Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, han er bedre, penere og spiller fotball av kjærlighet, ikke penger.

laugh.gif Hahaha. De nye Chelsea barna her inne cracks me up

Lurer på om det finnes spillere igjen på klubber som city og Chelsea som spiller fotball for klubben og ikke kun pengene.....

Det minker på de totalt i fotballverdenen, og ser hvertfall ingen som passer inn under det i disse klubbene.... Kanskje Terry?

Hehe, for Wayne Rooney spiller ikke for pengene. :yes:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nope, han er bedre, penere og spiller fotball av kjærlighet, ikke penger.

laugh.gif Hahaha. De nye Chelsea barna her inne cracks me up

Lurer på om det finnes spillere igjen på klubber som city og Chelsea som spiller fotball for klubben og ikke kun pengene.....

Det minker på de totalt i fotballverdenen, og ser hvertfall ingen som passer inn under det i disse klubbene.... Kanskje Terry?

Hehe, for Wayne Rooney spiller ikke for pengene. :yes:

Hvor i all verden skriver eg at alle united spillere er slik? Les innleggene før du kommentere og driter deg ut.

Latterlig nivå på folkene her i denne tråden. Hårsåre som få. Ting må treffe litt gitt.

Lenke til kommentar

Hvor skriver jeg at du skriver det? Det er jo så flott at du er anti Chelsea og City, men sprerrer øynene for "feil" din egen klubb har.

Når du kommer innom denne tråden så synker du nivået her inne dramatisk da du kun skriver korte, sarkastiske og søppelinnlegg. Så se litt i det selv før du kommer her og oppfører deg som en bedreviter og hakker ned på andre.

Forøvrig Jotun: synes du kan pelle deg ut av denne tråden og bruke tiden din på noe mer produktivt enn å skrive innlegg som det stinker av. Latterlig at du bruker tid på å skrive slik dritt.

Endret av fnats
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Hvor i all verden skriver eg at alle united spillere er slik? Les innleggene før du kommentere og driter deg ut.

Latterlig nivå på folkene her i denne tråden. Hårsåre som få. Ting må treffe litt gitt.

Synes du skal holde deg unna denne tråden når du bare sprer dritt og useriøse innlegg. Jeg diskuterer gjerne fotball, men ikke med united-supportere, hvor, de fleste argumentene kun går på pengediskusjonen. Er vi ikke lei av det?

Her er det rett og slett du som driter deg ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor skriver jeg at du skriver det? Det er jo så flott at du er anti Chelsea og City, men sprerrer øynene for "feil" din egen klubb har.

Eg var ikke anti noen i det innlegget. Eg skreiv til og med at eg tviler på at det er så mange igjen i fotballverdenen. Til og med du burde klare å tolke dette riktig, nemlig at det knapt er noen igjen. Giggs og Carragher er blandt få igjen. Barca har vel noen, pluss en del i mindre klubber rundt om. Utenom det er det pengene som styrer.

Innlegget du nok en gang mistolket var et svar til det litt ironiske innlegget til Emils1 der han skriver at spilleren spiller for kjærlighet, ikke penger. Noe alle vet er bull, det var ikke angrep på noen som helst, men her inne skal jo ALT tolkes som drittslengning. Kos for dere det.

Se forøvrig videre nedover her hvem som er seriøse. Ene etter den andre kommer med eder og galle. Kun Aleks som unnlater å komme med piss.

Grunnen til at eg nevnte City og Chelsea i innlegget er at eg bestemt mener at disse to klubbene delvis ilag med Real har ødelagt alt som heter klubbfølelse med å kaste dollars etter spillere de ønsker. De som mener noe annet skal få lov til det, men her tror eg til og med eg har med en og annen chelsea supporter. (Da snakker eg ikke om de tre som svarte over her.....)

Når du kommer innom denne tråden så synker du nivået her inne dramatisk da du kun skriver korte, sarkastiske og søppelinnlegg. Så se litt i det selv før du kommer her og oppfører deg som en bedreviter og hakker ned på andre.

Ok. Har tilgode å se så mye bedre fra deg i "de andre sine" tråder, eller her forøvrig.... De lengste og mest innholdsrike innleggene du har kommet med de siste månedene har vært når du har gått i strupen på meg. Så....

Forøvrig Jotun: synes du kan pelle deg ut av denne tråden og bruke tiden din på noe mer produktivt enn å skrive innlegg som det stinker av. Latterlig at du bruker tid på å skrive slik dritt.

Tid har eg nok av. Så det skal ikke stå på det. Du mener dette om mine innlegg, det skal du få lov til. Eg skreiv jo tydelig ka eg meinte om dine lenger oppe, det bør også eg få lov til.

Ingen som tvinger deg til å være i denne tråden. :)

Du har evig rett. Tenk at den yngste her inne har det mest fornuftige svaret her inne....

Synes du skal holde deg unna denne tråden når du bare sprer dritt og useriøse innlegg. Jeg diskuterer gjerne fotball, men ikke med united-supportere, hvor, de fleste argumentene kun går på pengediskusjonen. Er vi ikke lei av det?

Her er det rett og slett du som driter deg ut.

Du tar an helt ut og gjør som alle andre. Du går fullstendig i forsvar istedet for å diskutere. Hadde forventet mer av deg, da du tross alt har vært her en stund (mulig eg tar feil....)

Hva med å argumentere i mot og ikke tro at alt går i samme tralten? Og hva med å lese førsteinnlegget istedet for å sitere svaret mitt til fnats, fyren som ikke gidder lese engang før han svarer. Da hadde du helt garantert forstått essensen i innlegget mitt og kunnet svare din mening om saken istedet for å misforstå.

Les forøvrig svaret mitt til fnats angående innlegget. Det var nok ikke så gærnt som du vil ha det til.

Det var bra nivå før du kom.

Hvordan vet du det? Du begynte å vanke i denne tråden i 2011 om eg ikke husker helt feil. Og da begynte du i tillegg som "ikke Chelseasupporter, men du bare hater Liverpool"....

Så tror ikke du har førstehåndskunnskap om hvordan ting var her før eg kom inn i tråden.

Nå kommer det ikke et fornuftig svar fra fnats eller emils1. Bombesikker.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du får meg til å le, Jotun. At du i det hele tatt gidder å bruke tid på å skrive det der forstår jeg ikke. Allikevel så kan du umulig vite hva hver enkelt fotballspiller tenker. Lukaku, som ble vist i en video her, ønsket å spille for Chelsea en dag og når drømmen går opp tror jeg ikke han hadde takket ja til et annet tilbud. Terry, Lampard, Drogba, Cech er store stjerner i klubben. Allikevel har Torres best betalt. Ville de ønsket mer penger hadde de sikkert tatt en "Rooney", men de gjør ikke det. Pga respekten til klubben Chelsea og supporterne.

Uansett, saken din står svakt. Penger betyr noe, men ikke ALT. Det er jobben deres og de ønsker selvfølgelig en god lønn, men allikevel er jeg sikker på at det er mange som kunne hevet lønnen sin, men Chelsea betyr kanskje mer enn 1-2 millioner ekstra i året.

Kall meg gjerne hva du vil ang. mitt forhold til Chelsea, men følelsene for Chelsea er anerledes enn hva du sier.

Allikevel, jeg er mer blodfan enn mange av dere "ManU" supportere.

Lenke til kommentar

Du får meg til å le, Jotun. At du i det hele tatt gidder å bruke tid på å skrive det der forstår jeg ikke.

Det tok meg fem minutter, og når alternativet er å legge sammen klær var det lett ;)

Har aldri anklaget deg for å være noe som helst eg Emils1. Det var dine egne ord en gang i 2011 eg nevnte. Du sa vel ordrett at du ikke er Chelseasupporter, men meget mulig det var en skikkelig bøgg i mitt hode. Det beklager eg isåfall.

Argumentet mitt står ikke svakt. Det viser seg gang på gang at spillere som går ut og uttaler seg om klubbene sine i neste skritt vil til en annen klubb. Og ikke kom her og fortell meg at Chelsea er klubben alle vil til. Det handler om penger, og som eg nevnte over her, det forstår eg veldig godt. Det er pengene vi lever av.

Det at eg tror at i Chelsea og City er det færre enn i andre klubber er jo nettopp at det er her pengene er. I større (veldig mye større faktisk) grad City enn Chelsea pr. dags dato, men det ødelegger ikke poenget i det hele tatt. Det samme gjelder United, Real, Barca og de fleste andre store klubbene. Noe ligger selvsagt i mulighetene til å vinne noe, men det kan overhodet ikke være argumentet til f.eks Rooney når han rotet i fjor sommer.

Torres kan gjemme seg bak "tittelhåp" så mye han vil. Det handler om kronasjer, det er eg overbevist om.

Hvilke klubber, foruten City, kunne hevet lønna til disse spillerne du nevner med 1-2 mill i året?

Edit: Bare sånn at du ikke tror eg har uttalt meg om deg, men at det var du selv:

Er ikke Chelsea supporter. Men hater alt som har med "det du vet" å gjøre.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Assa, du skal ha rett i det at å komme til Chelsea er å komme til en klubb som ønsker å vinne. Når du kommer til en klubb som Chelsea så er det 3 faktorer med engang som spiller inn; Hvor vidt klubben skal vinne titler, penger (så klart, det er det i alle klubber) og ikke minst kjærlighet til sporten og ikke minst klubben.

Du som United supporter, du går ikke til City hvis de gir det 300 000 ekstra i uken. Når du har kanskje 600 000 fra før. Det er mye mer, men allikevel, jeg regner med at flertallet av spillerne (med untakk av City spillerne) faktisk lar forhold til klubben avgjøre mer enn penger.

Allikevel har du spillere som Eto'o som ikke bryr seg om lag, kun penger. Uansett, det her gjelder ikke flertallet av spillerne. Du hadde aldri fått Torres til å spille for Machakala for 2 millioner i uka, så stor respekt har den gutten for fotball.

Lenke til kommentar
jeg regner med at flertallet av spillerne (med untakk av City spillerne) faktisk lar forhold til klubben avgjøre mer enn penger.

Det er her eg dessverre ser en trend andre veien. Nå har eg fulgt fotball siden 1989 med varierende intensitet. Men de siste 10 årene har utviklingen vært veldig veldig klar. Penger er det viktigste, dernest prestisje (titler osv)

Eto'o skal man nesten ikke blande inn her, da han er på karrierehell og kan nesten ikke klandres for valget sitt.

Det var jo noe hinsides med kronasjer. Og bare vent å se: De kommer til å dra til klubben, det handler bare om hvor mye penger de blir tilbudt. Til og med en klubb langt gokkivoll oppi Russland et sted.

Lenke til kommentar

Assa, du skal ha rett i det at å komme til Chelsea er å komme til en klubb som ønsker å vinne. Når du kommer til en klubb som Chelsea så er det 3 faktorer med engang som spiller inn; Hvor vidt klubben skal vinne titler, penger (så klart, det er det i alle klubber) og ikke minst kjærlighet til sporten og ikke minst klubben.

Du som United supporter, du går ikke til City hvis de gir det 300 000 ekstra i uken. Når du har kanskje 600 000 fra før. Det er mye mer, men allikevel, jeg regner med at flertallet av spillerne (med untakk av City spillerne) faktisk lar forhold til klubben avgjøre mer enn penger.

Allikevel har du spillere som Eto'o som ikke bryr seg om lag, kun penger. Uansett, det her gjelder ikke flertallet av spillerne. Du hadde aldri fått Torres til å spille for Machakala for 2 millioner i uka, så stor respekt har den gutten for fotball.

Synes det er morsomt at du singler ut City her, men totalt overser din egen klubb. Er overbevist over at nesten alle toppspillere som går til en av disse klubbene hadde valgt en annen på flekken om de fikk like mye betalt. Feks Mata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...