Aleks Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Syntes bare at det var litt tidlig, jaja. Hva tror dere resultatet blir? Tror ikke jeg har sett Valencia spille før, så dette blir spennende. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Håper på seier, men uavgjort er ok. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har samme oppfatning som Emils. Håper og tror på seier, men kan river meg absolutt ikke i håret av et uavgjortresultat. Knepen 0-1 seier, kanskje 0-2. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 trur det blir 2-1 til chelsea. Mål av Luiz og Mata Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Torres fra start, spent på kamp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jan Åge Fjørtoft #cfc in our main game 2night Must admit something: Think Chelsea striker Torres still is one of the best in the world Dont care if u laugh Må være det klokeste han har fått ut av munnen sin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Veldig deilig å se Lampard i form etter at mediene har pratet så mye om han. Synes nå at de overdriver om vanlig, uansett så fikk han motbevist dem rimelig greit i denne kampen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Edit: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2471443,00.html Chelsea bør eventuelt bygge ut Stamford Bridge, ikke flytte på seg. Flytter de på seg blir jeg direkte lei meg, da Stamford Bridge er og har alltid vært hjemmet til Chelsea. Vil ikke ha en ny fancy-stadion, heller den gamle, intime og historierike. Endret 4. oktober 2011 av fnats Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Trist, men høyst nødvendig. Jeg bor ikke i nærheten av Stamford Bridge og har dermed ikke noe særlig tilknytning til banen (med unntak av å ha besøkt den et par ganger). Jeg kan dog skjønne at enkelte knyter seg når de hører dette. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal klubben overleve når FFP-reglene intreffer er vi nødt til å invistere i ny stadion, da vi potensielt vil øke inntektene med 500 mill i året. Arsenal har gjort det og Liverpool har også vedtatt å flytte til ny stadion, det er slik det fungerer i dag - selv om jeg skulle ønske at Stamford Bridge lot seg utvide. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Uansett vil jeg at det ender med en utbygging av Stamford Bridge. Jeg vil virkelig ikke at en helt ny stadion skal bli bygget på et helt annet sted. Ønsketenkning at Chelsea kunne bygget ut begge kortsidene med en etasje til på begge sider. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Problemet er at Stamford Bridge ligger så tett innimellom andre bygninger at det ikke er mulig å utvide stadionen stort. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg er klar over det, er ønsketenkning. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dumt, men sant. Vi trenger en større stadion. Med å få inn evt. så mye ekstra i året vil det være smart! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Dumt, men sant. Vi trenger en større stadion. Med å få inn evt. så mye ekstra i året vil det være smart! Kommer til å gå flere år før det blir profitabelt kan jeg tenke meg. Liker "White City" lokasjonen som dagbladet kom med, utelukkende pga navnet. LOTR tema på nye stadion anyone? Endret 5. oktober 2011 av Kultom Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Chelsea vil ikke være i stand til å fylle ut en 60.000 seater uke inn og ut, så ser for å være helt ærlig ikke noe poeng i å bygge et nytt stadion. Må være mulig å utvide med et par tusen på den nåværende arenaen. 4 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 60.000 kan være optimistisk, ja. Nærmere 50k ville vært bedre, kanskje? Er ikke sikker. Men med tanke på at det er tilnærmet full butikk (gjennomsnitt 41k hver uke) kan det være at det er mulig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tror Chelsea fint kan fylle 60 000 jeg. Som Zeromac sier, er SB tilnærmet full hver bidige helg - og det har den vært siden PL startet opp også. Husker at enkelte var skeptisk da Arsenal forlot lekeplassen sin, men de fyller da Emirates rimelig greit? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Fordi vi er en større klubb med masse fans som ikke kom etter penga. Rett og slett. 6 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 (endret) Auch, og vi er en klubb som faktisk har som mål å vinne noe. Ironisk nok så går spillere fra klubben deres i mangel på triumfer, til oss kommer de for å vinne Endret 8. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå