Sovende Panda Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Drogba har det bra Mata og Lukaku var eit friskt pust til laget. Begge to oste av sjølvtillit. Ingen av dei virket skremt over nivået i PL. Dette kan bli bra Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Det er godt å vite at det ikke var alvorlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Godt med en liten pause også. AVB får samlet troppen og latt Mata og Lukaku tilpasse seg bedre. Spent på hvilket mannskap vi stiller med mot Sunderland Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Er Cech tilbake til helgen? Luiz er vel tilbake da? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Er Cech tilbake til helgen? Luiz er vel tilbake da? Landslagspause, men begge skal være klare om 2 uker. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Rekker de United kampen eller går det akkurat ikke? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Rekker de United kampen eller går det akkurat ikke? Ut fra denne så er de tilbake til 10.sept, hvor mye den siden er til å stole på og hvor mye slingringsmonn spørs jo, men det kan jo se ut som det avgjøres litt på dags formen den helgen. Ut ifra det så trur jeg nok Chech står men Luiz blir nok benket til fordel for Bos/Iva på høyre/sentralt: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 AVB sa at Luiz er tilbake i hard trening, så han er klar til United kampen. Han skal også på landslagsoppdrag med Brasil. Chech tar pause fra landslaget, og skal være klar til United kampen. og han spiller, han MÅ spille Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Deilig å se Mata utfordre, har savna det på Chelsea laget, Mata og Torres har jeg tro på, samme med Lukaku og Sturridge, Drogba, Anelka og Malouda kan slappe av litt på benken, trenger folk som tenker nytt og kreativt, derfor savner jeg fortsatt en midtbanespiller.. Modric?? 40m er for myeeeeee, Hva med Sneijder? Moutinho, kan noe skje snart.. Vi blir linka til Van der Wiel? En høyreback? Vi har Bosingwa som spiller bra for tia, Ivan, D.Luiz og Ferraira kan spille i den posisjonen. Vi blir også linka til porto spillern Peraira, som er VB, han kommer ikke til å danke ut A.Cole, pluss vi har PVA og Bertrand som kan spille der. Er han tenkt høyere opp på midten, altså ving? Hvorfor ikke kjøpe en ren ving da, skal vi ha en ny Zhirkov? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Gleder meg til å se Luiz igjen, rett og slett digger fyren. Han minner meg veldig om Braaten, bare at Luiz har brytern "på " hele tiden. Sturridge er tilbake mot Sunderland? Håper det samme om Cech. Tror ikke det målet som Norwich fikk hadde kommet med Cech i mål, så han er viktig. Det var mot Sunderland nedturen begynte i fjor, nå håper jeg det er mot dem den virkelig begynner. Lukter svidd med Torres, Mata og Lukaku! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Edit; Ribbery kobles til Chelsea. Really? Men tror dere vi får inn noen nye i dag? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ja, mener å ha lest at Chelsea har lagt inn et bud på 30m på Ribery, han er jo en verdensklasse spiller, men tviler på at han drar fra Bayern. Jeg tror faktisk at vi kommer til å få inn to spillere i løpet av dagen, han Perraira som jeg ikke skjønner hva vi skal med, og Modric eller Moutinho. Edit: Har ikke Ribery allerede spilt en CL kamp?? Endret 31. august 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Håper ikke det skjer noe fra Chelsea idag. Syntes vi har en strålende stall sånn det er nå, god dekning på alle posisjoner klassespillere alle og en hver. Hilario er vel kanskje svakeste ledd på benken, og han er ikke dårlig han heller. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Dan Levene (@BluesChronicle) 31.08.11 10:38 Latest on likely Yossi Benayoun move: he's at the airport (doesn't say which one). Hope all his toiletries are in bottles of 100ml or less. Kommer Modric? Perreira? Ribery kommer garantert ikke, er cuptied. Chelsea Stats (@ChelseaStats) 31.08.11 12:16 RT: @garbosj: #CFC will offer £30m plus Florent Malouda to #THFC in exchange for Luka Modric. #THFC have asked for Didier Drogba. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Ikke faen om vi skal gi bort Malouda nå når vi endelig har fått bredde på venstrevingen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Hmm, muligens Malouda pluss penger til Tottenham stemmer og vi får Modric, derfor vi kjøper Perraira som backup for Mata? Ribery har spilt CL kamp, så blir tull å by på han. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Modric drar ingensteder - som jeg har vært overbevist om hele tiden. Endret 31. august 2011 av fnats Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 En portugisisk avis hevder at Porto vil ha Romelu Lukaku på et sesonglangt lån, som en del av avtalen for Alvaro Pereira. Nå ryktes det at vi har glemt Modric, men fokus er på Sneijder til Chelsea.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Phil via text: "Ribery to Chelsea confirmed fee of €22 from reliable sources in Germany." -BBC 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 Hadde vel ikke vært dumt for Lukaku med et år i Porto, men han sa vel før vi signerte han at det var uaktuelt for han å gå på lån, så de har vel det en plass i kontrakten kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå