon, er ikke verre enn det.

 

Ufattelig tafatt lag ute på banen i kveld. Helvete heller, trepoengene vil seg ikke nå for tiden.

 

Begynner å bli mektig lei over all oppmerksomhet som rettes mot Torres. Han er en del av et kollektiv, et helt lag. Han stiller ikke høyere oppe i Chelsea enn noen andre spillere. Han er kun en vanlig spiss, høy prislapp eller ei. Slutt og fokuser på Torres, er ikke kun han som kan gjøre dårlige kamper. Det er det kollektivet som ikke samspiller godt i kveld.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...