Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter enda på Chelsea drakten min, bestilte den for godt over en uke siden. Sjekket status på chelseamegastore.com og der står det "shipped".

 

Hvor lang tid skal det ta å sende en slik drakt til Norge, kan det hende de har gjort noe feil med sendingen eller liknende?

Lenke til kommentar

Venter enda på Chelsea drakten min, bestilte den for godt over en uke siden. Sjekket status på chelseamegastore.com og der står det "shipped".

 

Hvor lang tid skal det ta å sende en slik drakt til Norge, kan det hende de har gjort noe feil med sendingen eller liknende?

 

Er vel nesten så du kommer til å ergre deg for at du lurte på dette idag, da du sikkert får hentelapp i morgen :p For meg tok det to uker på dagen. Men det varierer nok mye.

Lenke til kommentar

Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt....

Alle klubber kjøper og selger.

Jauda, men ikke på nivået til Chelsea og City. Det er til å bli kvalm av, og ødelegger deler av fotballen for min del når rike onkler turer frem på denne måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt....

Alle klubber kjøper og selger.

Jauda, men ikke på nivået til Chelsea og City. Det er til å bli kvalm av, og ødelegger deler av fotballen for min del når rike onkler turer frem på denne måten.

United har vel brukt mer enn Chelsea de 4 siste årene i oversikten som noen la ut, den stammet fra tv2.

Lenke til kommentar

Hadde et svakt håp om at Chelseas storhetstid på kjøpefronten va over. Men neida, stadig til nye høyder. Og det er jo enda ikke slutt....

Alle klubber kjøper og selger.

Jauda, men ikke på nivået til Chelsea og City. Det er til å bli kvalm av, og ødelegger deler av fotballen for min del når rike onkler turer frem på denne måten.

United har vel brukt mer enn Chelsea de 4 siste årene i oversikten som noen la ut, den stammet fra tv2.

Hvem har snakket om forbruk? Snakker om pengedoping, noe enhver Chelsea supporter later til å ikke vite hva er.

 

Ironisk nok.....

Lenke til kommentar

Eg skriver ikke med munnen åpen klumpen. Og personangrepene kan du/dere kanskje spare dere for?

 

Det handler ikke om salg, det handler om hvor pengene kommer fra. Og plis, såpass smart er du at du forstår nøyaktig hva eg mener.

 

Fin måte å unngå å svare på kritikk det, vri ting og angripe personen. You're a winner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...