Aleks Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Føler jeg blir overrasket uansett hvilken klubb det er om det er en storspiller. Blir nok også ekstremt skuffet om det er en Chelseaspiller. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=SgeHJmsBstc 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Lukaku er faktisk ikke med i CL troppen. Han er ikke en gang registrert til å være med, verken i A eller B troppen. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Er ikke særlig overrasket. Ville ikke fått mye spilletid, har lite erfaring, er mange konkurrenter. Hadde vært bedre om han hadde vært home grown slik som McEachran er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde håpet at AVB ville finne plass til Lukaku, ihvertfall når han fant plass til Kalou. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Sies jo at VB venter med å registrere han til januar, når gruppespillet er ferdig. Uansett, når du ser på troppen, skjønner jeg godt at han ikke ble tatt ut. 7 rene angrepsspillere i en CL tropp blir litt overkill etter min mening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Tror dere Torres får spille i morgen da? Har lyst til å se han spille med Mata og Sturrige. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Var det ikke derfor han ble "spart" mot Sunderland? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Har egentlig ikke fått med meg noen begrunnelse i fra AVB, men i og med at han nylig sa at han ikke er redd for å sette Torres på benken om det begynner å koste poeng så trodde jeg det hadde noe med det. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Torres starter nok helt sikkert i morgen. Kan ikke forstå noe annet med Drogba skadet og Lukaku ute av troppen. Om ikke AVB vil sette Sturridge på topp og Mata og Malouda til å støtte han. Vi får krysse fingrene for et mål av Torres i morgen, come on Torres .... 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det vil koste oss mer poeng å bruke Anelka, det er sikkert. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Er høy sannsynlighet for at Torres starter i morgen, FORHÅPENTLIGVIS har han Mata og Sturridge ved sin side. Hadde vært fantastisk moro å se McEachran få noen minutter også, har store forhåpninger til den gutten der. Gutten elsker Chelsea, har vært der siden han var liten. AVB har flere ganger uttalt at han vil få sjanser også. Ellers hadde det vært moro å se krølltoppen Luiz tilbake i morgen, savner å se han i aksjon! BØR ha han i sånn halvveis form til Man U til helgen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Litt om AVB sine tanker rundt Torres: http://uk.eurosport.yahoo.com/12092011/2/torres-benefit-dropped-says-villas-boas.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det kan det gjøre, men det kan ødelegge han enda mer og. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Får håpe vi får se han ikveld sammen med Sturridge og Mata, det er også viktig at Luiz får spille, slik at han er matchfit mot Manu,. Bosingwa VS Nani/Young er faaarlig..vil heller ha Ivan som HB da, eller hur? men igjen Ivan og Terry er kaos sammen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 AVB ønsker tydeligvis ikke å satse på Ivan som back. Tror han kommer til å gå for Bosingwa i kveld også, og samme back rekke. Kan forstå det da det kanskje ikke er like lurt å bytte rekke når vi har vår viktigste kamp på søndag. Eller så kan det være lurt å hvile Ivan eller Terry og la Luiz slippe til, men jeg tror ikke AVB ønsker å hvile noen spillere. Det jeg håper på er at vi går ut med et veldig høyt press og scorer målene tidlig, slik at vi kan hvile noen spillere tidlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 "Villas-Boas will certainly want that to continue against Bayer Leverkusen as well, although the Manchester United match on Sunday will certainly be on his mind. The Sun reports that Lampard, Terry, and Anelka will be left out of the squad with this game in mind." - http://www.chelseatrueblue.com/2011/09/chelsea-vs-bayer-leverkusen-match.html Føler The Sun sier mye rart, men hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Det er 3 spillere vi har god dekning for. Ikke utenkelig. Cech eller Cole som kaptein? Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Finnes det noe stream hvor jeg kan se kampen? Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. september 2011 Rapporter Del Skrevet 13. september 2011 Lukaku er faktisk ikke med i CL troppen. Han er ikke en gang registrert til å være med, verken i A eller B troppen. Er det ikke sånn at spillere under 20 ikke trenger å registreres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå