PrettyBoy Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Lukaku er faktisk ikke med i CL troppen. Han er ikke en gang registrert til å være med, verken i A eller B troppen. Er det ikke sånn at spillere under 20 ikke trenger å registreres? Det er det jeg også har trodd hele tia, på FM er det jo slik at de som er under 20 ikke trengs å reigstere, men Josh er jo 18 og han er med i B troppen, så jeg vet ikke :/ Tipper: 3-1 til Chelsea Renato skårer først, så våkner Chelsea spillerne til live, og Anelka og Torres putter, Torres kan få putte to da hehe.. Endret 13. september 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
fnats Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Her er det egentlige intervjuet med Torres Han har med andre ord IKKE sagt noe negativt om sine lagkamerater som pressen har prestert og vri det til. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Her er forøvrig laget mot Bayer Leverkusen i kveld: Cech, Bosingwa, Ivanovic, Luiz, Cole, Mikel, Malouda, Meireles, Mata, Torres, Sturridge Hilario, Lampard, Ferrera, McEachran, Kalou, Alex, Anelka Godt med Luiz tilbake! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Her er det egentlige intervjuet med Torres Han har med andre ord IKKE sagt noe negativt om sine lagkamerater som pressen har prestert og vri det til. TV2 sporten er eksperter på å vri og venne. Kildene deres er som regel 13 årige United supportere. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvorfor er ikke Terry med? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Spares til helgen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Farligste jeg har sett Torres på en stund. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Herregud, Mata og Sturridge har slått flere pasninger mot Torres til nå enn hva Malouda og Dorgba har gjort på 22 kamper. Synes Torres virkere piggere og spillet går fortere nå også! Ser lovende ut den trioen Lenke til kommentar
fnats Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Torres fikk et mål feilaktig annullert for offside, kjipt. Sturridge har vært frisk for oss, veldig positivt! Ellers har det ikke vært en særlig overbevisende førsteomgang, håper på et mer tempofylt Chelsea i andre. Go blues! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Streamen min fungerer ikke Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Ja, håper på Torres mål. Han var nære et par ganger, men det ble med det. Får håpe han tragiske kommentatoren slutter å si noe negativt om Torres i ett kjør. Virker som det er det eneste han ønsker å si når han kommenterer. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Hvordan ser dere kampen egentlig? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Viasat Sport Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Har bare Viasat Sport HD og ikke Viasat Sport. Luksusproblem. Har noen stream? Har funnet noen, men de fungerer ikke. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 hm, motsatt her... jeg har kun visat sport og visat fotball... ikke visat sport hd... har altibox lyse pakken , der står det på hjemmeisdene at jeg skal ha sport hd også men finner den ikke i kanal-listen min.... tips? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Kom igjen AVB. Hvorfor tar du ut en spiller som har kjemi med Torres og setter innpå en spiller som knapt ser han i øynene.. Endret 13. september 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 HERLIG!!!!!!!!!!!!! Nydelig Luiz, bra av Torres også!!! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Luiz!! Legendarisk debuspiller Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Mata helsparker til A Cole på venstre side, som spiller til Franky som snur spiller og sentrer til høyrebacken Boswinga. Boswinga slår så kjapt langs sidelinjen til Mata som kommer løpende ned til sidelinjen på høyreside. Blir viktig for oss denne Mata! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå