PrettyBoy Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Tviler også at Neymar blir Chelsea spiller, tror han blir i Santos i et år til også drar han til Madrid vil jeg tro. men gutten er good, rask, teknisk og kan skåre mål, men dette er en spiller som ser på seg selv større enn klubben(vil jeg tro) Uansett så tror jeg Anelka kommer til å være en fin backup bare han ikke begynner å spille midtbanespiller, men en spiss/høyrreving. Men seriøst tåler IKKE Kalou.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 "John Terry predicts most competitive title race for years: 'Six or seven teams could win the trophy." Blir spennende. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Håper faktisk kampen blir utsatt på grunn av opptøyene i England. Ivanovic mister kampen pga. skade. Luiz og Alex er ikke kampklare og Rajkovic har ikke fått arbeidstillatelse. Og attpåtill sliter visst også Mikel litt pluss Torres sin mulige hjernerystelse. I tilegg så er Essien og Sturridge uaktuelle, selv om det ikke vil bli påvirket noe særlig av en utsettelse. Endret 11. august 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Nå har også avtalen med Lukaku blitt utsatt på grunn av unevnte årsaker. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Derfor jeg aldri tar en overgang for gitt før jeg ser spilleren smile med penn og papir fremfor seg på Chelsea sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Om Lukaku blir hentet inn, tror jeg Anelka forsvinner. Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Foreslår at vi kjører Sturridge ut på vingen kommende sesong. Flere på forumet har nevnt det tidligere, men må bare ytre og vise at jeg er enig. Likevel foreslår jeg også at vi henter inn en ny ving. Malouda begynner og bli gammel, mens Kalou ikke holder helt toppnivå. Jeg hadde hele tiden en drøm om Alexis Sanchez, men siden han forsvant til Barcelona er jeg litt usikker. Tenkter egentlig at Alexandre Pato ville vært et godt alternativt, men ikke sikker på om AC Milan er villig til å selge for en akseptabel pris. Ellers håper jeg vi snart blar opp de ønskede 400 millioner for Luka Modric. Om det var det Tottenham krevde en gang tidligere denne sommeren. Edit: Med en lagoppstilling som dette kan vi helt klart konkurrere ut lag som Real Madrid og Barcelona. Nå tenker jeg selvfølgelig på Champions League trofeet vi supportere ennå venter på. Lagoppstillingen krever overganger for både Luka Modric og Alexandre Pato. Til tross for Michael Essiens langtidsskade er han regnet med i lagoppstillingen. Bare mine tanker Cech Bosingwa - Luiz - Terry - Cole Lampard - Essien - Modric Pato - Drogba - Sturridge Endret 11. august 2011 av Berbie Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Torres klar til Stoke kampen og Chelsea byr 30 millioner pund + Benayoun for Modric. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Kast på kalou og for guds skyld! Si Mikel + Bena + Kalou + 20 mill pund. Done deal! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Jasså gitt!! PL-liga starter i dag [finne frem skuddsikker vest, tåregass, og kølla] Vi ses, mine damer og herrer... ^^ 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Dumt at Chelsea ikke spiller før søndag. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Egentlig ikke. Endret 12. august 2011 av Diskusjon.no =) Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Egentlig ikke. Får ikke sett kampen idag pga jobb, så passer meg ganske bra at Chelsea spiller på søndag Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Egentlig ikke. Får ikke sett kampen idag pga jobb, så passer meg ganske bra at Chelsea spiller på søndag hva du jobber med? Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Egentlig ikke. Får ikke sett kampen idag pga jobb, så passer meg ganske bra at Chelsea spiller på søndag hva du jobber med? Ikke at det har noe og si, men jobber i helsesektoren. Hjelper de som trenger hjelp Endret 13. august 2011 av frds Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Passer meg fint å. Opptatt med jobb i hele dag så går både glipp av PL og Rosenborg kampen. Heldigvis mister jeg ikke Chelsea kampen! Gleder meg enormt til den! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg jobber også i dag. Greit at kampen spilles i morgen! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Genialt med kamp i morgen! Jobb og ut idag, PL og kos i morgen Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Woooop, faen så jeg gleder meg til i morgen! Ser frem til en sesong med attraktiv AVB-fotball. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 IKke lenge igjen nå! Noen som har lagoppstillingen som det er forventet Chelsea stiller med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå