Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Det er ikke FM det er snakk om her. Det er fotballklubber. Slik Roman holder på er forkastelig. Og det at du og flere faktisk forsvarer hvordan han holder på viser bare det eg tror, det er golddigger supportere som ikke bryr seg om noe annet enn at laget vinner. Hvordan de vinner, med juks, betyr ingenting.

Drittlei av den typen supportere som ikke evner å se hvor ødeleggende dette er for sporten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pengedoping? At russern er milliardær? Hvilke som helst klubb hadde vært glad for å ha en slik eier, ikke alltid hvordan han har brukt pengene, men igjen det er hans egne penger.

Drittlei å høre at klubber med penger ødlegger fotballen, fordi prisene økes og andre klubber ikke har råd til dem.

Men selv jeg som Chelsea supporter er jo enig i at akkurat den konsekvensen (unaturlig prisøkning/lønningsøkning) av vår og andre klubbers pengedoping virkelig er en uting. Det kan man vel ikke si noe på? Se på Tevez f.eks, tjener så mye og "er verdt" så mye at de klubbene han kunne tenkt seg å spille for ikke har råd til å tilby hverken han eller klubben nok til at han skal gå fra City. Sånn jeg ser det tjener han så bra i City at han velger heller å sitte der på benken å mistrives enn å tjene litt mindre (men fortsatt usannsynlig bra) i f.eks den brasilianske ligaen. Det bidrar ikke til å gjøre fotball sporten bedre i mine øyne.

Men ellers er jeg glad for at Chelsea fikk inn Roman. Vi kunne fort vært i West Hams posisjon ( og det kunne jo i grunn Manchester United og, men mye mindre sannsynlig ) idag uten hjelpen klubben har fått fra han. Men PL er veldig åpent om dagen, etter Man City på førsteplass i år er det jo ganske åpent mellom i hvert fall 2-3 klubber.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Det er ikke FM det er snakk om her. Det er fotballklubber. Slik Roman holder på er forkastelig. Og det at du og flere faktisk forsvarer hvordan han holder på viser bare det eg tror, det er golddigger supportere som ikke bryr seg om noe annet enn at laget vinner. Hvordan de vinner, med juks, betyr ingenting.

Drittlei av den typen supportere som ikke evner å se hvor ødeleggende dette er for sporten.

Ja, jeg er enig prisene på spillere overstiger noe voldsomt og det er pga flere klubber har fått rike eiere. så å kjøpe spillere er juks? At klubben er rik, er juks?

Lenke til kommentar

Hjelpe deg ja... *sukk*

Men det er bra du er objektiv, Jotun. Det er enda flott!

Man U kjøper dommere. Se f.eks mot Tottenham-kampen i går; det var offside i forveien av Rooney sitt mål. Men siden du er Man U-supporter så kan du ikke se det selv. Sånn er det bare. Hjelpe meg....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å ikke kalle det juks er feil. Så enkelt er det. Chelsea har en unaturlig fordel over andre lag pga rublene, ikke pga de har gjort det bra opp igjennom eller har utvikla bra med ungdommer.

Jeg er ikke så inne i det at jeg kan alle regler og slikt, men kan du si hvilke vi bryter og kommer unna med det siden det er juks?

Lenke til kommentar

Eller "På Old Trafford spiller vi til United har vunnet" (for de som husker United - City for en stund siden).

Men hvorfor er det omtrent bare "manu" supportere som hisser seg voldsomt opp over pengebruken til Chelsea og City?

Prøv å lykkes i verden uten penger og neste gang du ser en rik mann med en fet bil, be han slutte å pengedope bilmarkedet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt feil. United ledet til ordinær før City scorte. Stillingen var da 3-3 og det var lagt til 4 minutter som var helt naturlig pga. antall scoringer og avbrekk i kampen. Owen scorte 5 minutter og 24 sekunder på overtid.

4 minutter ordinær tilleggstid + 1 min for scoring + 30 sek for et bytte = 5min 30sek overtid. Owen scoret altså etter 5min 24sek overtid, innen denne tiden.

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er forklart så utrolig mange ganger, på dette forumet og i diverse analyser jeg ikke orker å søke opp, at tiden som ble spilt utover tilleggstiden i den kampen var korrekt i forhold til bytter og stopp i spillet.

Såvidt jeg ser er det forresten andre enn United-supportere som påstår at nærmest uendelig med penger rett inn i kassa er juks, men det kommer jo selvfølgelig fra de "rene" rivalene, det er tross alt de som taper mest på dette. City er dog klart verstinger og mitt hatlag numero uno for øyeblikket.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...