PrettyBoy Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Greit, virker som Modric ikke ender opp i Chelsea alikevel så hvorfor ikke gå for Neymar og Ganso, begge spiller for Santos, de samarbeider bra i mellom seg. Så har vi allerede Ramires, Alex og D.Luiz fra Bræzil for å gjøre oppholdet deres lettere og AVB som kan portugisisk.. Skal innrømme at jeg ikke har sett så veldig mye av disse spillerne utennom på tubern så hvordan de hadde utviklet seg vet jeg ikke.. Og ang fysikken i PL, hva med Nani, Silva, Chicarito, Fabio osv klarer seg bra de og Aguero etter kampen igår å dømme hehe. Bra debut må jeg si. Bare de ikke spiller mot Stoke da, for noen monstre der ass.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Leser flere plasser nå at Anelka er misfornøyd siden han ikke fikk spille og vil forlate klubben. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Harry Redknapp har for første gang vedgått at det kan være aktuelt å selge Luka Modric. plisplisplis!! Skal be for første gang! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det begynner å haste med signeringer nå... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Vi er også trolig ute etter Juan Mata også nå. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Tilbudet på Mata ble avslått. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Tenker de har lyst til å presse prisen opp. De hadde jo nesten en deal med Arsenal, så det er nok akseptabelt for dem og la han gå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Japp, men så lenge Tottenham er villig til å la Modric gå tror jeg AVB satser penger der fremfor Mata. Selv om begge hadde passet inn! Mata hadde vært et bedre valg enn Malouda. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Vel, AVB har selv sagt at de trenger å kjøpe 2 nye spillere til så skal ikke se bort i fra det. I andre nyheter så er Cech ute i 3 til 4 uker på grunn av skade i kneet. Samtidig tror AVB at Lukaku vil være klar til helgens kamp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Faen, uten Cech i mål vet en jo aldri. Han kan holde oss inne i kamper på en svart dag, nå må faktisk Torres og co score mål og ikke la Cech være ryddegutt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Da er Lukaku offisielt en Chelsea spiller, og han vil være tilgjengelig i lørdagens kamp. Blir spennende å se hvordan AVB vil velge mellom spisser. Kan Lukaku spille sammen med enten Drogba eller Torres? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Eller begge ? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Han har fått tildelt trøyenummer 18, som ryktet. Gleder meg til å se han i aksjon. En jeg IKKE gleder meg til å se i aksjon er Hilarious! Skrekk og gru... Savner Cech allerede. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Eller begge ? Torres, Drogba og Lukaku på banen samtidig? Er det ikke en grunn til at Torres og Drogba nesten ikke har blitt brukt samtidig tidligere? Antok at de ikke hadde noe godt samspill eller noe. Første intervjuet av Lukaku som Chelsea spiller kan forresten leses her: http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2424552,00.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Det er sant, men kjemien blir ikke bedre av å la være å bruke dem. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Nei, nei, nei! Cech er jo den siste spilleren vi trenger skadet. Men heldigvis har vi Lukaku på plass nå. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Angrepsrekka vår er rimelig grei nå. Det er ikke helt Real Madrid, men begynner å nærme seg. Spørs om ikke vi får se Turnbull og Lukaku til helgen da, vinner gjør Chelsea hvertfall Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Nei, nei, nei! Cech er jo den siste spilleren vi trenger skadet. Men heldigvis har vi Lukaku på plass nå. Dægern der har dere kjøpt gullklumpen! Visste ikke at han var keepertalent også!!! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Videointervju av Lukaku: http://thechelseablog.org/2011/08/18/lukaku-interview-video/ Virker som en trivelig og motivert fyr. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Nei, nei, nei! Cech er jo den siste spilleren vi trenger skadet. Men heldigvis har vi Lukaku på plass nå. Dægern der har dere kjøpt gullklumpen! Visste ikke at han var keepertalent også!!! Lukaku er all over, kan til og med steppe inn som manager hvis både AVB og Di Matteo blir syk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå