Benitez Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Reina er verdens beste straffekeeper, så think again. Han reddet 6 av 9 straffer på en sesong i Villarreal og det er få om noen som har like god straffeteft og reflekser som ham. 8516271[/snapback] Jeg tror faktisk det var 7 av 9, Reina er syk Endret 2. mai 2007 av Benitez Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Frykter filming - Jeg vil være veldig skuffet om noen av spillerne filmer eller forsøker å få motstandernes spillere utvist. Jeg vil være veldig skuffet om det skjer, sier Mourinho med dårlig skjult adresse til Manchester Uniteds superstjerne Cristiano Ronaldo. For en mann, har han i det hele tatt glemt at han har en viss Drogba på laget? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Frykter filming - Jeg vil være veldig skuffet om noen av spillerne filmer eller forsøker å få motstandernes spillere utvist. Jeg vil være veldig skuffet om det skjer, sier Mourinho med dårlig skjult adresse til Manchester Uniteds superstjerne Cristiano Ronaldo. For en mann, har han i det hele tatt glemt at han har en viss Drogba på laget? 8640221[/snapback] ¨Æsj, jeg blir kvalm av Mourinho. Drogba er myeee verre en C.Ronaldo. Drogba detter bare man rører håret. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Deres egen tråd? Dette hører vel like mye hjemme her som i Manchester-tråden? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hører faktisk MER hjemme her enn i MU-tråden. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=167389 Er vel på tide at Abramovitsj skjønner at Terry og Lampard er mer verdt for dere enn resten av Chelsea laget tilsammen. Forundrer meg ikke at de ser på seg selv som viktigere enn Ballack og Sjevtsjenko Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg hater fotballspillere som ber om mer lønn. Å syte og klage over 1.4 mill i uka er helt latterlig når du får lov å drive med noe som faktisk er utrolig gøy! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Gøy er det, men det skal mye trening til... de trener jo noe sinnsykt, men så mye penger skal ingen tjene... Fotballspillere er allerede overbetalte, se på Beckham han tjener jo 5 kroner per sekund når han kommer til Galaxy... Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hehe, jeg sluttet med fotball pga for mye trening.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er mye trening ja, men allikevel, de må ikke gjøre noe ved siden av. Leger redder liv hver dag og jobber ofte døgn i strekk, men de får da ikke 1.4 mill i uka. Derfor blir jeg irritert over fotballspillere som syter over lønna. Alle skulle vært som Paul Scholes. Når han skulle skrive ny kontrakt er det jo vanlig at lønn evt. høynes. Han sa at han var fornøyd, og fortsatte å få samme lønn, selvom han fikk tilbud om høyere lønn. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Det er mye trening ja, men allikevel, de må ikke gjøre noe ved siden av. Leger redder liv hver dag og jobber ofte døgn i strekk, men de får da ikke 1.4 mill i uka. Derfor blir jeg irritert over fotballspillere som syter over lønna. Alle skulle vært som Paul Scholes. Når han skulle skrive ny kontrakt er det jo vanlig at lønn evt. høynes. Han sa at han var fornøyd, og fortsatte å få samme lønn, selvom han fikk tilbud om høyere lønn. 8642982[/snapback] Fotball har indirekte reddet mange liv det også.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er mye trening ja, men allikevel, de må ikke gjøre noe ved siden av. Leger redder liv hver dag og jobber ofte døgn i strekk, men de får da ikke 1.4 mill i uka. Derfor blir jeg irritert over fotballspillere som syter over lønna. Alle skulle vært som Paul Scholes. Når han skulle skrive ny kontrakt er det jo vanlig at lønn evt. høynes. Han sa at han var fornøyd, og fortsatte å få samme lønn, selvom han fikk tilbud om høyere lønn. 8642982[/snapback] Fotball har indirekte reddet mange liv det også.... 8644128[/snapback] Så mao. du tok ikke poenget mitt? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er mye trening ja, men allikevel, de må ikke gjøre noe ved siden av. Leger redder liv hver dag og jobber ofte døgn i strekk, men de får da ikke 1.4 mill i uka. Derfor blir jeg irritert over fotballspillere som syter over lønna. Alle skulle vært som Paul Scholes. Når han skulle skrive ny kontrakt er det jo vanlig at lønn evt. høynes. Han sa at han var fornøyd, og fortsatte å få samme lønn, selvom han fikk tilbud om høyere lønn. 8642982[/snapback] Nettopp, en lege tjener disse pengene på et år. De brude ha en lønn som ikke tilsvarer mer en 100 000 i uka, selv om det er også for mye... Verden er urettferdig... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 De kan jo tjene så mye fordi det er så enorm interesse for fotballen. Det er mye ja, og de hadde fint klart seg med under halvparten, men ser ikke hvorfor de ikke skal kunne tjene så mye på det når det er muligheter for det, selvom det finnes andre yrker som er viktigere. Men når spillere som Terry og Lampard klager over 1,4 mill i uka, da begynner det å bli litt flaut. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ashley Cole kjørte nesten Bentleyen sin av veien han når han hørte han berre skulle få £60k i veka. Stakar. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Gøy er det, men det skal mye trening til... de trener jo noe sinnsykt, men så mye penger skal ingen tjene... Fotballspillere er allerede overbetalte, se på Beckham han tjener jo 5 kroner per sekund når han kommer til Galaxy... 8641893[/snapback] Nå betaler faktisk jeg får å få trene Men beckham får vel fremdeles "dårlig" betalt i forhold til amerikanske stjerner i baseball, NFL ol. Cupfinale snart, tjoheisann. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Men beckham får vel fremdeles "dårlig" betalt i forhold til amerikanske stjerner i baseball, NFL ol. Cupfinale snart, tjoheisann. 8646572[/snapback] Hvor mye tjener de, for svarte søren? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Satan så god målvakten deres er. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Satan så god målvakten deres er. 8648210[/snapback] Cech er Cech, men Reina banker ham lett på straffekonk... Nå tilbake til spørsmålet mitt: Hvor mye tjener amerikanske stjerner i baseball, NFL ol.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå