Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første kamp er som regel den vanskeligst, nå er vi over den. Enig med deg. Synes Kalou tilføyer laget for lite til å få sjansen fra start. Han må ha vist AVB noe som vi ikke så i dag. Uansett, overraska over Anelka sitt innhopp, virket frisk. Ellers er jeg veldig fornøyd med Torres i dag. Fortsetter det slik lukter det svidd, eneste jeg savna var egentlig at han burde prøve å skyte mer. Han hadde mange fine skudd muligheter, men valgte heller å passe. Det er vel det eneste positive jeg tar med meg.

Lenke til kommentar

Ramires er en fantastisk morsom spiller! Litt mer sluttprodukt fra han, så har han virkelig potensiale til å bli stor!

Flying unibrow var knallbra i dag, både defensivt og offensivt. Utrolig bra offensivt faktisk, og mange gode brudd.

Malouda skuffet veldig. Han har det i seg på en god dag, men han er alt for ujevn. Gammel begynner han også å bli, så jeg gråter ikke om vi kvitter oss med ham. Selv om jeg personlig har vært stor fan av han tidligere, så holder det nå.

Kalou er søppel, selvfølgelig. Intet nytt under sola der.

Torres er frisk, men alt for ego. Verre enn Drogba, jo! Og så er han ikke flink nok til å være i boksen. Han lider av litt anelka-takter fra i fjor, men han er for mye ut på kanten og henter ball, der anelka var helt tilbake på midten. Vi har for få mann i boksen, og for mange mann rundt!

Lenke til kommentar

 

Torres er frisk, men alt for ego. Verre enn Drogba, jo!

 

Jeg er uenig med deg. Torres burde vært mer ego ved noen anledninger. Han burde skutt eller gjort noe isteden for å sentra ved hver anledning.

 

Torres sentra jo aldri, han løp og fikla og snurra..helt til ballen traff en motspiller og spratt tilbake til en chelsea-spiller..

 

Greit at han har funnet tilbake touchen og tør å gjøre ting igjen, men er 9 andre spillere som heller ikke har glemt hvordan det er å score..noen ganger er det greit å gi fra seg ballen liksom..

 

Kalou er katastrofe, for en kløne.. Arsenal, kom og kjøp!!?!

Lenke til kommentar

Ramires er en fantastisk morsom spiller! Litt mer sluttprodukt fra han, så har han virkelig potensiale til å bli stor!

Flying unibrow var knallbra i dag, både defensivt og offensivt. Utrolig bra offensivt faktisk, og mange gode brudd.

Malouda skuffet veldig. Han har det i seg på en god dag, men han er alt for ujevn. Gammel begynner han også å bli, så jeg gråter ikke om vi kvitter oss med ham. Selv om jeg personlig har vært stor fan av han tidligere, så holder det nå.

Kalou er søppel, selvfølgelig. Intet nytt under sola der.

Torres er frisk, men alt for ego. Verre enn Drogba, jo! Og så er han ikke flink nok til å være i boksen. Han lider av litt anelka-takter fra i fjor, men han er for mye ut på kanten og henter ball, der anelka var helt tilbake på midten. Vi har for få mann i boksen, og for mange mann rundt!

Et problem er at Torres ikke virker interresert i å lurke på bakre stolpe, akkurat hva en storscorer skal gjøre. Blandt annet hadde jo Ramires et dribleraid inni 16-meter , og et skudd som gikk ut på motsatt side av mål. Akkurat der hadde Nistelrooy og lignende spillere ligget og luktet, men da var Torres bak ved 16-meteren og prøvde å innvolvere seg. Helt feil tankegang. Vi bør ha tekniske midtbanespillere og kreative kanter, slik at vår midt-spiss slipper å gjøre det. Prakteksempelet på dette er jo Anelka, som av til får Mikel til å virke Gung-Ho.Vi trenger en Nani som kan gå forbi og lage sjangser. Desverre vil ledelsen kun ha sentrale midtbanespillere og spisser.

Lenke til kommentar

 

Torres er frisk, men alt for ego. Verre enn Drogba, jo!

 

Jeg er uenig med deg. Torres burde vært mer ego ved noen anledninger. Han burde skutt eller gjort noe isteden for å sentra ved hver anledning.

 

Torres sentra jo aldri, han løp og fikla og snurra..helt til ballen traff en motspiller og spratt tilbake til en chelsea-spiller..

 

Greit at han har funnet tilbake touchen og tør å gjøre ting igjen, men er 9 andre spillere som heller ikke har glemt hvordan det er å score..noen ganger er det greit å gi fra seg ballen liksom..

 

Kalou er katastrofe, for en kløne.. Arsenal, kom og kjøp!!?!

 

Viktig å gi Torres litt tid nå i starten. Greit nok, dette var en kamp vi burde vunnet. Gi Fernando litt tid og rom så slår han nok til etterhvert. Om Didier Drogba skulle kommet på før er en annen sak.

Lenke til kommentar

Selv mener jeg troppen så helt grei ut i går. Stoke la seg på defensiven med 10 mann i forsvar, og da er det klart det blir vanskelig. Angrept virker friskt, men jeg må si jeg gleder meg til Sturridge og Lukaku blir klare for spill. Ingenting negativt å si om forsvaret heller, men må få sagt at vi snart bør få inn en ny midtbanespiller.

 

Edit: En liten situasjon som irriterte meg litt etter kampen var frisparksituasjonen etter 92 minutter. Drogba har allerede misset på et frispark og istedenfor for å la turen gå videre til Alex, slår han til med en enda dårligere dødball. Egoet tar tydeligvis overhånd...

Endret av Berbie
Lenke til kommentar

Litt info/rykter som jeg har plukket opp på forskjellige nettsteder:

Real Madrid kommer ikke til å kjøpe Neymar, og nå er det Chelsea som ligger best an. AVB har sagt at vi trenger 2 spillere til. I samme intervju ble Nasri nevnt som et eksempel, men AVB sa også at han ikke var interessert. Også en trist nyhet som har gått innpå Mikel, er at faren hans har blitt kidnappet eller forsvunnet i Nigeria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...