fnats Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Som jeg allerede har sagt; hadde laget ditt fått slike dommeravgjørelser mot seg hadde pipen fått en helt annen lyd. Se på bildet øverst i artikkelen HER. Det var vel forøvrig andre gangen Luiz ble bokstavlig talt, holdt rundt og klemt i hjel av QPR-forsvaret. Lampard skulle også hatt straffe. Skulle QPR ha den møkkstraffen hvor han falt utroooolig lett og hjalp til, skulle Chelsea lett hatt tre straffer selv. Igjen, det røde kortet til Bosingwa var en 50/50 duell, INGEN forventet rødt kort på han. Kom som en direkte overraskelse til alle. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Kan legge til at selv AVB var totalt misfornøyd etter kampen. Han går ikke ut i engelsk media og henger ut Chris Foy sin elendige dømming uten grunn. Hallo, ni kort totalt til Chelsea. Foy delte ut kort som om det var godteri til Chelsea spillerne. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Den episoden med Luiz ble ikke vist på det kvarterlange referatet jeg har sett, så den vil jeg ikke uttale meg om. Det røde til Boswinga er greit nok det. SWP har høyere fart og hadde vært alene med keeper hadde ikke Boswinga dratt ham ned. Terry hadde aldri i verden rukket fram, så imo. er det røde helt greit. Edit: Ok ja, så det at manageren for det tapende laget som har fått 2 røde og 9 gule kort er misfornøyd er et sikkert tegn på at dere ble bortdømt? Sier ikke at dommeren gjorde en spesielt god kamp, men at det var århundredets svakeste dommerprestasjon er jeg ikke med på. Chelsea skulle imo. hatt en straffe, men den var ikke noe klarere enn den som QPR fikk. Endret 24. oktober 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Hadde Bosingwa kjent SWP litt bedre så hadde han bare satt seg ned å latt han prøve å skyte, hadde jo aldri blitt mål uansett. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Edit: Ok ja, så det at manageren for det tapende laget som har fått 2 røde og 9 gule kort er misfornøyd er et sikkert tegn på at dere ble bortdømt? Kanskje poenget mitt ikke kom særlig godt frem. AVB går ikke ut i media for å klage på dommer Chris Foy uten grunn. Jeg mener at det viser at det er hold i supporternes frustrasjoner når selv manageren underbygger våre påstander. Når han likevel trosser muligheten til å motta straff fra FA sier det også litt om hans holdning til Foy sin skandaløse dømte kamp, da er han ganske sikker i sin sak. AVB er ingen dum mann - han går ikke ut og snakker til Sky Sports om hvor dårlig dommeren er uten å ha en god sak. Chelsea skulle imo. hatt en straffe, men den var ikke noe klarere enn den som QPR fikk. Så du virkelig hele kampen? Slik Foy la hyllen for straffe og kort i går skulle Chelsea hatt flere enn én straffe. Edit igjen: Glemte at du så et kvarterlangt referat. Regner da med at du ikke så hele kampen. Endret 24. oktober 2011 av fnats Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Antok at de mest kontroversielle situasjonene var med i det referatet, har vel egentlig ingen grunn til å tro noe annet heller. Dette minner meg litt om den gangen hvor (flere) Chelsea-fans satt himmel og jord i bevegelse fordi de mente seg bortdømt i CL mot Barcelona (Øvrebø var vel dommeren), og så viste det seg at de egentlig ikke hadde en så sterk sak som all jamringen skulle tilsi. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Så lenge Foy gir QRP en slik straffe burde det vært rettferdig dømming begge veier. Vi blir snytt for straffe med tanke på hvor lett QPR fikk straffe. Det går ikke an å gi QPR en så lett straffe når Luiz blir voldtatt og drept i QPR feltet opp mot 3 ganger. Det er jo helt utrolig at en slik dommer får dømme slike derby kamper. Han hadde jo ikke i nærheten av å ha kontroll over kampen. Han delte ut kort i hytt og pine, isteden for å prøve å få til en god fotballkamp. Det er faktisk noe jævla dritt når folk husker Chris Foy mer enn de husker seieren til QPR. Hvis du mener vi ikke ble bortdømt mot Barcelona skjønner jeg virkelig hvorfor du har problemer med å forstå at vi føler oss snytt. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Antok at de mest kontroversielle situasjonene var med i det referatet, har vel egentlig ingen grunn til å tro noe annet heller. Dette minner meg litt om den gangen hvor (flere) Chelsea-fans satt himmel og jord i bevegelse fordi de mente seg bortdømt i CL mot Barcelona (Øvrebø var vel dommeren), og så viste det seg at de egentlig ikke hadde en så sterk sak som all jamringen skulle tilsi. Vel, du graver ikke like dypt etter dommerfeil som en Chelsea-supporter vil når du holder med en stor rival. Det er grunnen til at du ikke har noen grunn til å tro noe annet, denne kampen er uten betydning for deg som supporter uansett, sett bort fra at Chelsea kunne gått forbi United. At jeg viste deg et bildet hvor Luiz får en bjørneklem til tusen viser at du tar feil allerede der. Men seriøst. Du kan ikke mene at vi ikke bli bortdømt i den kampen på Stamford Bridge. At vi ble det er like klart som at det er kaldt om vinteren. Okei, latterlig sammenligning men like latterlig utsagn. Forsøk å ha et litt mer nøytralt syn på saken. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 http://youtu.be/8tLPRV-U6ds Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Foor hva da???? Merker jævla godt til at du ikke har fulgt Chelsea lenge om du ikke forstår hvorfor dette er long overdue karma. Chelsea har vært dommeren sin kjæledegge i flere år nå. For noe vås. Chelsea har faen meg vært så uheldige med dommeren i store avgjørende øyeblikk. Spesielt cl. Jeg er ingen chelsea fan. Forstår faen meg ikke hvorfor folk må skrive slikt tull bare fordi man ikke liker klubben. Det må da gå an å bruke hode litt. Endret 24. oktober 2011 av Everket 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er man nøytral til situasjonen så ser man det helt klart. Vi blir så bortdømt til tider at det gjør vondt. I tillegg så er det som Villsa Boas sier, vanskelig å være med i teten hvis dommerne skal påvirke resultatet. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 (endret) Hadde Bosingwa kjent SWP litt bedre så hadde han bare satt seg ned å latt han prøve å skyte, hadde jo aldri blitt mål uansett. Ja for Swp har jo dårlig skuddfot :!: Et av mange eksempler, og et typisk swp mål. Swp har overraskende bra skudd, i forhold til størrelsen. Helt ufattelig at de ble rødt. Pill råtten dommer. For meg er jo resultatet perfekt, men jeg er da ikke blind og dum nok til og ikke si sannheten. Endret 24. oktober 2011 av Everket Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 http://youtu.be/8tLPRV-U6ds Dert morsomme med denne her er jo hvordan Abidal får et helt feilaktig rødt kort, mens det er Barcelona som er den store stygge ulven. Har jo vært en diskusjon rundt dette før, og egentlig unødvendig å ta det opp igjen. Men jeg synes feilene Øvrebø gjør her er handsavgjørelsene og det røde til Abidal. De andre skjønner jeg ikke hvorfor han skulle gtt straffe på, mulig frispark på den ene mellom Yaya og Anelka, men ingen straffe. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Er man nøytral til situasjonen så ser man det helt klart. Vi blir så bortdømt til tider at det gjør vondt. I tillegg så er det som Villsa Boas sier, vanskelig å være med i teten hvis dommerne skal påvirke resultatet. Og du er nøytral? 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Nøytral blir jeg aldri når Chelsea er innblandet, men jeg føler meg desto mer snytt over gårsdagen. Du som er United supporter og tydeligvis Anti-Chelsea heller mer mot QPR og støtter derfor dommeren. Uansett, jeg har sett verre anti-Chelsea folk som faktisk har sett seg enig i at vi ble snytt i går, men tydeligvis gjelder ikke det alle. Teipball; Barcelona drar i trøyene til Drogba, Anelka og Malouda flere ganger i samme kamp. Vi kunne fint hatt 2 straffer hvis vi hadde hatt en oppegående dommer, noe Øverbø aldri var. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 http://youtu.be/8tLPRV-U6ds Dert morsomme med denne her er jo hvordan Abidal får et helt feilaktig rødt kort, mens det er Barcelona som er den store stygge ulven. Har jo vært en diskusjon rundt dette før, og egentlig unødvendig å ta det opp igjen. Men jeg synes feilene Øvrebø gjør her er handsavgjørelsene og det røde til Abidal. De andre skjønner jeg ikke hvorfor han skulle gtt straffe på, mulig frispark på den ene mellom Yaya og Anelka, men ingen straffe. Trolling? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Folkens, er vel strengt tatt ikke vits i å diskutere den kampen der igjen. Har bare dårlige minner derfra. De fleste ser vel at Chelsea ble bortdømt til de grader. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Stemmer, men når folk sier vi ikke ble bortdømt i den kampen så kan de umulig ha sett noe av den. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Som jeg allerede har sagt; hadde laget ditt fått slike dommeravgjørelser mot seg hadde pipen fått en helt annen lyd. Se på bildet øverst i artikkelen HER. Det var vel forøvrig andre gangen Luiz ble bokstavlig talt, holdt rundt og klemt i hjel av QPR-forsvaret. Lampard skulle også hatt straffe. Skulle QPR ha den møkkstraffen hvor han falt utroooolig lett og hjalp til, skulle Chelsea lett hatt tre straffer selv. Igjen, det røde kortet til Bosingwa var en 50/50 duell, INGEN forventet rødt kort på han. Kom som en direkte overraskelse til alle. Det kommer som regel slike sitater fra begge sider, avhengig av hvem som er snytt. Så blir det med det. Eneste straffen jeg ser at dere klart skulle ha hatt er den du linker til. Bosingwa er vel strengt tatt akkurat like mye rødt og like idiotisk som Evans sitt røde kort mot City i går. Dere ble knapt nok bortdømt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Dere piper jo fortsatt om Drogba målet som kom på OT for 2 år siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå