Kultom Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 CL-Trekning idag: Håper på Chelsea, Valencia, Ajax, Burussia Dortmund. Hadde vært en spennende gruppe med relativt jevngode lag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 CL-Trekning idag: Håper på Chelsea, Valencia, Ajax, Burussia Dortmund. Hadde vært en spennende gruppe med relativt jevngode lag. Blir spennende, håper bare vi ikke får City i gruppa.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Dere kan ikke. Engelske lag kan ikke møte engelske. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Åjaa, dt visste jeg ikke Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Håper på Burussia Dortmund. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Håper på Burussia Dortmund. Hva? Hentet fra wikipedia: Borussia Dortmund Dortmund Signal Iduna Park 80,552 79,250 Første tallet er mulig oppmøte på stadion. Kan vel fort gjette hva det andre tallet er da. For en kamp det hadde vært å spille borte der. Og de vant den tyske ligaen i fjor, tydeligvis med en målforskjell på +45. De er langt fra et dårlig lag. Edit. Desverre ser det ut som de bare kan ha 67k i CL kamper, men alikevel, bedre å spille forann 67000 gale tyskere enn 4-5tusen fra Kypros eller hva nå enn. Endret 25. august 2011 av Kultom Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg mener, vil du virkelig ha de i samme gruppe som Chelsea? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg mener, vil du virkelig ha de i samme gruppe som Chelsea? Ja, pga det jeg skriver over. Også alltid likt draktene deres. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Foretrekker hvertfall en litt annen fra 4. seedingsnivå jeg da. Og for all del Milan fra 2. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Håper Barca-Milan-City-Dortmund kommer i samme gruppe, det blir litt av noen kamper da, også får barca et litt tøffere kampprogram hehe.. Håper Chelsea-Marsielle-BATE Borisov-Galati hehe.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Her er en video av Lukaku sitt besøk på Brua i 2010. Har vel vært postet her før, men er verdt å se dette noe lenger klippet også. For en herlig person. Her har Chelsea en som virkelig vil blø for drakta og som vil ofre alt for klubben i sitt hjerte. Blir rørt. Endret 25. august 2011 av fnats Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Når er trekningen? Vises den live noen plass? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 17:30 @ Viasat 4 og Eurosport Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Takk, fant en stream og så. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Vi er i gruppe E: Chelsea Valencia Bayer Leverkusen Genk Digg at vi slapp unna Milan fra 2. seedingsnivå. Helt okei gruppe. Gjensyn med Mata sin gamle klubb. Forventer gruppeseier. Endret 25. august 2011 av fnats Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Faktisk virker alle gruppene spennende, Kanskje gruppe A og D ser litt tyngre ut enn de andre. Fornøyd med motstanden, det blir ikke walkover på noen måte. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Ser vel greit ut det. Valencia er jo et lag vi er bedre enn, så forventer gruppeseier jeg og Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Overkommelig gruppe, men det er viktig å ikke ta noe for gitt. Gleder meg til fremtidens angrepstrio: Sturridge - Lukaku - Mata Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Vi har visst bydd på Pereira og det går rykter om at vi kanskje ikke gir oss på Modric. Jeg synes egentlig det er nok slik som vi har det nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Overkommelig gruppe, men det er viktig å ikke ta noe for gitt.o Gleder meg til fremtidens angrepstrio: Sturridge - Lukaku - Mata Tror ikke Torres blir satt ut, han har stort potensiale. Han må bare få det igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå