PrettyBoy Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Noen som har sett Álvaro Pereira i aksjon, og fortelle hvordan han spillestil er, og kommer han til å passe inn, og seff hvilke posisjoner han kan spille?? De Porto kampene jeg har sett så har stort sett fokusert på Hulk og Falcao :/ Er ikke mange dager igjen for vinduet stenger nå, og jeg mener at vi fortsatt mangler en kreativ midtbanespiller som kan sende avgårde stikkere og smarte pasninger. --Hilario Bosingwa--JT--Alex--Cole Ramires--Lamps--Mikel Sturridge--Torres--Mata Håper også vi får se Lukaku i aksjon mot Norwich. Ang CL, så synes jeg det var helt grei gruppe, og vi burde ta 1.plassen, blir overraska hvis noe annet skulle skje. Og seff Manu, fikk jo den letteste gruppa(igjen) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 AVB har vel sagt at Mata ikke kommer til å starte, men det kan hende han blir byttet på. Synes han skal få prøve seg litt, men litt mer trening med laget hadde kanskje ikke gjort noe. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Kamptråd: Chelsea - Norwich Go blues! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Har et spørsmål til dere som kan svare på det. Jeg har planer om å skaffe meg årets Chelsea drakt. Er for øyeblikket i syden og så at de hadde den her. Eneste jeg stusset ved var prisen, 750 kr med trykk. Men til spørsmålet, er det like greit å benytte seg av chelseamegastore når jeg skal handle Chelsea drakt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Ja, det er like greit. Pengene går da til klubben og ikke en sydenbutikk. Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Idag kom endelig drakten Satser på seier idag Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Noen bakpå? Nei Vurderte Drogba, men lot det være med tanken denne gang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 TV2 sumo. Husker ikke nøyaktig adressen, men den ligger der. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Løp og kjøp deg en Big One. Lenke til kommentar
frds Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Noe news om Drogba? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Sendt til sykehus for rutinesjekk. Bevisstløs i 30 min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 "A recap on Didier Drogba: he was out cold for 30mins, but is now recovering in hospital. It is thought he is only suffering from concussion." Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Håper han er tilbake fort! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Ingen som fordømmer drapsforsøket? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Forferdelig når slikt skjer, håper det går bra med Drogba. Ellers var det en fryd å se på Mata og Lukaku i dag. Mata så ut til å være den spilleren vi har savnet så lenge og Lukaku holdt et utrolig høyt nivå i forhold til aldren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Ny signering: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2434327,00.html Lenke til kommentar
fnats Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Du ser tydelig blod i ansiktet til Drogba på det bildet der. Uff... Fæle bilder. Chelsea skriver at han kommer ut av sykehuset i kveld. God bedring! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Ny signering: http://www.chelseafc...2434327,00.html Håper han kan følge i fotsporene til Hernandez når det kommer til å passe rett inn i ligaen. Men får håpe Josh klarer å matche disse nye på treningsfeltet så vi ser han få spille litt av og til og. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Lånes denne nye signeringen ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå