Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har hatt dommeren med oss tidligere ja, men det har jaggu alle andre topplag også.

I år har derimot dommerne vært ekstrem imot oss. Vi ble snytt for straffe mot Stoke og WBA (selv om vi vant den), to offsidemål til fordel United og nå kampen i dag.

Når det er sagt er det Chelsea sin feil at ikke kampene blir avgjort. Vi hadde plenty av sjanser mot både Stoke og United, og det var overraskende nok noen i dag også.

Lenke til kommentar

Meget spennende kamp, og synes Chelsea gjorde det selv om vi mistet 2 mann.

"The manager explained that he had spoken to Mr Foy after the game.

I was aggressive to him but I think I have to be,' he said. I don't care if he is okay or not, everybody can have a bad day, but this was not a bad day for us, it was a good day for us but it was a bad day for the referee.

'It is not a conspiracy theory, they take us into bands and [being called] cry babies. We are not cry babies; we are tough people like we showed today... but at the moment this pattern is happening. We are showing commitment and strength in depth to react to it and hopefully things will eventually go our way.

'On a normal situation with a normal referee with good judgement towards both games we win the game." - AVB

Lenke til kommentar

Kan godt hende at han blir straffet av FA. Likevel står han opp for laget, ytrer sin mening om at kampen ikke var dømt rettferdig for begge lag. Da har han likevel statuert et eksempel til følge om han mottar en straff. FA bør virkelig se på prestasjonene til Foy under kampen og bedømme en eventuell straff ut i fra det. Jeg går så langt og mener at denne kampen bør gi videre konsekvenser for Foy.

Lenke til kommentar

Straffen som SAF så var utrolig streng, det skal jeg være enig i. Det er også greit å være uenig i det jeg mener. Men videre mener jeg personlig at managere ikke skal tie om dommere sine prestasjoner i løpet av en kamp. Slike fatale dommerfeil bør få konsekvenser. Derfor mener jeg at Foy bør motta en straff fremfor en komplett ærlig AVB. Stiller man seg nøytral og ikke anti-Chelsea med en gang kan man rimelig lett forstå våres frustrasjoner (nei, mener ikke at du, Jotun, ikke gjør det). Er såpass mange dommertabber i løpet av kampen.

Konklusjon: Managere bør fremover få lov til å kommentere dommeres prestasjoner etter en kamp - uten å måtte motta en straff fra FA. Endringer må til.

Lenke til kommentar
Men videre mener jeg personlig at managere ikke skal tie om dommere sine prestasjoner i løpet av en kamp.

Enig.

Slike fatale dommerfeil bør få konsekvenser. Derfor mener jeg at Foy bør motta en straff fremfor en komplett ærlig AVB.

Vanskelig å si noe spesifikt om denne kampen da eg ikke såg den. Men på generelt grunnlag er eg helt enig. Dommerne er alt for godt beskyttet slik det har blitt. Virker ikke som det får noen konsekvenser okke som.

Konklusjon: Managere bør fremover få lov til å kommentere dommeres prestasjoner etter en kamp - uten å måtte motta en straff fra FA. Endringer må til.

Konklusjon: Hadde mine meninger blitt hørt hadde verden blitt et bedre sted.

Igjen: Full cred til AVB som tør si sin mening.

Liker det, burde være i hans fulle rett om han er uenig med dommeren. Men uansett så skal han straffes hvis han uttaler seg om dommeren.

Gjelder ikke dette bare hvis han prater om dommeren før kampen?

SAF har da fått straff ørten hundre og 97 ganger for å uttale seg om dårlige dommere. Vanskelig å gjøre dette før kamp.

Han fikk også straff for å ha uttalt seg på følgende måte: Håper dagens dommer unngår å gjøre masse avgjørende feil.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke alle gangene SAF har fått utestengelse i hodet, så godt mulig han har blitt det.

Men jeg trodde regelen var at hvis man snakket om dommeren før kamp ble det utestengelse, og hvis man pratet om at dommeren var på "lag" med motstanderen etter kamp.

Mener at det var lov å si at man synes dommeren var dårlig, men husker sikkert feil.

Lenke til kommentar

Så vidt eg husker ble disse reglene kraftig strammet inn etter Frisk saken.

SAF har hvertfall fått straff hver eneste gang han har sagt ordet Referee under intervjuene. Derfor mener eg AVB skal ha straff. Ikke fordi eg sier at reglene er sånn og sånn. Men slik har FA praktisert det de siste sesongene, og da skal det være likhet for alle.

Lenke til kommentar

Det er helt høl i hodet hvis AVB blir straffe for det. Cred til SAF som TØRR å si sin mening også.

Det er faen meg på tide at dommerne hører det når de til de grader er med på ødelegge kamper. Hvordan i helvete skal de kunne forbedre seg hvis de forsvares fra hvert eneste angrep som trenerne kommer med.

De må for faen skjønne trenerne som faktisk taper poeng, og spillere, men må allikevel holde kjeft pga FA skal beskytte de jævla ballene sine.'

For de som ikke er klar over det anbefaler jeg Chelsea folkene her inne å melde seg på forumet til Chelsea.no og melde seg inn i CNS.

Dessuten er det god aktivitet på forumet og det er kamptråder for hver kamp som legges ut.

Bli med å diskuter med resten av Chelsea folket!

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Hvilke dommeravgjørelser var dere så misfornøyde med egentlig?

QPRs straffe er streng, men riktig. Begge de røde kortene er riktige, Drogba sitt var alene stygt nok til å fortjene to. Luiz skulle aldri hatt straffe, han kaster seg jo fremover. Lampard skulle kanskje fått en straffe, det er jeg enig i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...