Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva synes vi om Torres da? Fryktelig leit om han er på vei ned igjen. Tviler veldig på at han får god tid til å finne formen igjen denne gangen. Har forøvrig vært på joggetur mens jeg hørte på denne. Godt å få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Tror ikke en kamp er nok til å si han er på vei ned igjen. Uansett så var vel Sturridge veldig svak i dag. Endret 29. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva faen tenkerMalouda når han slår en så jævlig pasning??? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tror ikke en kamp er nok til å si han er på vei ned igjen. Det er sant, syntes det bare lignet veldig på den tidligere Torres vi har slitt med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Finner ikke situasjonen på TV2 sporten. Det første som slo meg er at. Dette er favør Arsenal og ikke en sak, men hadde det vært i favør Chelsea hadde garantert tittelen vært; Chelsea heldig som fikk fullføre med 11 mann i et drama av en kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Forbanne hore keeper. Forbanna hore dommer. Forbanne hore FA. Hva faen feiler det FA? Har de en "Referees against Chelsea" kampanje på gang????!"??!"?¤q\ For det første er det stygt at han kommer inn med knotter først, de treffer ikke, men allikevel. Hadde A. Cole kommet forbi hadde han hatt blank goal og mest sannsynligvis scoret. Faen assa, jeg er hjemme igjen, tapet synker inn også ser jeg på situasjonen som du snakket på. Den er jo klar. Du må være rød og dum for å ikke se det eller jobbe i TV2. Er faen ikke noe 50/50 heller. Det er rødt kort, punktum. Åh, helvete ass. Faen i helvete ...qetyij9\aestaes Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Så litt på den jeg og nå. Tror Cole hadde satt den om han hadde kommet seg rundt keeper. Men til gjengjeld slapp Lukaku billig unna som førte til Mata sitt mål selv om det hadde blitt veldig annerledes om keeper hadde fått rødt. Uansett, jeg er lei av å klage på dommeren, Chelsea har en jobb å gjøre. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Men herregud, kamputfallet hadde vært helt annerledes hadde Arsenal fått det røde kortet som de skulle ha. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja, men nok en gang er det ikke noe å gjøre med det. AVB prøver å si i fra, men får bare en bot. Er drit lei hele greia og dropper klaginga for å se fram til neste kamp i stedet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Selvfølgelig, men reglene skal følges Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er jeg så klart enig i. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ja og Arsenal får fordel av dette i 40 min. Hvem vet, kanskje Walcott hadde blitt tatt av og da hadde kampen blitt anereldes. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hva faen tenkerMalouda når han slår en så jævlig pasning??? Er ikke noe galt med den sentringen? Terry sklei dessvere, hadde han ikke sklid. Kunne vi vært heldige som kunne hatt et 3-4 tap isteden for 5-3. Likte ikke kampen, men Mata gjør likevel en bra kamp som alltid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kødder du? Var pasningen bra? Terry må vende opp å løpe etter ballen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Man spiller aldri en pasning tilbake til forsvareren når motstanderen er såpass høyt oppe i banen. I tillegg lusker det jo en spiller rett ved Terry når han mottar ballen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Kan hende jeg også ser feil, men Persie er ikke akkurat så nerme Terry før Malouda slår passningen, han begynner heller og løpe etter pasningen blir slått. Kødder du? Var pasningen bra? Terry må vende opp å løpe etter ballen. Sa aldri at pasningen var bra? Sa bare at det ikke var noe galt ved den. Endret 30. oktober 2011 av Teagr5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå