Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg HATER Manchester United! De må jo ha ofret minst 100 jomfruer for å få all den flaksen de har. Forbanna møkkalag! Skal bli deilig å latterliggjøre dem i 2 finaler på rad!

8491596[/snapback]

Buhu. Du burde faen ikke prate mye om møkkalag mtp på hvilket lag du holder med. Ofrer gjerne FA-cuptap og CL-tap mot ligagullet, lett.

Lenke til kommentar
Vær så snill. Kan ikke småbarna returnere til SO og la supporterne være i fred. Det gjelder forøvrig uavhengig av hvilket lag man heier på.

8492915[/snapback]

Den der var ikke fin....

Må få lov til å svare når din medsupporter kommer med piss om flaks.

8492919[/snapback]

Var en spontan reaksjon. Og jeg gidder ikke diskutere hvem som hadde flaks eller uflaks, jeg har min mening, og du har din. Forøvrig har vi vunnet ligaen 2 år på rad, så nå er vi sultne på cup-seiere, så dere skal få lov til å låne trofeet et år. ;)

Lenke til kommentar
Vær så snill. Kan ikke småbarna returnere til SO og la supporterne være i fred. Det gjelder forøvrig uavhengig av hvilket lag man heier på.

8492915[/snapback]

Skjønner at du er jævela bitter, hvem faen hadde ikke vært det, men nå svarte vi egentlig kun på utsagnet fra ZiroN om at vi bare har flaks, og jeg tror ikke at han er rette mann til å uttale seg om det ettersom han er Chelsea-supporter.

EDIT: ZiroN, vi kommer forresten for å hente trofèet den 9. mai om det høres greit ut?

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...