fnats Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Sannheten er: Bry deg ikke om hva andre mener, vær stolt av laget du holder med uavhengig av klubbens bakgrunn. Chelsea og deres supportere har klubbfølelse, andre supportere mener ikke dette da de er supportere av andre lag og vil dermed påstå noe annet (forståelig da man ikke har tilknytning til dette laget). Jeg elsker Chelsea, og jeg gir faen om hva andre mener. Folk som ble supportere etter Abrahamovic tok over klubben: velkommen! Så lenge du holder med laget i motgang og medgang er du en ekte supporter. Selv er jeg dette, vil holde med Chelsea til jeg trekker mitt siste pust her i verden. For å forsterke denne påstanden er jeg en ekte Lyn-supporter som stilte opp på kamper på Ullevål og er nå på Frogner Stadion i 4. div., og jeg støtter dem gjennom tykt og tynt. Jeg er heldig som holder med Chelsea, et lag som kjemper i toppen, og jeg ber om at de vil gjøre det i lang, lang tid fremover. Så Chelseafolket: dere behøver ikke bry dere om andres meninger, hold med Chelsea og vær STOLT over det. Motgang og medgang: TRUE BLUE. Vil ikke debattere, argumentere, diskutere eller noe som helst videre om Chelsea er en kjøpeklubb og slike ting. La tråden gå tilbake til det normale. 6 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Fotball er jobben dems, da er det ganske logisk at dem går dit dem kan tjene mest.. Ja, det er logisk at det vil gå dit de tjener mest. Men nå er det noe som heter lojalitet En vanlig arbeidstaker bytter ikke automatisk jobb bare fordi han kan tjene mer penger et annet sted. Rooney tvang fram en lønnsøktning uten å tenke på de som har støtta han gjennom hele karrieren. Nå gjorde han mulig det samme i Everton, men likevel. Jo, visst det er snakk om nok penger så gjør han det. Ca 80% av folk i verden hadde gjort det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Vi kan i alle fall være enige om at United snudde ryggen til seg selv da de dannet FC United... Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Har holdt med Chelsea i 8år. Folk kaller meg medgangs-supporter.. Er vell ikke akkurat medgangs-supporter det? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 2011 - 8 = 2003 Høres riktig ut det ja. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Har holdt med Chelsea i 8år. Folk kaller meg medgangs-supporter.. Er vell ikke akkurat medgangs-supporter det? Tja. Dere har ikke kjempet mot nedrykk eller i lavere i divisjoner Vi kan i alle fall være enige om at United snudde ryggen til seg selv da de dannet FC United... Hva i all verden? FC United er jo en manifestasjon av den enorme sjela som er i klubben. Chelsea og City bare godtok at eierene kjøpte opp klubben Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Dessverre hadde jeg ikke penger nok til å utkonkurrere Abramovitsj. SÅ jeg måtte bare godta det. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Nja, kunne ha klaget i stedet for å lage en sang om han, men da snakker jeg selvfølgelig om de på brua og ikke deg personlig. Chelsea fansen var ikke akurat uvillige Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Nei, men se for deg Chelsea, sliter økonomisk og trenger penger. Så kommer det en rik russer og ønsker å kjøpe Chelsea. Skal de takke nei? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Har ikke påstått at det er enkelt, dog jeg har sett blidere på situasjonen om han fikk litt motstand ja Og en ting til, 25 mill da vi kjøpte Rooney tilsvarer ikke 50 mill i dag, summer som 50 mill og lignende er det bare klubbene som er pengedopet som opererer med Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Og en ting til, 25 mill da vi kjøpte Rooney tilsvarer ikke 50 mill i dag, summer som 50 mill og lignende er det bare klubbene som er pengedopet som opererer med Du kan godt mene at 25 da ikke tilsvarer 50 nå, men begrunnelsen din bør/må være mer vettug enn som så. De folka bak de tallene har brukt en klar akademisk og matematisk fremgangsmåten for å regne ut nåverdien av tidligere overgangssummer. Du er selvsagt velkommen til å komme med en bedre modell, men inntil videre lar vi det ligge med det. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Har ikke påstått at det er enkelt, dog jeg har sett blidere på situasjonen om han fikk litt motstand ja Og en ting til, 25 mill da vi kjøpte Rooney tilsvarer ikke 50 mill i dag, summer som 50 mill og lignende er det bare klubbene som er pengedopet som opererer med Barca har ikke akkurat noen rik eier, men dem hadde råd til Fabregas og Sanchez. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) http://transferpriceindex.com/2011/06/the-english-premium-a-2011-transfer-price-index-review/ When we look at English transfers in the Premier League, the same 3 continue to be at the top: Wayne Rooney to Manchester United in 2004/05, now CTPP £62.6m Rio Ferdinand to Manchester United in 2002/03, now CTPP £61.6m Alan Shearer to Newcastle United in 1996/97 now CTPP £50.5m Noe hyggelig til Chelsea fans: http://www.chelsea.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=525400 Endret 19. september 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Og en ting til, 25 mill da vi kjøpte Rooney tilsvarer ikke 50 mill i dag, summer som 50 mill og lignende er det bare klubbene som er pengedopet som opererer med Du kan godt mene at 25 da ikke tilsvarer 50 nå, men begrunnelsen din bør/må være mer vettug enn som så. De folka bak de tallene har brukt en klar akademisk og matematisk fremgangsmåten for å regne ut nåverdien av tidligere overgangssummer. Du er selvsagt velkommen til å komme med en bedre modell, men inntil videre lar vi det ligge med det. Hvem er folka bak de tallene? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Har holdt med Chelsea i 8år. Folk kaller meg medgangs-supporter.. Er vell ikke akkurat medgangs-supporter det? Det kommer helt an på om du har heiet på et annent lag før det. Kom på her en gang, helt sykt liten ting som kan få deg til og heie på ting. jeg ville ha en blå fotball drakt, da endte jeg opp med en Chelsea drakt. Der startet jeg og heie på Chelsea, etter 8 år er jeg enda trofast supporter 2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Nei, men se for deg Chelsea, sliter økonomisk og trenger penger. Så kommer det en rik russer og ønsker å kjøpe Chelsea. Skal de takke nei? Absolutt ikke, men dere må også forstå at folk føler avsmak for pengedopingen som har forekommet. Og Eierene av Chelsea og Chelsea som klubb kjørte seg på ræva helt alene før de trengte oppkjøpet, så man kan vel skylde på seg selv at man i det hele tatt trengte en russisk oligark for å få skuta på rett kjøl. Så dere må nok svelge den sure kamelen at dere ikke akkurat har skapt deres egen lykke, og vil få høre det i flere tiår. Selv om jeg personlig nok ikke hadde sagt neitakk til en reddende engel hvis Glazer hadde kjørt oss på ræva, og hadde nok også jublet for et Premier League trofeè i ettertid av det, samt forsvart det lik det dere gjør nå. Endret 19. september 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Lurer på hvordan PL hadde sett ut nå uten konkurranse i fra City og Chelsea. Tror det hadde vært en god del tammere. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er helt enig. Chelsea og Josè trakk virkelig opp nivået når Arsenal var litt på hell med sine invincibles og United var på vei på autopilot igjen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Lurer på hvordan PL hadde sett ut nå uten konkurranse i fra City og Chelsea. Tror det hadde vært en god del tammere. Det hadde luktet bedre ihvertfall Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Vi kan i alle fall være enige om at United snudde ryggen til seg selv da de dannet FC United... Hva i all verden? FC United er jo en manifestasjon av den enorme sjela som er i klubben. Chelsea og City bare godtok at eierene kjøpte opp klubben Var bare en spinn på at Emils mente at en liten gjeng med supportere kunne generaliseres inn i uttrykket "United". Kanskje feil tråd, men liker, eller liker ikke Manchester Uniteds supportere: FC United of Manchester? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå