Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, har jeg sagt det? 8516425[/snapback] Indirekte ja. 8516502[/snapback] Slutt å ei dere selv... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, wh1te, nå er det du som eier deg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, wh1te, nå er det du som eier deg selv. 8516530[/snapback] Åja "Den er grei" Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg på min side synes nå Drillo har vært på Chelsea sin side hele tiden jeg. Hørte ikke akkurat etter under straffekonken, for da pumpa nok hjertet høyere. Vi kan vel uansett være enige (for en gangs skyld) om at kommentatorene på tv3 suger balle? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det kan vi være enige i, men hørte du virkelig ikke "JAAAAAAAAAAAAA!!!!111oneone" når Kuyt satte ballen i mål? Eller "JAAADA" før Kuyt skjøt og Cech reddet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Sånn er det ALLTID i fotballkamper. Og det går begge veier. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Du, det vakke no "jada" som "ååååh blir det scoring da?". Var mer gledesbrøl det er ass. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Åååh. Fanboys'a av denne tråden ligger vel å griner nå Nei, nå slår Man U milan, så knuser de Liverpool i finalen så er alt som det skal være Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det er jeg enig i. Drillo hørtes ut som en gris med orgasme når Kuyt scorte. Ble rimelig sur når scoringen ble annulert. Drillo var ekstremt partisk i dag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Drillo var ekstremt partisk i dag. 8516648[/snapback] Betyr det noe? Bedre med kommentatorer som faktisk lever seg inn. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Drillo hørtes ut som en gris med orgasme når Kuyt scorte. Ble rimelig sur når scoringen ble annulert. Drillo var ekstremt partisk i dag. 8516648[/snapback] Nå kan det tenkes Drillo hadde hylt som en gris OM Chelsea hadde greidd å putte og. Men at han var ørlite tiltet mot liverpool stemmer nok: http://www.p4.no/story.aspx?id=229438 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Denne sesongen begynner skummelt å ligne på Ranieris siste i Chelsea... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) , det kan se sånn ut nå ja, men det er fortsatt ikke helt avgjort. Endret 2. mai 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, ja ... Det er bare å sitere Blue is the Colour: "So cheer us all through the sun and rain". Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, ja ... Det er bare å sitere Blue is the Colour: "So cheer us all through the sun and rain". 8519827[/snapback] Jepp. Menmen, vi må ikke være deppa! Tenke fremover. 2. plass er ikke dårlig, semi i CL er ikke dårlig og vi kan fremdeles vinne FA cupen. Kan ikke vinne serien hvert år. Vi er da ikke egoistiske? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jepp. Menmen, vi må ikke være deppa! Tenke fremover. 2. plass er ikke dårlig, semi i CL er ikke dårlig og vi kan fremdeles vinne FA cupen. Kan ikke vinne serien hvert år. Vi er da ikke egoistiske? 8519912[/snapback] For Mourinho & Co er ikke dette godt nok, så enkelt er det! Mr. Roman er nok heller ikke veldig fornøyd med gårsdagens exit! Heller ikke det å ikke vinne Premier League. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg skjønner dere virkelig ikke. Ikke engang jeg, som er mega-pessimist ville gitt opp gullet. Om dere til helgen slår Arsenal, og vi avgir poeng mot City er dere plutselig med for fullt. Da trenger dere "bare" slå oss på Brua, i tillegg til at vi møter West Ham som kommer til å kjempe som helter for å beholde plass i PL. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Avgi poeng mot City som nettopp mistet Barton? Haha umulig. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har ikke helt mistet håpet, men det ser tøft ut... særlig med tanke på hvor dårlig utelling Chelsea har fått i det siste. De overkjørte Bolton totalt, men fikk ikke utelling for det.... mens spillet klaffer helt for United etter en ellendig førsteomgang mot Everton. United kommer til å slite mot City, og West Ham blir tøft. 5 poeng tilsvarer to tap av United, mot at Chelsea vinner det som er igjen. Arsenal borte er alltid vanskelig. Det er fremdeles ikke umulig, men med den formen United er i, tror jeg ikke det går. Håper riktignok at de sliter seg godt ut mot Milan i kveld. En annen grunn til at jeg kan virke pessimistisk, er at jeg føler jeg har sett det hele før, under Ranieris siste sesong i Chelsea, som jeg påpekte tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå