Celso Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skal Torres selges, så bør det være for 650 millioner minst. Da har vi råd til Carlos Eduardo, Rafael Sobis og Vagner Love. Totalt til halv pris. Ja, etter de helt enorme prestasjonene han har gjennomført i den blå drakten er det jo bare rett og rimelig at han stiger i pris. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Mener da å huske at de viste det i slow motion under selve kampen. Ser absolutt ingenting galt med det da. Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skal Torres selges, så bør det være for 650 millioner minst. Da har vi råd til Carlos Eduardo, Rafael Sobis og Vagner Love. Totalt til halv pris. Ja, etter de helt enorme prestasjonene han har gjennomført i den blå drakten er det jo bare rett og rimelig at han stiger i pris. Chelsea kjøpte han tydeligvis for assist og historikk, ikke mål. Det er bare lommerusk for Roman, det. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skal Torres selges, så bør det være for 650 millioner minst. Da har vi råd til Carlos Eduardo, Rafael Sobis og Vagner Love. Totalt til halv pris. Ja, etter de helt enorme prestasjonene han har gjennomført i den blå drakten er det jo bare rett og rimelig at han stiger i pris. Chelsea kjøpte han tydeligvis for assist og historikk, ikke mål. Det er bare lommerusk for Roman, det. Jeg ser ikke helt logikken i at Torres skal selges for mer enn han ble kjøpt inn for... pga at Roman tydeligvis ser på den summen penger som lommerusk. Mulig jeg misforstår . Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Noen som vet om disse fairplay reglene rundt kjøp av spillere kommer til å bli brukt til neste sesong? Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Kom igjen Chelsea! Kjøp Messi, Ronaldo og Pelè før det er for sent! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Wendelinho, har du to brukere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Vi burde da vente før vi gjør noe med Torres. Greit at han har spilt mange kamper uten å score, men faktisk den kampen han får starte med Mata og Sturridge så leverer han to assist. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Kom igjen Chelsea! Kjøp Messi, Ronaldo og Pelè før det er for sent! Det var ikke sånn ment. Jeg mener det er på tide at Chelsea bremser ned pengebruken og er derfor for fairplay reglene. Sier ikke at det er dumt at de har brukt så mye tidligere. Jeg mener at det er bra at vi får flere gode lag i PL slik at det blir mer spennende, men nå er det på tide å bremse ned. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Wendelinho, har du to brukere? Han har vel mellom 15 og 20. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Her ser man at 8-2 resultatet mellom Manu og Arsenal ikke handlet om et så sinnsykt, fantastisk, herlig Man U lag i kanonform som ingen kunne stoppe når selv BLACKBURN putter 4 mot Arsenal. Det var jo det jeg har sagt hele tiden... Plutselig var ikke 8-2 så FANTASTISK alikevel mot dette Arsenal-laget når selv bunnlag scorer så mange mot dem. Det skal sies at to av målene var selvmål, men dette Arsenal-laget er strippet for selvtillitt. Arsenal slik vi er vant til å se dem ville ikke sluppet inn fire mot Blackburn. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tenkte det samme som deg når jeg så resultatet. Synes det er voldsomt å slippe inn 4 mål mot Blackburn Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Fabio Borini starter for Roma idag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Her ser man at 8-2 resultatet mellom Manu og Arsenal ikke handlet om et så sinnsykt, fantastisk, herlig Man U lag i kanonform som ingen kunne stoppe når selv BLACKBURN putter 4 mot Arsenal. Det var jo det jeg har sagt hele tiden... Plutselig var ikke 8-2 så FANTASTISK alikevel mot dette Arsenal-laget når selv bunnlag scorer så mange mot dem. Det skal sies at to av målene var selvmål, men dette Arsenal-laget er strippet for selvtillitt. Arsenal slik vi er vant til å se dem ville ikke sluppet inn fire mot Blackburn. Hvordan forklarer du resultatene mot Spurs og Bolton for deg selv da? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Her ser man at 8-2 resultatet mellom Manu og Arsenal ikke handlet om et så sinnsykt, fantastisk, herlig Man U lag i kanonform som ingen kunne stoppe når selv BLACKBURN putter 4 mot Arsenal. Det var jo det jeg har sagt hele tiden... Plutselig var ikke 8-2 så FANTASTISK alikevel mot dette Arsenal-laget når selv bunnlag scorer så mange mot dem. Det skal sies at to av målene var selvmål, men dette Arsenal-laget er strippet for selvtillitt. Arsenal slik vi er vant til å se dem ville ikke sluppet inn fire mot Blackburn. Hvordan forklarer du resultatene mot Spurs og Bolton for deg selv da? Spurs var bra, men allikvel så taper Bolten 2 - 1 mot Norwich. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har tidligere sagt at Bolton ikke er særlig sterk motstand. Som Emils nevner så tapte de mot Norwich, et nyopprykket lag i dag. De har også startet sesongen dårlig, med fire tap ut av fem (dog møtet gode lag, men likevel). Tottenham var i mindre grad plaget av utenomsportslige faktorer som Modric-sagaen. Kan vel ikke ha store innflytelsen, men du vil vel ikke kalle en 3-0 seier over Tottenham for fantastisk heller? Det forventes mer eller mindre seier av Man U over Tottenham, og 3-0 er ikke kalassifre. Tottenham er jo i en svak form også, 5-1 mot Man City forsterker dette inntrykket. Uansett er jeg ikke overbevist om at Man U er i den storformen som folk vil ha det til. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Joda, Manchester United ser bedre ut enn på lenge. Men, dette betyr ikke at de er uslåelige. Jeg tror dog kampen kommer for tidlig for AVB og har langt større tro på 3 poeng når klubbene møtes på Stamford Bridge senere i sesongen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Man kan bare slå den man møter. Skal ikke glemme at Utd fullstendig rundspilte Man City i august, det er ikke mange ukene siden. Og for at ta naboen så vil jeg si at, akkuratt som Chelsea (som ikke har imponert noen) har de møtt enklere motstand enn oss. Med hjemmekamper mot Wigan og Swansea syntes jeg City har fått altfor mye skryt av div pundits som virker å fullstendig blåse i motstanden de lyseblå har møtt. Jeg er fullstendig klar over at Utd ikke akkuratt har blåst Barcelona, Real Madrid og Brasil av banen de første fire, men som sagt, man kan bare slå de man møter og det er ikke til å komme bortifra at på papiret har United hatt en langt vanskeligere innledning enn både City og Chelsea. United har faktisk ikke spilt en "enkel" hjemmekamp (på pairet) enda og vil ikke ha en bankor treponger før 1okt helga. City har tidenes enkleste tre første mnd av sesongen og kommer til å lede ligaen inn mot julestria. Da går vi inn i et enklere program og kommer til å hente igjen det vi sikkert kommer til å tape av terreng i høst. Oktoberplanen sier LFC og Everton borte, samt City hjemme. Inkluder CL-spill i den suppa og du har en relativt kjip kalendermnd coming up. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Sikkert en gladnyhet for mange i denne tråden: http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_7186419,00.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå