Emils. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Vel, jeg prøver å ikke tenke på det, men at Terry kan bli utestengt fra landslaget er idiotisk og ikke bra for Terry. Det er uansett media som utgjør 99% av sakens størrelse, som du sier. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Har han gjort det har eg ingenting til overs for hans oppførsel. De må begynne å slå hardt ned på slike ting under kamper. Slik som det nå kanskje viser seg med Fabregas også. Ikke bra. Men, de får nå også være uskyldige til evt. noe blir bevist. Kan jo ødelegge folk med slike ting hengene over seg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det var aldri film av Suarez når han sa det Evra påstod han sa, derimot er det film av Terry der han sier noe som veldig lett kan tolkes som black cunt. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tragisk det som kan skje med Terry. Noe som irriterer meg er at Snurre sprett skal ha sagt noe rasistisk til Evra, men den saken er nærmest død, mens Terry får gjennom gå. Skjønner heller ikke hva som er så jævla rasistisk med å si "Black", det er verre å si "nigger", siden svartinga kaller oss "white trash" hele tiden uten at det får noe følger. Nå ble jo Suarez strengt tatt etterforsket av FA, da. Og så vidt jeg vet er ikke det avsluttet enda. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hm, mye mulig, men han slipper vel unna. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 I Terrys tilfelle er det iallfall video, og det ser jo fryktelig ut som om han sier "black cunt". Vi får se hvordan utfallet blir, men hvis Terry har sagt det, håper jeg han straffes knallhardt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Video av hendelsen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 http://www.guardian.co.uk/football/2011/oct/24/anton-ferdinand-john-terry-qpr-chelsea?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 De må begynne å slå hardt ned på slike ting under kamper. Slik som det nå kanskje viser seg med Fabregas også. Ikke bra. Kanoute og Fabreagas har i alle fall skværet opp. Virka som det ikke var noe i den saken. Kanoute har vel etter det jeg har skjønt også sagt at han aldri sa at Fabregas kom med noe rasistisk. Var vel "terrorist" som ifølge kilder skulle blitt sagt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 1-0 til Chelsea. Kalou som sørget for målet. Anelka bommet på en straffe, men McEachran har visst gjort en veldig god jobb. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Utrolig leit at det ikke finnes stream til denne. Hadde vært utrolig interresant å se på. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jepp, holder meg oppdatert på twitter. Rødt kort til Turnbull og straffe. Cech kommer inn for Lukaku og redder. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 STURRIDGEEEEEEEEEEEEE! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hørte Anelka kunne ødela alt.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Dropp Anelka - STURRIDGEEEEEEEEE! Den gutten der as, fy flate. Digger han. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Han er der når vi trenger han Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 http://youtu.be/K8b0JCeP4k8 Utrolig at Anelka ikke klarer å score eller få NOE ut av situasjonene han er innblandet i. Intervju etter kampen; http://www.skysports.com/video/inline/0,,16619_7268420,00.html Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hater sånne cheeky straffer som Anelka prøvde seg på. Men godt å være videre til kvartfinalen. Også godt at unggutta fikk spille en del. Synd at Lukaku måtte ut på grunn av enda et rødt kort, da til Turnbull. Menmen... Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Haha, for en herlig type. Elsker hvordan han uttrykker ekte følelser og glede. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Potensiell legende i emning. Jeg har ikke vært like ekstatisk angående en treneransettelse siden Mourinho tok over i 2004. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå