Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han får et kontraktstilbud, så da er det nesten slik og forstå at han er med i fremtidsplanene til kubben. Det er vel svært få av dere her på forumet som kjenner til hvilke samtaler Kalou evt. har hatt med AVB, og hvorvidt han er med i fremtidsplanene hans. Dessuten vil jeg tro at Kalou trives i klubben, og på treningsfeltet, og at han har såpass tro på seg selv at han føler han kan kjempe seg inn i troppen. Som du selv sa, Emils1. Han er 26 år. De foran i køen begynner tross alt å trekke på årene.

Lenke til kommentar

Vel det er sant. Men allikevel, Torres er 27, Sturridge er 22 og Mata er 23. De er klare valg foran Kalou, og så lenge AVB får det slik han vil kan det er umulig være verdt å fjerne noen fra den trioen. AVB har også skaffet Lukaku som er en bedre og mer lovende spiller enn Kalou på langtid. Men forsvinner Anelka og Drogba så kan vi ikke selge Kalou. Kalou skal ha skryt for viljen og energien hans, han jobber det han kan, men til tider er det mer flomsette dessverre

Lenke til kommentar

Snedig at Manchester City har brukt et lite statsbudsjett på angripere, men gav fra seg sin kanskje beste spiss for en slikk og ingenting.

Nå må vi bremse ned på heimertkonsumet, lektor. Sturridge er en god spiss, og blir sikkert enda bedre, men pt. er han absolutt ingen Tevez, Balotelli, Dzeko eller Aguero.

Lenke til kommentar

Aguero... kanskje ikke, men jeg stiller han jevnbyrdig med måltyven Dzeko. Urokråkene Balotelli og Tevez er to spillere jeg aldri kunne tenkt meg å ha i klubben min.

21 mål på de 27 siste kampene og 77 min per mål i årets sesong er god nok vitnesbyrd for meg. I tillegg til dette så fyller han "Hulk-rollen" perfekt i AVBs 4-3-3 system. Sturridge kommer til å bli Chelseas toppskårer i årets sesong og jeg tror ikke det er usannsynlig med 20+ mål på han.

Lenke til kommentar

Nope, han er bedre, penere og spiller fotball av kjærlighet, ikke penger.

laugh.gif Hahaha. De nye Chelsea barna her inne cracks me up

Lurer på om det finnes spillere igjen på klubber som city og Chelsea som spiller fotball for klubben og ikke kun pengene.....

Det minker på de totalt i fotballverdenen, og ser hvertfall ingen som passer inn under det i disse klubbene.... Kanskje Terry?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...