Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Tviler også at Neymar blir Chelsea spiller, tror han blir i Santos i et år til også drar han til Madrid vil jeg tro.

men gutten er good, rask, teknisk og kan skåre mål, men dette er en spiller som ser på seg selv større enn klubben(vil jeg tro)

Uansett så tror jeg Anelka kommer til å være en fin backup bare han ikke begynner å spille midtbanespiller, men en spiss/høyrreving.

Men seriøst tåler IKKE Kalou..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper faktisk kampen blir utsatt på grunn av opptøyene i England. Ivanovic mister kampen pga. skade. Luiz og Alex er ikke kampklare og Rajkovic har ikke fått arbeidstillatelse. Og attpåtill sliter visst også Mikel litt pluss Torres sin mulige hjernerystelse. I tilegg så er Essien og Sturridge uaktuelle, selv om det ikke vil bli påvirket noe særlig av en utsettelse.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Foreslår at vi kjører Sturridge ut på vingen kommende sesong. Flere på forumet har nevnt det tidligere, men må bare ytre og vise at jeg er enig. Likevel foreslår jeg også at vi henter inn en ny ving. Malouda begynner og bli gammel, mens Kalou ikke holder helt toppnivå. Jeg hadde hele tiden en drøm om Alexis Sanchez, men siden han forsvant til Barcelona er jeg litt usikker. Tenkter egentlig at Alexandre Pato ville vært et godt alternativt, men ikke sikker på om AC Milan er villig til å selge for en akseptabel pris. Ellers håper jeg vi snart blar opp de ønskede 400 millioner for Luka Modric. Om det var det Tottenham krevde en gang tidligere denne sommeren.

Edit: Med en lagoppstilling som dette kan vi helt klart konkurrere ut lag som Real Madrid og Barcelona. Nå tenker jeg selvfølgelig på Champions League trofeet vi supportere ennå venter på. Lagoppstillingen krever overganger for både Luka Modric og Alexandre Pato. Til tross for Michael Essiens langtidsskade er han regnet med i lagoppstillingen. Bare mine tanker ;)

Cech

Bosingwa - Luiz - Terry - Cole

Lampard - Essien - Modric

Pato - Drogba - Sturridge

Endret av Berbie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...