Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Jeg sa jeg skjønte de som ikke har tilgitt han, og at jeg skjønner de som aldri vil gjøre det. Ikke AT de aldri vil gjøre det.

Klubben United støtter Rooney, og fansen gjør likeså på kampene. Men når en spiller tar et såpass stort svik, så er det jo naturlig at man ikke liker spilleren like godt etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sa ikke United, sa enkelte supportere.

Da står jo poenget mitt ganske klart da, og til og med teipball bekreftet det. United vender ryggen til spillerne, og mange av dem snur seg aldri heller tilbake..

Og det er bullshit om du påstår at dette er noe forskjellig fra andre klubber, er man penge så fortjener man å høre det.

Lenke til kommentar

Du har konsekvent sagt at United har vendt ryggen til Rooney. Noe som er bull.

De gjorde jo det i starten. De var jo til og med å drapstruet Rooney, noe som er HELT latterlig å gjøre uansett situasjon. Selv om det oppstår rykter og uro i klubben burde dere vel holde rundt spilleren deres når det blåser som mest istedenfor å bare gi fingern og henge han ut.

Det er like latterlig som Arsenal fansen oppførte seg mot Nasri før han stakk. Nasri var fortsatt Arsenal spiller når enkelte supportere sang "Nasri is a scum". Greit at de gjør det i etterkant når han er i City, men så lenge han bærer drakta til klubben ser jeg virkelig ingen mening i å henge ut spilleren.

Liverpool supporterne er hakket bedre, de brant ihvertfall ikke drakta til Torres før han var borte.

Men det her blir bare latterlig å diskutere mot sånne. Det er jo umulig å få dere til å forstå situasjonen. Poenget mitt var enkelt og greit at Torres blir støtta opp 100 % av supportere uavhengig av hva media og diverse andre-lags supportere måtte skrive om han.

Lenke til kommentar

Hele poenget er jo at du generaliserer som en idiot. United er ikke en mobb på 5-6 stk som møter opp på døra til Rooney.

Det er ikke poenget eller. Og hvorfor skal det være forskjell på hvordan vi kan se på dere og dere se på oss? I følge dere er jo hele Chelsea gjengen kjøpt av Roman, mens hele United flokken er blodfans.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hele poenget er jo at du generaliserer som en idiot. United er ikke en mobb på 5-6 stk som møter opp på døra til Rooney.

Det er ikke poenget eller.

Poenget mitt var det, den andre idiotdiskusjonen som ikke har basis i virkeligheten vil jeg helst ikke være med på. Og nå generaliserer du enda en gang.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det er ikke poenget eller. Og hvorfor skal det være forskjell på hvordan vi kan se på dere og dere se på oss? I følge dere er jo hele Chelsea gjengen kjøpt av Roman, mens hele United flokken er blodfans.

Poenget mitt var det, den andre idiotdiskusjonen som ikke har basis i virkeligheten vil jeg helst ikke være med på. Og nå generaliserer du enda en gang.

Jeg lar det ligger der. Det har vist lite å si hva som blir sagt fra dere og hva dere egentlig mener.

Lenke til kommentar

Du har konsekvent sagt at United har vendt ryggen til Rooney. Noe som er bull.

De gjorde jo det i starten. De var jo til og med å drapstruet Rooney, noe som er HELT latterlig å gjøre uansett situasjon. Selv om det oppstår rykter og uro i klubben burde dere vel holde rundt spilleren deres når det blåser som mest istedenfor å bare gi fingern og henge han ut.

Det er like latterlig som Arsenal fansen oppførte seg mot Nasri før han stakk. Nasri var fortsatt Arsenal spiller når enkelte supportere sang "Nasri is a scum". Greit at de gjør det i etterkant når han er i City, men så lenge han bærer drakta til klubben ser jeg virkelig ingen mening i å henge ut spilleren.

Liverpool supporterne er hakket bedre, de brant ihvertfall ikke drakta til Torres før han var borte.

Men det her blir bare latterlig å diskutere mot sånne. Det er jo umulig å få dere til å forstå situasjonen. Poenget mitt var enkelt og greit at Torres blir støtta opp 100 % av supportere uavhengig av hva media og diverse andre-lags supportere måtte skrive om han.

HOLY CRAP! Slutt å si "UNITED". At en gjeng blandt supporterne er idioter betyr ikke at klubben er idioter. Og skal du generalisere så får du bruke "united supportere" sånn at det går an å skjønne hva du babler om.

Skal man liksom bare juble og klappe når spillerne pisser på klubben? Greit at du kan gjøre det i din klubb, siden det bare er å dra på noen rubler og kjøpe inn et par verdensklasse erstattere. Men sånn funker ikke ting andre steder.

Har aldri sagt at supporterne er kjøpt av rubler. Men å benekte at Chelsea er det må du da se blir litt feil....

Lenke til kommentar

United-supporterne her inne er jo klin umulig å diskutere med. Noen er flinke og diskuterer saklig, men store deler er dessverre en gjeng med fjols som kun har et argument; "Chelsea, kjøpelag, ingen klubbfølelse" og lignende. Helt ærlig, folkens? Er vi ikke lei den diskusjonen nå? Det er det eneste som ser ut til å bli diskutert her, herregud. Er det rart denne kategorien er en bøtte med drit.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

United-supporterne her inne er jo klin umulig å diskutere med. Noen er flinke og diskuterer saklig, men store deler er dessverre en gjeng med fjols som kun har et argument; "Chelsea, kjøpelag, ingen klubbfølelse" og lignende. Helt ærlig, folkens? Er vi ikke lei den diskusjonen nå? Det er det eneste som ser ut til å bli diskutert her, herregud. Er det rart denne kategorien er en bøtte med drit.

Har lest gjennom 3 sider her inne nå, og dette innelgget er egentlig det eneste som kategoriseres som bøtte med drit imo. Men jeg gjør vel ikke noe bedre jobb as we speak.

Lenke til kommentar

Vel det er riktig at noen gjorde det. Samme gjelder Rio når han pressa opp prisen på seg selv. Ronaldo min sin " in the future, who knows"

Dette er ting som gjerne er overdrevet på lik linje med ting som blir sagt under kamper. Jeg synes det er verre med diverse forføgninger av Fletcher, O'Shea, Berba, Gibson.

Men det er min mening

Men at Chelsea kjøper spillere og betaler lønn med penger de ikke har tjent er jeg veldig langt fra ferdig med :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...