Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

AVB tilbringer tid med Anelka og Kalou hver dag, du ser dem på tv 1 gang i uka. AVB har nok en plan for hva han skal gjøre med dem og må se noe i dem som ikke syntes under kampen.

Uansett var Anelka nærmest med å sette inn mål mot Stoke, så han gjorde vel jobben greit.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke roller bekler denne mannen?

 

Edit: Er han like god på høyrekanten som på venstre, evt på midten?

 

Når han spiller kant ender han veldig ofte inn i midten. Ikke at han drar med seg ballen innover som messi gjordre før, eller som robben gjør. Men mer at han beveger seg inn i midten og får ballen der. Gjør jo at man mister bredde på den aktuelle kanten, men en offensiv back vil jo kunne gjøre opp for det.

 

Synes han er best i midten, men det er best pga han ikke har den ekstremfarta som jeg liker at folk på kanten skal ha.

 

Hvem følger du? :)

 

 

Tja, for spansk fotball bør du i alle fall se på @PetterVeland for norske tweets om la liga, og @sidlowe for engelske om la liga. Er jo selvsagt flere, men de er greie å ha som generell input på spansk fotball.

 

Ellers så jeg bare at Mata var nevnt flere ganger når jeg søkte på navnet hans, så var noen som hadde skrevet om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...