Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AVB viser at han har baller ved å benke Lampard. Det viser seg å være eit lurt trekk. Lampard begynner å dra på årene, som me alle er klar over, og han har ein tendens til å komme dypt for å hente ballen. Dette er det me har slitt med den siste tiden. Tempoet. I første omgang så er tempoet i 90% av kampene veldig lavt og man sliter med å skape rom. Lampard og Mikel er værstingene her.

 

Til tross for negativiteten så er det mykje bra å ta hente frem også. Ettersom laget speler seg inn i kampen så stiger tempoet og sjansene vokser. Det blir blant annet fleire bevegelser i laget. 4 mål i ein kamp er veldig bra. Alle målene viser klasse og det er kjekt å sjå at laget fortsatt har evnen til å vinne med stor margin :)

 

For å snakke litt om dei nye spelarane...

Mata er ein slik spelar me har lengtet etter. Ein som kan true rommet mellom forsvar- og midtbaneleddet og som har farten og smidigheten til å dra av eit par motstandere. Han er veldig teknisk, har fint overblikk og har evnen til å slå den avgjerande pasningen.

 

For å være ærlig var Meireles ein spelar eg hadde veldig liten kjennskap om, og eg var skeptisk til at AVB hentet han. Men for ein spelar! Eit skikkelig rivjern som har tendenser offensivt. Han har vist fram ein veldig fin pasningsfot og god defensiv posisjonering og organisering. Dette er eit kupp!

 

Lukaku har eg sett lite til, men fra det smått eg har sett av han så ser det lovendes ut. Han er ein yngre versjon av Drogba, og er uten tvil Chelseas framtid.

 

At Torres har begynt å score er ganske enkelt fantastisk! Han viser gamle trakter og det er rett og slett ein glede å sjå! Taklingen hans er meiningslaus. Til tross for at min første reaksjon var at det var eit strengt dømt kort, så ser man i ettertid at det var ein stygg takling. Men eg har ikkje tru på at Torres gjorde dette med intensjon om å skade nokon.

 

På den andre siden så er det veldig moro å sjå at aktiviteten i denne tråden har tatt seg betydelig opp. Det er også nokon nye fjes her, og det er bare positivt :)

 

Keep the Blue Flag Flying High!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Valencia i morgen da. Hvordan tror vi det kommer til å gå og hvordan vil laget vårt se ut?

Yess, gleder meg til kampen imorra, pluss at de viser den på viasat4 :)

 

Valencia er et godt lag, de spilte 2-2 mot barca og tapte mot Sevilla, men dette er et lag vi skal ha kontroll på. Blir sikkert morro for Mata å møte gamle klubben sin igjen.

 

Men tror vi stiller opp slik:

 

Chech

 

Bosingwa

Terry

Luiz

Cole

 

Ramires

Mikel

Lampard

 

Anelka

Torres

Mata

 

Regner med at Torres får spilt 90min, med tanke på at han er utestengt i 3 PL kamper.

 

Muligens Meireles starter for Mikel. Drogba/Sturridge inn for Anelka. Håper seff å få se Josh spille, men tviler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...