Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekker de United kampen eller går det akkurat ikke?

Ut fra denne så er de tilbake til 10.sept, hvor mye den siden er til å stole på og hvor mye slingringsmonn spørs jo, men det kan jo se ut som det avgjøres litt på dags formen den helgen. Ut ifra det så trur jeg nok Chech står men Luiz blir nok benket til fordel for Bos/Iva på høyre/sentralt: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Lenke til kommentar

Deilig å se Mata utfordre, har savna det på Chelsea laget, Mata og Torres har jeg tro på, samme med Lukaku og Sturridge, Drogba, Anelka og Malouda kan slappe av litt på benken, trenger folk som tenker nytt og kreativt, derfor savner jeg fortsatt en midtbanespiller..

Modric?? 40m er for myeeeeee, Hva med Sneijder? Moutinho, kan noe skje snart..

Vi blir linka til Van der Wiel? En høyreback? Vi har Bosingwa som spiller bra for tia, Ivan, D.Luiz og Ferraira kan spille i den posisjonen.

Vi blir også linka til porto spillern Peraira, som er VB, han kommer ikke til å danke ut A.Cole, pluss vi har PVA og Bertrand som kan spille der. Er han tenkt høyere opp på midten, altså ving? Hvorfor ikke kjøpe en ren ving da, skal vi ha en ny Zhirkov?

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se Luiz igjen, rett og slett digger fyren. Han minner meg veldig om Braaten, bare at Luiz har brytern "på " hele tiden.

Sturridge er tilbake mot Sunderland? Håper det samme om Cech. Tror ikke det målet som Norwich fikk hadde kommet med Cech i mål, så han er viktig.

Det var mot Sunderland nedturen begynte i fjor, nå håper jeg det er mot dem den virkelig begynner. Lukter svidd med Torres, Mata og Lukaku!

Lenke til kommentar

Ja, mener å ha lest at Chelsea har lagt inn et bud på 30m på Ribery, han er jo en verdensklasse spiller, men tviler på at han drar fra Bayern.

Jeg tror faktisk at vi kommer til å få inn to spillere i løpet av dagen, han Perraira som jeg ikke skjønner hva vi skal med, og Modric eller Moutinho.

Edit: Har ikke Ribery allerede spilt en CL kamp??

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Dan Levene (@BluesChronicle)

31.08.11 10:38

Latest on likely Yossi Benayoun move: he's at the airport (doesn't say which one). Hope all his toiletries are in bottles of 100ml or less.

Kommer Modric? Perreira? Ribery kommer garantert ikke, er cuptied.

Chelsea Stats (@ChelseaStats)

31.08.11 12:16

RT: @garbosj: #CFC will offer £30m plus Florent Malouda to #THFC in exchange for Luka Modric. #THFC have asked for Didier Drogba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...