Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Nei, har jeg sagt det?

8516425[/snapback]

Indirekte ja.

8516502[/snapback]

Slutt å ei dere selv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, wh1te, nå er det du som eier deg selv.

8516530[/snapback]

Åja :wee: "Den er grei"

Lenke til kommentar

Jeg på min side synes nå Drillo har vært på Chelsea sin side hele tiden jeg. Hørte ikke akkurat etter under straffekonken, for da pumpa nok hjertet høyere. Vi kan vel uansett være enige (for en gangs skyld) om at kommentatorene på tv3 suger balle?

Lenke til kommentar
Ja, ja ...

Det er bare å sitere Blue is the Colour:

"So cheer us all through the sun and rain".

8519827[/snapback]

Jepp. Menmen, vi må ikke være deppa! Tenke fremover. 2. plass er ikke dårlig, semi i CL er ikke dårlig og vi kan fremdeles vinne FA cupen. Kan ikke vinne serien hvert år. Vi er da ikke egoistiske?

Lenke til kommentar
Jepp. Menmen, vi må ikke være deppa! Tenke fremover. 2. plass er ikke dårlig, semi i CL er ikke dårlig og vi kan fremdeles vinne FA cupen. Kan ikke vinne serien hvert år. Vi er da ikke egoistiske?

8519912[/snapback]

For Mourinho & Co er ikke dette godt nok, så enkelt er det! Mr. Roman er nok heller ikke veldig fornøyd med gårsdagens exit! Heller ikke det å ikke vinne Premier League.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner dere virkelig ikke. Ikke engang jeg, som er mega-pessimist ville gitt opp gullet. Om dere til helgen slår Arsenal, og vi avgir poeng mot City er dere plutselig med for fullt. Da trenger dere "bare" slå oss på Brua, i tillegg til at vi møter West Ham som kommer til å kjempe som helter for å beholde plass i PL.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke helt mistet håpet, men det ser tøft ut... særlig med tanke på hvor dårlig utelling Chelsea har fått i det siste. De overkjørte Bolton totalt, men fikk ikke utelling for det.... mens spillet klaffer helt for United etter en ellendig førsteomgang mot Everton. United kommer til å slite mot City, og West Ham blir tøft. 5 poeng tilsvarer to tap av United, mot at Chelsea vinner det som er igjen. Arsenal borte er alltid vanskelig. Det er fremdeles ikke umulig, men med den formen United er i, tror jeg ikke det går. Håper riktignok at de sliter seg godt ut mot Milan i kveld.

En annen grunn til at jeg kan virke pessimistisk, er at jeg føler jeg har sett det hele før, under Ranieris siste sesong i Chelsea, som jeg påpekte tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...