Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har han gjort det har eg ingenting til overs for hans oppførsel.

 

De må begynne å slå hardt ned på slike ting under kamper. Slik som det nå kanskje viser seg med Fabregas også. Ikke bra.

 

Men, de får nå også være uskyldige til evt. noe blir bevist. Kan jo ødelegge folk med slike ting hengene over seg.

Lenke til kommentar

Tragisk det som kan skje med Terry.

 

Noe som irriterer meg er at Snurre sprett skal ha sagt noe rasistisk til Evra, men den saken er nærmest død, mens Terry får gjennom gå. Skjønner heller ikke hva som er så jævla rasistisk med å si "Black", det er verre å si "nigger", siden svartinga kaller oss "white trash" hele tiden uten at det får noe følger.

Nå ble jo Suarez strengt tatt etterforsket av FA, da. Og så vidt jeg vet er ikke det avsluttet enda.

Lenke til kommentar

De må begynne å slå hardt ned på slike ting under kamper. Slik som det nå kanskje viser seg med Fabregas også. Ikke bra.

 

Kanoute og Fabreagas har i alle fall skværet opp. Virka som det ikke var noe i den saken. Kanoute har vel etter det jeg har skjønt også sagt at han aldri sa at Fabregas kom med noe rasistisk. Var vel "terrorist" som ifølge kilder skulle blitt sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...