fnats Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Det var på tide at en storsignering kom, og godt er det at det ble Mata. Han vil tilføre laget kreativitet på kanten, noe som stallen har skreket etter i lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Og han vil score mer mål enn Torres denne sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Eller begge blir storscorere Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Begynner å bli svært deprimert av Chelsea og City nå. Hvor lenge skal dette pågå? 7 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Gleder meg til neste helg!!! Blir deilig å få inn spillere som passer den typen fotball som spilles i den posisjonen der vi trenger folk, og til og med rett spillertype. Beste overgang på lang lang lang lang lang lang tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Dramatiske greier, men nå er det et nytt bud på Modric hvertfall. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3213249.ece Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Begynner å bli svært deprimert av Chelsea og City nå. Hvor lenge skal dette pågå? Til vi har stallen AVB ønsker seg. Blir også deprimert av å se United fans syte for alt. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Finnes det en side med oversikt over hvilke spillere Chelsea har kjøpt opp igjennom årene? Og hvor mye de kostet om det er mulig? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Alle klubber kjøper og selger. Lenke til kommentar
frds Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Venter enda på Chelsea drakten min, bestilte den for godt over en uke siden. Sjekket status på chelseamegastore.com og der står det "shipped". Hvor lang tid skal det ta å sende en slik drakt til Norge, kan det hende de har gjort noe feil med sendingen eller liknende? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Venter enda på Chelsea drakten min, bestilte den for godt over en uke siden. Sjekket status på chelseamegastore.com og der står det "shipped". Hvor lang tid skal det ta å sende en slik drakt til Norge, kan det hende de har gjort noe feil med sendingen eller liknende? Er vel nesten så du kommer til å ergre deg for at du lurte på dette idag, da du sikkert får hentelapp i morgen For meg tok det to uker på dagen. Men det varierer nok mye. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Alle klubber kjøper og selger. Jauda, men ikke på nivået til Chelsea og City. Det er til å bli kvalm av, og ødelegger deler av fotballen for min del når rike onkler turer frem på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Alle klubber kjøper og selger. Jauda, men ikke på nivået til Chelsea og City. Det er til å bli kvalm av, og ødelegger deler av fotballen for min del når rike onkler turer frem på denne måten. United har vel brukt mer enn Chelsea de 4 siste årene i oversikten som noen la ut, den stammet fra tv2. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Alle klubber kjøper og selger. Det er ikke problemet her. Problemet er at ikke alle betaler. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. august 2011 Rapporter Del Skrevet 22. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Velstand, baby 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt.... Alle klubber kjøper og selger. Jauda, men ikke på nivået til Chelsea og City. Det er til å bli kvalm av, og ødelegger deler av fotballen for min del når rike onkler turer frem på denne måten. United har vel brukt mer enn Chelsea de 4 siste årene i oversikten som noen la ut, den stammet fra tv2. Hvem har snakket om forbruk? Snakker om pengedoping, noe enhver Chelsea supporter later til å ikke vite hva er. Ironisk nok..... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Så Chelsea selger ikke mener du? Men plis du virker smartere med munnen lukket 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Eg skriver ikke med munnen åpen klumpen. Og personangrepene kan du/dere kanskje spare dere for? Det handler ikke om salg, det handler om hvor pengene kommer fra. Og plis, såpass smart er du at du forstår nøyaktig hva eg mener. Fin måte å unngå å svare på kritikk det, vri ting og angripe personen. You're a winner. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2011 Rapporter Del Skrevet 23. august 2011 Pengedoping? At russern er milliardær? Hvilke som helst klubb hadde vært glad for å ha en slik eier, ikke alltid hvordan han har brukt pengene, men igjen det er hans egne penger. Drittlei å høre at klubber med penger ødlegger fotballen, fordi prisene økes og andre klubber ikke har råd til dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå