Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg kan bare ikke forstå hvem av de 3 på midten Josh kan slå ut. Ramires og Lampard er vel ppd. et valg som går foran Josh, Meireles eller Mikel er vel spillere vi trenger på banen for å ikke miste all den defensive tryggheten i midtbane ledet. Og fra og med nyåret når Essien er tilbake vil det jo være en vanskelig jobb å spille seg inn på midtbanen vår. Som forsovet er bra, da det skaper konkurranse og utvikling.

Men som andre sier tror jeg Josh har godt av å vente litt og lære mer før noe skjer med han. Jeg tror at Josh uansett en dag kommer til å være en av de beste midtbane spillerne, men vi kan ikke kaste gutten ut i kamper bare for å satse ungt.

Men hvis AVB får det som han vil og gjør det bra i Chelsea rollen, skal man ikke se bort i fra at han kommer til å velge Josh og begynne å bygge et nytt ungt lag til slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående McEachran så skjønner jeg godt at han ikke blir lånt ut da han nettopp har fylt 18 år og har mye å lære på treningsfeltet av AVB og DiMatteo før han sendes ut på lån. Sjansene kommer til å komme etterhvert dersom kampene i Champions League blir rutine (kvalifisert) og man kommer skikkelig i gang med de mindre viktige nasjonale cupene. Videre så kan han vise seg å være gull verdt å ha når det virkelig begynner å dra seg til rundt juletider med tett kampprogram og spillere på landslagoppdrag (Afrika-turnering m.m).

Han kan derimot ha godt av et lån i mot slutten av sesongen, slik at han returnerer når han har fylt 19 år. Neste sesong så tror jeg at han kan konkurrere om en av de tre plassene på sentral midtbane.

Godt poeng. Har lurt litt på dette selv. Gleder meg til vi får se mer av han.

Lenke til kommentar

Cech, Bosingwa, Luiz, Ivanovic, Cole, Meireles, Romeu, Lampard, Malouda, Torres, Anelka

subs: Turnbull, Alex, Mata, Mikel, Ferreira, Kalou, Sturridge

Jeg er glad for at Torres starter, men jeg er ikke glad for hvem han starter med. Anelka og Malouda, spesielt sistnevnte, spiller slow motion fotball og det er sjelden Torres spiller bra med Anelka fra start.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Herlig seier! Jeg var rynket litt på nesen da AVB slengte innpå Romeu mot Everton, men han klarte seg greit der - og i dag var han veldig bra. Kjempesignering. Ellers er det herlig å se at Torres fortsetter den gode trenden og at han ikke gjør noe dumt etter å ha scoret.

Når det er sagt, var ikke Genk mye å skryte over. Et mer tannløst lag i CL skal en leite lenge etter.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...