Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Anelka på benken jeg, vi har for mye gode midtbanespillere til å starte med Anelka. For øyeblikket er det Anelka for Torres, eller for Sturridge på høyresiden. En av de tre må starte på benken, og da ser jeg helst at det er Anelka som jeg trur takler benken bedre enn de fleste i klubben.

Lenke til kommentar

Anelka har jo vist seg for å være god når han kommer fra benken (vel, de siste to kampene hvertfall). Foretrekker Anelka som Kultom sier, på benken. Mata, Torres, Sturridge har vist seg som en god trio på topp, og vil at AVB skal fortsette med å starte med disse i kampene som kommer, i hvertfall når vi spiller i en 4-3-3.

Lenke til kommentar

Når det skal være sagt er listen lang over spillere som har bommet på slike sjanser og større enn det. Det er slik som skjer og det kan skje de beste. Selvfølgelig er det typisk at det skjer Torres etter alt som har foregått rundt ham.

Uansett, vi i Chelsea støtter Torres uansett etter en slik miss. Vi er ikke som United og vender spilleren ryggen med en gang noe negativt er på gang.

Ser dagbladet.no har en artikkel om dette og

Men når sant skal være sagt så prestrerte Thorstvedt i går og si at han kommer til å huske målet for alltid.

vel hvor mange husker dette:

http://www.youtube.com/watch?v=xSfwcI8wsMY

Jeg personling kommer til å huske denne kampen hvor Torres scoret 1 mål og spilte utrolig bra.

Endret av Emils1
  • Liker 3
Lenke til kommentar

*snip*

Fyren er en av verdens beste spillere når han er i form. Noe som tiden vil vise.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fernando_Torres#2010.E2.80.9311_season

Bare synd at det går nesten 3 år mellom hver gang han er i form... Men for all del han er en god fotballspiller, men å betale £50mill for en spiller(som er en spiss) som ikke scorer vel... Tenker meg L'pool lo hele veien til banken og kjøpte to spiller med penger igjen.

Lenke til kommentar

Uansett, vi i Chelsea støtter Torres uansett etter en slik miss. Vi er ikke som United og vender spilleren ryggen med en gang noe negativt er på gang.

Når har United gjort det?

Uansett, det er umulig å si at det gjelder alle United folk ettersom dere er så sprett i syn og meninger. Men jeg husker at VELDIG mange United folk faktisk vendte Rooney ryggen og kalte han for en feit drittsekk og jævla idiot og en taper osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Han var jo idiot og taper i den situasjonen. Ka pokker skal vi gjøre da? Sitte å se på at en spiller som har fått full støtte gjennom hele karrieren og all dens idiotpåfunn stikke kniven i ryggen vår og vri rundt?

Det er en annen ting i United leiren som Chelsea folket aldri kommer til å forstå. Klubbfølelse. Alt kan ikke kjøpes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Klubbfølelse, har ikke vi klubbfølelse? Latterlig påstand av deg mister.

Uansett, jeg skjønner at Rooney oppførte seg idiotisk. Allikevel gjorde han ikke noe galt. Han var i United, han spilte for dere. Dere kunne gjerne skjelt han ut så mye dere ville hvis han stakk, men han forlat aldri United.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Rooney gjorde da virkelig noe galt. Sa at han ikke ville spille i klubben lengre, la til og med at grunnen var ambisjoner, selv om alle vet det var pga penger. Han oppførte seg som et rasshøl og jeg skjønner godt de som gikk hardt ut mot han. Skjønner også godt de som ikke har tilgitt han enda og de som aldri vil gjøre det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rooney gjorde da virkelig noe galt. Sa at han ikke ville spille i klubben lengre, la til og med at grunnen var ambisjoner, selv om alle vet det var pga penger. Han oppførte seg som et rasshøl og jeg skjønner godt de som gikk hardt ut mot han. Skjønner også godt de som ikke har tilgitt han enda og de som aldri vil gjøre det.

Fotball er jobben dems, da er det ganske logisk at dem går dit dem kan tjene mest..

Lenke til kommentar

For Carrol var virkelig et KNALL kjøp..

Men uansett, skal du slenge dritt om Torres kan du vel stikke over i United tråden.

Er det eneste måten du greier å respondere på fakta? Stikk til United-tråden... Merkelig hvor mye mer interresert du er i å diskutere United enn ditt eget lag.

Ps! Og btw for å ha det klinkende klart, NEI! jeg er ikke United-supporter, har aldri vært det og kommer aldri til å bli det.

Lenke til kommentar

Men uansett, skal du slenge dritt om Torres kan du vel stikke over i United tråden.

Er det eneste måten du greier å respondere på fakta? Stikk til United-tråden... Merkelig hvor mye mer interresert du er i å diskutere United enn ditt eget lag.

Ps! Og btw for å ha det klinkende klart, NEI! jeg er ikke United-supporter, har aldri vært det og kommer aldri til å bli det.

Visst du ikke er CFC fan, å bare er her for å snakke dritt, så kan du jo stikke til en annen tråd.

Lenke til kommentar

Du skriver at Torres ikke scorer. Det er ikke fakta. Du bare troller i vei, og du gjør det bra med tanke på hvor mange av oss som svarer deg. Good job :)

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...