Ol'H Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Dere elsker virkelig Enter-knappen her i Chelseatråden? http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-premier-leaguestjerne-testet-positivt-paa-kokain-3582037.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Dere elsker virkelig Enter-knappen her i Chelseatråden? http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-premier-leaguestjerne-testet-positivt-paa-kokain-3582037.html Vet du hvem det er? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Nei, men dere har jo hatt deres del av dophuer kastet ut av klubben, så ser ikke bort ifra at det er dere som har solgt. Tror ikke det er en stor stjerne. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Da må det nesten være en Chelsea-spiller denne gangen og! Uff, tragisk! 2 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Dere elsker virkelig Enter-knappen her i Chelseatråden? http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-premier-leaguestjerne-testet-positivt-paa-kokain-3582037.html Fantastisk at du klarer å finne ut at det er en chelseaspiller ut i fra informasjonen du får servert i artikkelen. Sherlock Holmes ville vært stolt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Dere elsker virkelig Enter-knappen her i Chelseatråden? http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-premier-leaguestjerne-testet-positivt-paa-kokain-3582037.html Fantastisk at du klarer å finne ut at det er en chelseaspiller ut i fra informasjonen du får servert i artikkelen. Sherlock Holmes ville vært stolt. Sier jeg at det er det? Jeg sier at jeg ser ikke bort ifra det. Om du skal tolke innlegg med ræva så kan du likegodt la være 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Fantastisk at du klarer å finne ut at det er en chelseaspiller ut i fra informasjonen du får servert i artikkelen. Sherlock Holmes ville vært stolt. Du er klar over at det er en vesentlig forskjell på å gjette, fremfor å vite? Hyrlen sier jo bare at det en mulighet og jeg er ikke uenig i det. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Avisene har jo helt klart fått feil opplysninger. Det er jo helt klart Rio Ferdinand eller hooligan Rooney (bare se på han), om ikke Ashley Young... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/den-skotske-wayne-rooney-klar-for-chelsea-3582173.html – Og i motsetning til Rooney så jukser aldri Islam. Du kommer ikke til å se han liggende og gråte på bakken, mens han ber om kort eller krangler med dommeren. :!: 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Det er selvfølgelig Robbie Fowler. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/den-skotske-wayne-rooney-klar-for-chelsea-3582173.html – Og i motsetning til Rooney så jukser aldri Islam. Du kommer ikke til å se han liggende og gråte på bakken, mens han ber om kort eller krangler med dommeren. :!: Det er enda godt at vi slipper flere spillere som Rooney i Premier League. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Fantastisk at du klarer å finne ut at det er en chelseaspiller ut i fra informasjonen du får servert i artikkelen. Sherlock Holmes ville vært stolt. Du er klar over at det er en vesentlig forskjell på å gjette, fremfor å vite? Hyrlen sier jo bare at det en mulighet og jeg er ikke uenig i det. Vite eller gjette, uansett er det ikke noe større grunn til å tro at det er en chelseaspiller ved mindre dere sitter på mer info enn det som står i artikkelen. Endret 12. september 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Noen som vet om en stream eller noe slikt at man kan se programmet? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Fantastisk at du klarer å finne ut at det er en chelseaspiller ut i fra informasjonen du får servert i artikkelen. Sherlock Holmes ville vært stolt. Du er klar over at det er en vesentlig forskjell på å gjette, fremfor å vite? Hyrlen sier jo bare at det en mulighet og jeg er ikke uenig i det. Vite eller gjette, uansett er det ikke noe større grunn til å tro at det er en chelseaspiller ved mindre dere sitter på mer info enn det som står i artikkelen. Haha, du tolker virkelig akkurat slik du selv vil du? Ved å ikke utelukke dere, så mistenker man ikke automatisk dere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Jeg tror det er Young. Kokain er prestasjons forbedrende. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Overrasket blir jeg i hvert fall ikke om det er en Man U-spiller. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Haha, du tolker virkelig akkurat slik du selv vil du? Ved å ikke utelukke dere, så mistenker man ikke automatisk dere. Hvorfor postet du linken i chelseatråden og ikke premier league kafeen da, mister? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Haha, du tolker virkelig akkurat slik du selv vil du? Ved å ikke utelukke dere, så mistenker man ikke automatisk dere. Hvorfor postet du linken i chelseatråden og ikke premier league kafeen da, mister? Fordi den var postet i United-tråden og Liverpool-tråden, og saken mest sannsynlig omhandler en toppklubb. I tillegg gikk ryktene rundt Meireles blant annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Overrasket blir jeg i hvert fall ikke om det er en Man U-spiller. Overrasket blir eg dessverre ikke uansett hvilken klubb vedkommende er fra. Har dog liten tro på at dette er blitt oppdaget av klubben og han var der lenge etterpå, for klubbene tolererer ikke slike ting. Ikke noen av klubbene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. september 2011 Rapporter Del Skrevet 12. september 2011 Morsomt hvis det er Nasri og. Kanskje det var derfor Wenger ville selge til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå