Lemongrass Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Romeu = BEAST MODE! Han vinner enhver duell og sender ballen raskt videre. Håper vi får se mer av han fremover. Og Barca kommer til å nappe han tilbake for småpenger dersom han fortsetter utviklingen. Men fantastisk kamp i dag. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Romeu = BEAST MODE! Han vinner enhver duell og sender ballen raskt videre. Håper vi får se mer av han fremover. Og Barca kommer til å nappe han tilbake for småpenger dersom han fortsetter utviklingen. Men fantastisk kamp i dag. Er vi sikre på det? Hvem er det han skal erstatte i Barcelona laget? Det kan jo godt være han, når tiden kommer, har litt å si på saken selv og. Om han spiller fast hos Chelsea neste år, hver kamp... så er det ikke sikkert at benktilværelsen i Barcelona frister så mye. Men han har jo tydeligvis potensiale. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Greia er vel at han ikke har en drit han skulle sagt om Barca vil ha han. Det samme med Chelsea. Det ligger i avtalen at Barcelona kan kjøpe han tilbake om 2 år hvis de vil. Hvordan var målet til Kalou? Fikk det ikke med meg. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Enkelt putt på retur fra Torres sitt skudd. Helt enkelt var det egentlig ikke, da ballen lå i luften i det han skjøt, men ganske tilnærmet ferdigscoret. Fra rundt 5 meter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Det var godt. For det som skjedde med han i Valencia kampen var virkelig surt. Spilte han bra ellers, eller var det slik som det pleier? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Salomon Kalou wants guarantees from Chelsea before signing new deal Time's running out for Cech: Rookie Courtois casts doubt over keeper's future Chelsea's David Luiz will carry on touching his team-mates 'for luck' Luiz er litt av en type. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Klarte ikke å dy meg å tenkte koffert på "Chelsea's David Luiz will carry on touching his team-mates 'for luck'"... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det går rykter om at Josh er aktuell for utlån til Swansea. Dette må sies å være en perfekt klubb for Josh i og med at de spiller attraktiv og ballbesittende fotball hvor unge McEachran virkelig kan få slipt playmakeregenskapene sine. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Det kan være en grei måte å matche han i PL Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Satser på en grei Chelseaseier i dag. Blir fint å passere United på tabellen, selv om jeg håpte på U i Manchester i dag. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Og vi tok ut vår beste kontringsvåpen.... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Et meget billig straffe og et merkelig rødt kort til Bosingwa... Det til Drogba var derimot soleklart. Nå tror jeg det mildt sagt blir vanskelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Drogba sitt er klart. Men Bosingwa sitt og straffa er latterlig. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Chris Foy er jo faen meg helt mongo i huet sitt! Faen for en møkkadommer! Ødela hele kampen til Chelsea etter det første TRAGISKE røde kortet. Lenke til kommentar
frds Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Off, det kommer til å bli en hard kamp videre. Dumt Mata ble byttet ut Lenke til kommentar
fnats Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Var INGEN som reagerte på 50/50 duellen mellom SWP og Bosingwa, så jo nesten ut som at SWP holdt armen til Bosingwa. Likevel klarer han å få det oppi hodet sitt til at det skal deles ut et rødt kort. Fy flate, rart han dømmer kamper nedover i ligasystemet! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 Skandaledommer, men samtidlig så sender jeg en langefinger til Luiz, Bosingwa og Drogba som alle kunne unngått de tre situasjonene. Stakkars AVB, sier nå jeg bare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå