Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Det er en annen ting i United leiren som Chelsea folket aldri kommer til å forstå. Klubbfølelse. Alt kan ikke kjøpes.

Hehe. Vanskelig å ta deg seriøst etter den kommentaren der gitt.

Ok. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre.

Klubbfølelse, har ikke vi klubbfølelse? Latterlig påstand av deg mister.

Ikke misforstå. Supporterne har gjerne det. De er tross alt det eneste Roman ikke har spyttet penger etter. (Selv om det selvsagt er mange som har fulgt på lasset når suksessen kom, som med alle klubber som vinner)

Snakker om de pengekåte spillerne i Chelsea.

Uansett, jeg skjønner at Rooney oppførte seg idiotisk. Allikevel gjorde han ikke noe galt. Han var i United, han spilte for dere. Dere kunne gjerne skjelt han ut så mye dere ville hvis han stakk, men han forlat aldri United.

Som Teipball sier, det eneste han gjorde riktig var faktisk å bli til slutt. Og det gjorde han ikke før han fikk nok penger kastet etter seg. DET er en ting som ikke er populært i en klubb som United. I klubber som er vant til å kaste penger etter spillere for å få de til klubben er saken en helt annen.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, vi i Chelsea støtter Torres uansett etter en slik miss. Vi er ikke som United og vender spilleren ryggen med en gang noe negativt er på gang.

Når har United gjort det?

Uansett, det er umulig å si at det gjelder alle United folk ettersom dere er så sprett i syn og meninger. Men jeg husker at VELDIG mange United folk faktisk vendte Rooney ryggen og kalte han for en feit drittsekk og jævla idiot og en taper osv.

Rooneys utroskap mot klubben er av en helt annen dimmensjon enn å bomme på et mål.

Han er uansett tilgitt for lenge siden, om du ikke har fått det med deg.

Lenke til kommentar

Da står jo poenget mitt ganske klart da, og til og med teipball bekreftet det. United vender ryggen til spillerne, og mange av dem snur seg aldri heller tilbake..

Hva skal man med spillere som ikke vil være i klubben? Er ikke snakk om å vende ryggen til noen. Rooney er blitt tatt godt vare på av KLUBBEN Manchester United etter sagaen i fjor. At noen supportere misliker han for det han gjorde mot klubben kan ikke United gjøre noe med.

Snakker du kanskje om at noen supportere har vendt han ryggen? Vil tippe det er et rimelig stort overtall som har tatt han tilbake til brystet sitt. Så den påstanden faller fullstendig i grus. Er veldig vanskelig å vite ka du mener når du sier "United har vendt ryggen". For det har hvertfall ikke klubben gjort med noen spillere eg kjenner til den siste tiden. Kanskje Hargreaves, men det er isåfall etter 100 og x antall år med full tillitt.

Og som nevnt over her. Dummeste sammenligningen ever om du sammenligner dårlig spill med å pisse på klubben i forbindelse med overgang.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal man med spillere som skyter dere til seriegull alene? Det er MEDIA som blåste opp hele Rooney situasjonen til 1000, og det burde supportere forstå best av alle. Hadde det vært som media ville hadde de Gea sluppet inn 10 mål per kamp og Torres ville aldri satt sine ben på banen. Heldigvis så er forholdet mellom klubb og supportere sterke enn som så, det trodde jeg iallefall med United også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dessverre viser det seg at media ikke overdrev. Og hvordan kan media overdrive en pressekonferanse med video der SAF selv sier at Rooney ønsker seg bort og grunnen er manglende ambisjoner i United?

Fakta er såre enkelt: Rooney vil plutselig forlate United. Grunn: Manglende ambisjoner i United som klubb. Rooney får en sinnsyk lønnsøkning. Rooney blir til tross for at ambisjonene er akkurat de samme for United. Konklusjon: Han horet til seg penger på en skitten måte og pisset på klubben.

Mitt forhold er til klubben United, og INGEN spillere står over klubben.

Hva skal man med spillere som skyter dere til seriegull alene?

Her er forskjellen på deg som supporter og meg som supporter. (For ikke å greie alle under en kam kan eg ikke svare for andre enn deg og meg nå. Håper virkelig ikke dette er den jevne supporter i Chelsea....)

Det handler ikke bare om å vinne for enhver pris. Det er slik fotball Chelsea og City driver med. Koste hva det koste vil. Spillerne skal degges med, klubben betyr ingenting sålenge en spiller med alt for mye penger får det som han vil og han banker inn noen mål i ny og ne.

Det har vist seg gang på gang i klubben Manchester United at det er ikke enkeltspillere. Det er laget som vinner. United uten Cantona, Nistelroy, Beckham, Ronaldo. ALLE disse ville ødelegge United når de sluttet. Vi vet alle hvordan det gikk..... Hadde Rooney sluttet så er det andre som trår til. Rooney spilte som en bøtte med drit i nesten hele fjorsesongen. Hvordan gikk PL i fjor?

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fotball er jobben dems, da er det ganske logisk at dem går dit dem kan tjene mest..

Ja, det er logisk at det vil gå dit de tjener mest. Men nå er det noe som heter lojalitet En vanlig arbeidstaker bytter ikke automatisk jobb bare fordi han kan tjene mer penger et annet sted.

Rooney tvang fram en lønnsøktning uten å tenke på de som har støtta han gjennom hele karrieren. Nå gjorde han mulig det samme i Everton, men likevel.

Lenke til kommentar

Finnes en slik spiller altså?

Var det kanskje det som var tanken rundt kjøpet av Torres?

Det er MEDIA som blåste opp hele Rooney situasjonen til 1000, og det burde supportere forstå

best av alle.

Det er ikke noe nytt at media spiller på dramatikken og blåser slike saker ut av proporsjoner, men faktumet er at Rooney flørtet med andre klubber. Dramatisk eller ei, utroskap er ikke populært.

Hadde det vært som media ville hadde de Gea sluppet inn 10 mål per kamp og Torres ville aldri satt sine ben på banen. Heldigvis så er forholdet mellom klubb og supportere sterke enn som så, det trodde jeg iallefall med United også.

Nok en gang så ser det ut som du har litt problemer med å se forskjellen i størrelsesforholdet mellom Torres målbom og Rooneys utroskap.

Mener du faktisk at Torres målbom er like utilgivelig som Rooneys utroskap? (du sammenligner lojaliteten mellom klubbene basert på disse to hendelsene)

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Dessverre viser det seg at media ikke overdrev. Og hvordan kan media overdrive en pressekonferanse med video der SAF selv sier at Rooney ønsker seg bort og grunnen er manglende ambisjoner i United?

Fakta er såre enkelt: Rooney vil plutselig forlate United. Grunn: Manglende ambisjoner i United som klubb. Rooney får en sinnsyk lønnsøkning. Rooney blir til tross for at ambisjonene er akkurat de samme for United. Konklusjon: Han horet til seg penger på en skitten måte og pisset på klubben.

Mitt forhold er til klubben United, og INGEN spillere står over klubben.

Her er forskjellen på deg som supporter og meg som supporter. (For ikke å greie alle under en kam kan eg ikke svare for andre enn deg og meg nå. Håper virkelig ikke dette er den jevne supporter i Chelsea....)

Det handler ikke bare om å vinne for enhver pris. Det er slik fotball Chelsea og City driver med. Koste hva det koste vil. Spillerne skal degges med, klubben betyr ingenting sålenge en spiller med alt for mye penger får det som han vil og han banker inn noen mål i ny og ne.

Det har vist seg gang på gang i klubben Manchester United at det er ikke enkeltspillere. Det er laget som vinner. United uten Cantona, Nistelroy, Beckham, Ronaldo. ALLE disse ville ødelegge United når de sluttet. Vi vet alle hvordan det gikk..... Hadde Rooney sluttet så er det andre som trår til. Rooney spilte som en bøtte med drit i nesten hele fjorsesongen. Hvordan gikk PL i fjor?

Chelsea kjøper spillere med omhu. Det er tydelig at mange av dere United supportere kun ser på oss som et kjøpelag og egentlig bare kjøper for å kjøpe. Torres ble kjøpt for å score mål, ingen kunne forutse at denne klasse spissen skulle gå så lenge mellom hver scoring. At Torres kostet 50 millioner pund kan vel ikke han noe for, allikevel så legger folk skylda på Torres for at han er en flopp til 50 millioner pund.

Når det er sagt så leste jeg en artikkel i et blad. Rooney kostet rundt 25 millioner pund da han kom til United. Hvis man tar hvor mye prisene har gått opp tilsvarer dette over 50 millioner pund i dagens verdi. Men det er selvfølgelig lett å glemme når man ikke kan se innenfor sine egne rekker.

Selvfølgelig vinnes ikke titler på egenhånd. Det må lagspill og kjemi til. Allikevel så er ikke Chelsea så borte som mange skal ha det til. Kampen i går er et godt symbol på nettopp dette. Torres var glimrende, Chelsea spilte bra, men dessverre satt vi ikke sjansene.

Forrige PL vant dere, og merk at selv om Rooney faktisk ikke bøtta inn mål så var han glimrende i spillet. Med pasninger og avgjørende ting som gjorde at dere vant kamper.

Jeg sammenligner heller ikke Torres sin miss med Rooney sin "utroskap". Poenget mitt er at i løpet av de 8 månedene Torres har vært Chelsea spiller har vi ikke EN gang vendt Torres ryggen og be han dra. Etter kampen i går tror jeg alle Chelsea supportere er lykkelige og glad for kampen, selv om vi tapte. Det Torres presterte i går gjør at jeg ikke har håpet på noe forgjeves.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg sammenligner heller ikke Torres sin miss med Rooney sin "utroskap". Poenget mitt er at i løpet av de 8 månedene Torres har vært Chelsea spiller har vi ikke EN gang vendt Torres ryggen og be han dra. Etter kampen i går tror jeg alle Chelsea supportere er lykkelige og glad for kampen, selv om vi tapte. Det Torres presterte i går gjør at jeg ikke har håpet på noe forgjeves.

Veldig enig. Satt i et rom fullt av Manu supportere og jeg var den eneste som var Chelsea supporter. Allikevel var det ikke noe problem å gå ut med et smil om munnen, etter kampen.

Lenke til kommentar

Her er forresten en oversikt over de 50 dyreste spillerne i PL, indeksjustert.

Rio Ferdinand og Wayne Rooney på topp, Scheva og Drogba etter det. Tre United-spillere under topp 10, 5 fra Chelsea.

Den oversikten var faktisk ganske interessant.

Sykt å se Middlesbrough der. Og den lista fikk meg til å savne Alan Shearer.

Lenke til kommentar

Da står jo poenget mitt ganske klart da, og til og med teipball bekreftet det. United vender ryggen til spillerne, og mange av dem snur seg aldri heller tilbake..

Jeg gidder ikke hive meg inn i en fåfengt diskusjon, men her legger du ord i munnen på Teipball, han har ikke sagt at United vender ryggen til spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...