Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Reina er verdens beste straffekeeper, så think again. Han reddet 6 av 9 straffer på en sesong i Villarreal og det er få om noen som har like god straffeteft og reflekser som ham.

8516271[/snapback]

Jeg tror faktisk det var 7 av 9, Reina er syk :)

Endret av Benitez
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Frykter filming

- Jeg vil være veldig skuffet om noen av spillerne filmer eller forsøker å få motstandernes spillere utvist. Jeg vil være veldig skuffet om det skjer, sier Mourinho med dårlig skjult adresse til Manchester Uniteds superstjerne Cristiano Ronaldo.

For en mann, har han i det hele tatt glemt at han har en viss Drogba på laget?

Lenke til kommentar
Frykter filming

- Jeg vil være veldig skuffet om noen av spillerne filmer eller forsøker å få motstandernes spillere utvist. Jeg vil være veldig skuffet om det skjer, sier Mourinho med dårlig skjult adresse til Manchester Uniteds superstjerne Cristiano Ronaldo.

For en mann, har han i det hele tatt glemt at han har en viss Drogba på laget?

8640221[/snapback]

¨Æsj, jeg blir kvalm av Mourinho.

Drogba er myeee verre en C.Ronaldo.

Drogba detter bare man rører håret.

Lenke til kommentar

Det er mye trening ja, men allikevel, de må ikke gjøre noe ved siden av.

Leger redder liv hver dag og jobber ofte døgn i strekk, men de får da ikke 1.4 mill i uka. Derfor blir jeg irritert over fotballspillere som syter over lønna. Alle skulle vært som Paul Scholes. Når han skulle skrive ny kontrakt er det jo vanlig at lønn evt. høynes. Han sa at han var fornøyd, og fortsatte å få samme lønn, selvom han fikk tilbud om høyere lønn.

Lenke til kommentar

Leger redder liv hver dag og jobber ofte døgn i strekk, men de får da ikke 1.4 mill i uka. Derfor blir jeg irritert over fotballspillere som syter over lønna. Alle skulle vært som Paul Scholes. Når han skulle skrive ny kontrakt er det jo vanlig at lønn evt. høynes. Han sa at han var fornøyd, og fortsatte å få samme lønn, selvom han fikk tilbud om høyere lønn.

8642982[/snapback]

Fotball har indirekte reddet mange liv det også....

Lenke til kommentar

8642982[/snapback]

Fotball har indirekte reddet mange liv det også....

8644128[/snapback]

Så mao. du tok ikke poenget mitt?

Lenke til kommentar

8642982[/snapback]

Nettopp, en lege tjener disse pengene på et år. De brude ha en lønn som ikke tilsvarer mer en 100 000 i uka, selv om det er også for mye...

Verden er urettferdig...

Lenke til kommentar

De kan jo tjene så mye fordi det er så enorm interesse for fotballen. Det er mye ja, og de hadde fint klart seg med under halvparten, men ser ikke hvorfor de ikke skal kunne tjene så mye på det når det er muligheter for det, selvom det finnes andre yrker som er viktigere. Men når spillere som Terry og Lampard klager over 1,4 mill i uka, da begynner det å bli litt flaut.

Lenke til kommentar
Gøy er det, men det skal mye trening til... de trener jo noe sinnsykt, men så mye penger skal ingen tjene...

Fotballspillere er allerede overbetalte, se på Beckham han tjener jo 5 kroner per sekund når han kommer til Galaxy...

8641893[/snapback]

Nå betaler faktisk jeg får å få trene :D

Men beckham får vel fremdeles "dårlig" betalt i forhold til amerikanske stjerner i baseball, NFL ol.

Cupfinale snart, tjoheisann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...