Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gratulerer. Dette varmte.

8648637[/snapback]

Fantastisk følelse hva? Jeg skal oppleve samme følelsen om 4 dager jeg :)

8648678[/snapback]

Jeg håper virkelig at følelsen din er sterkere enn min, ettersom FA Cupen egentlig er en pissecup i forhold til den vi konkurrerer i.

Gratulerer nok en gang til Chelsea - kanskje var det en demonstrasjon av de som egentlig burde vunnet PL?

8648791[/snapback]

Det laget som burde vunnet pl er det laget som har scoret mest mål og vunnet mest kamper. Når du atpåtil legger til at united spiller underholdende og offensiv fotball så ser du fort at ligagullet var fullt fortjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper virkelig at følelsen din er sterkere enn min, ettersom FA Cupen egentlig er en pissecup i forhold til den vi konkurrerer i.

8648791[/snapback]

Ey, fu! Verdens mest tradisjonsrike fotballturnering skal ikke bli kalt slikt tull! Tvi øre!

8648856[/snapback]

CL er jo en turnering der tilfeldighetene får rå i mindre grad en FA-cuppen, den har flere gode lag enn i FA-cuppen og er en internasjonal turnering som tiltrekker seg mye mer oppmerksomhet. Tror nok Mourinho lett ville byttet FA-bøtta mot CL-tønna som skal hjem til Anfield igjen onsdag kveld.

Lenke til kommentar
Cech er 196 centimeter mens Buffon "bare" rager 191 centimeter over bakken. Disse tallverdiene gjelder også for hvor gode de er.

Jeg vil rangere Cech som verdens beste spiller. Lett.

8649014[/snapback]

Ikke jeg, det han viste mot mitt kjære Liverpool i semien i CL holder ikke til å blir verdens beste keeper. Tro meg jeg synes han er god, men Buffon er verdens beste keeper, punktum finale...

Lenke til kommentar

8648791[/snapback]

Ey, fu! Verdens mest tradisjonsrike fotballturnering skal ikke bli kalt slikt tull! Tvi øre!

8648856[/snapback]

CL er jo en turnering der tilfeldighetene får rå i mindre grad en FA-cuppen, den har flere gode lag enn i FA-cuppen og er en internasjonal turnering som tiltrekker seg mye mer oppmerksomhet. Tror nok Mourinho lett ville byttet FA-bøtta mot CL-tønna som skal hjem til Anfield igjen onsdag kveld.

8649153[/snapback]

Nå sa vel ikke LarsP at FA-cupen er større enn CL, men siden en eller annen idiot kalte FA-cup'en for en pissecup, så reagerte han selvfølgelig. FA er vel den mest prestisjefylte nasjonale cup'en.

Lenke til kommentar
Cech er 196 centimeter mens Buffon "bare" rager 191 centimeter over bakken. Disse tallverdiene gjelder også for hvor gode de er.

Jeg vil rangere Cech som verdens beste spiller. Lett.

8649014[/snapback]

Ikke jeg, det han viste mot mitt kjære Liverpool i semien i CL holder ikke til å blir verdens beste keeper. Tro meg jeg synes han er god, men Buffon er verdens beste keeper, punktum finale...

8649285[/snapback]

Alle kan ha en dårlig dag på jobb, og Peter Cech har færrest av disse, ergo han er verdens beste keeper. Verdens beste spiller blir vanskelig å kalle ham, da det er vanskelig å sammenligne keepere med utespillere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå sa vel ikke LarsP at FA-cupen er større enn CL, men siden en eller annen idiot kalte FA-cup'en for en pissecup, så reagerte han selvfølgelig. FA er vel den mest prestisjefylte nasjonale cup'en.

8649300[/snapback]

The cat got claws. Jeg sa i forhold. Neste "idiot" eller lignende fra deg resulterer i en veldig velfortjent advarsel.

Lenke til kommentar
Hva i helvete mann?

8649395[/snapback]

Tingene du bruker som argument holder ikke mål.

Det sier ingenting om hvor god Buffon er IDAG.

Han ble kjøpt for masse penger i 2001... Figo ble kjøpt for masse han også, men jeg kan ramse opp mange som er bedre enn han pr. dags dato.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg mener spiller, med andre ord uavhengig av hvor han måtte spille på banen. :)

8649102[/snapback]

peter croutch :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...