Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Andre Villas-Boas will have all the latest news ahead of our Carling Cup local derby against Fulham in today's press conference at 12.45pm.

 

http://www.chelseafc.com/page/LivePressConferences?WT.mc_id=livepressconf-newspromo

 

Usikker på om tidsforskjellen gjelder her. Det er enten 12.45 eller 13.45.

 

Det er nok UK tid etter som det er den offisielle Chelsea siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært fantastisk å se Lukaku fra start i kampen mot Fulham i morgen, i tillegg til å se noen andre unggutter få sjansen som McEachran. McEachran fortjener så sinnsykt en sjanse fra start da han var utrolig god i preseason har vært god i minuttene han har spilt for førstelaget til Chelsea. Skal talenter utvikles må de brukes! Hadde også vært moro å se Bertrand i aksjon igjen.

Lenke til kommentar

For det gjør SAF?

Ja. Når ting har fått lagt seg etter kampen er han veldig flink til å få fokus på neste kamp isteden for å dvele med ting. Han er likevel ikke den flinkeste i klassen akkurat.

 

Men du må seriøst skjønne det at jeg snakker generelt, å ikke ta alt som et jævla angrep. Sir Alex er ikke mitt sammenligningsgrunnlag selv om han er gammel, han er mer unntaket enn regelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier det pga det virker som du ikke mente SAF hang seg opp i dommeravgjørelser. Det ville uansett vært rart om en skulle gi faen at dommere dømmer så dårlig som på Old Trafford. Noe må gjøres og det hjelper ihvertfall ikke å sitte å slappe av mens det skjer. Jeg synes det er bra at personer som SAF tar tak i FA og prøver å få de til å forstå at dommerne gjør grossalt stygge feil til tider.

Lenke til kommentar

Jeg nevnte ikke SAF med et ord :)

 

Ja det er greit at klubben klager, jeg skjønner det godt, selv om det ikke vil bety særlig fra eller til. Jeg ser bare tendensen at yngre managere har lettere for å dvele med slike ting, og ofte er urutinert når de håndterer media i slike saker. Likevel, "king Kenny" gjorde jo det samme, så det er vel kanskje bare min missoppfatning.

Lenke til kommentar

Ja til videodømming. Det fungerer strålende i hockey. Hva er egentlig argumentene i mot det?

 

Skal man ta noe fra hockey, så burde det være at mann mot mann slåssing burde være lov, altså at man gir de et minutt til å denge løs på hverandre, så lenge de ikke går etter eller bruker beina f.eks.

 

Ellers så blir det mye mindre å snakke om fotball egentlig, om man aldri igjen skal kunne krangle på hva som var offside og hva som helt klart ikke var det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...