Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Chelsea vil prøve å lokke Tottenhams to største profiler, Gareth Bale og Luka Modric, til Stamford Bridge i en avtale verdt 60 millioner pund." http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3247445.ece

Er bare rykter foreløpig, men er jeg den eneste som virkelig håper at dette ikke stemmer. En ting er å kjøpe en god spiller i fra et lag, men å redusere det ved å kjøpe flere spillere blir for dumt.

Lenke til kommentar

Nei, vil ikke at klubben skal bruke 60 mill. pund på to spillere. McEachran er spilleren som bør satses på videre på midtbanen, trenger ingen ny spiller der. En høyreving hadde vært greit det har vi manglet i lang tid nå. I tillegg er blant annet Anelka og Kalou mest sannsynlig på vei ut av klubben.

Lenke til kommentar

Bale fungerer kun på venstresiden vel? Og uten Bosingwa så SKAL Ivanovic starte på høyrebekken, han bør det nå og, men... Høyreving og høyrebekk er det vi trenger om det først skal forsterkes. Kalou, Anelka og Bosingwa bør virkelig ut av klubben etter årets sesong, det er vel de fleste enig i.

Lenke til kommentar

Skal nok ikke se bort fra at Drogba blir i klubben neste sesong også. Han har jo fortsatt en super fysikk, og scorer tid til ofte mål. Anelka har jo selv uttalt at han er ganske sikker på at han forlater Chelsea etter denne sesongen. Da blir det for lite med Torres og Lukaku på topp. Har jo Sturridge i tillegg, men da har vi ingen høyrekant. Tar i betraktning at Kalou også drar.

Lenke til kommentar

Den Bayern-artikkel virket ikke særlig troverdig, har vanskeligheter med å se for meg han i Bayern. Håper og tror Drogba avslutter karrieren sin i Chelsea, er absolutt en god spiller på tross av alderen. Enten Chelsea, eller så drar han tilbake til Marseille hvor han har høy status.

Lenke til kommentar

Ja, slike ting er vel basert på rykter, men poenget var at det er forhandlinger om kontrakten hans som kan ende med han forlater klubben, selv om jeg ikke tror det skjer. Og det blir vel litt for risikabelt å bare sitte igjen med Torres og Lukaku som spiss på midten.

Lenke til kommentar

"Roberto Carlos, joint manager of Anzhi Makhachkala, claims his big-spending Russian club are considering a move for Arsenal's Robin van Persie.

Brazilian Carlos also named Chelsea's Nicolas Anelka and Santos' Neymar amongst his employers' targets." -http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/15244182.stm

Er ikke vanskelig å se at hvis de skal igjennom med dette må de ut med masse penger. Lurer bare litt på hva andre Chelsea supportere synes om slike kjøp?

Lenke til kommentar

Kan fortsatt kvitte oss med Anelka og Kalou, Anelka er egentlig fortsatt god å ha, pga fysikk, erfaring og fart.

Selger vi de to så har vi denne spissrekken:

Sturridge, Torres, Mata subs: Drogba, Malouda, Lukaku.

Vi har god dekning på midtspissen,

Malouda er backup for Mata, men vi trenger egentlig en backup for Sturridge,. Nå som det er sagt så tror jeg ikke Anelka blir solgt i januarvinduet, i sommer ja, men vinter, nei.

Kalou håper jeg blir solgt i januarvindet,.

Midtbanen er bra, Lamps begynner å skåre, og Ramires er konge. Meireles kommer seg.

Vi trenger ikke Modric på midten her, ihvertfall ikke nå. Vi har Josh og jeg er glad for at han ikke ble sendt på lån, syns AVB er flink til å rullere og regner med at vi får se flere kamper av Josh. Så har vi Mikel og Essien når han er tilbake. Bra midtbane. Samme med forsvaret, spess MS, Alex, Ivan, Luiz, Terry, mao god dekning. Håper Bertrand blir like god som jeg håper på hehe, og en backup for Bosingwa hadde ikke skadet, vi har Ivan men AVB vil heller ha en offensiv back virker det som.

Så jeg må si at jeg liker dette Chelsea laget, unge, erfarne, friskt blod, rutinerte folk. En fin miks synes jeg og det er det som skal til for å vinne PL og CL.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare for å drepe saken ang. utbygging av dagens Stamford Bridge

- Klubben har rapporter som viser at vi studerte muligheten til ekspansjon så tidlig som i 2003/04, og vi har brukt en god del penger og tid for å se på mulige løsninger for å utvide. Saken er at dersom vi skal utvide stadion med et betydelig antall plasser, trenger vi 16 til 18 acre eller mer. Stamford Bridge har mindre enn 12 acre.

http://www.chelsea.no/nyheter/19-chelseafc/2415-her-er-beviset.html

Det er derfor praktisk umulig å bygge ut dagens Stamford Bridge. Ønsker vi en større stadion er den eneste muligheten vi har å flytte.

Flere har hevdet at dersom Chelsea bygger en ny stadion blir det enten i Wormwood Scrubs eller i Old Oak Common, men klubben sier at ikke noe er bestemt enda. Klubben har også lagt vekt på at en ny stadion vil ligge maks tre engelske mil fra Stamford Bridge og at en ny stadion uansett ikke kommer på plass før nærmere 2020.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...