Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det en norsk side hvor man kan få tak i sesongens drakter?

http://fotballshop.no/

 

Koster de ca 800,- med frakt etc.

 

Er det ingen mulighet til å skaffe billigere?

 

Koster ca 600kr(400+200) fra Chelsea Megastore. Anbefaler dette over alt annet egentlig, da kjøper du jo "direkte" fra Chelsea. Fikk min idag, bestilte sist torsdag.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Var på guidet tur på Stamford Bridge for ett par dager siden; UTROLIG moro! Sitte i stolene som JT, AVB og MoM sitter i etter kamper, gå gjennom spillergarderoben- og tunnelen. I tillegg til å gå rundt på stadionen og sitte på spillerbenken. Anbefales til alle som evt drar over til London!

Lenke til kommentar

Var på guidet tur på Stamford Bridge for ett par dager siden; UTROLIG moro! Sitte i stolene som JT, AVB og MoM sitter i etter kamper, gå gjennom spillergarderoben- og tunnelen. I tillegg til å gå rundt på stadionen og sitte på spillerbenken. Anbefales til alle som evt drar over til London!

 

Jeg var over på nye Wembley for snart to år siden. Fantastiske turer hvor du får oppleve mye. Chelsea hadde vært noe må jeg si :)

Lenke til kommentar

Vanskelig å si, egentlig. Luiz har med Ramires fått utvidet ferie etter Copa America, dog sistnevnte spiller as we speak mot Rangers. Så Luiz blir ikke å se før etter noen spilte serierunder ettersom han ikke er i kampform etter lite spilletid i turneringen som nevnt. Er også vanskelig å vite hvordan AVB setter opp de tre foran. Mikel måtte ut med skade mot Rangers, så aner ikke om dette er en skade som setter han ute av spill noen dager eller ei. Kalou har i likhet med Anelka spilt elendig i pre season, så håper for all del jeg slipper å se de. Tipper hvertfall noe slikt:

 

Cech

Ivanovic - Alex - Terry - Cole

Ramires - Mikel - Lampard

Anelka - Torres - Malouda

 

Kan legge til at det står 50/50 mellom Torres og Drogba...

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Ser ikke for meg at både Ivanovic sammen med Luiz/Alex blir benket fra start samtidig. Iva er et tryggere kort en Bosingwa, det har pre season og tidligere sesonger bevist. Han er vel brukt i likhet med resten av laget for å spille seg i form igjen. Kan jo hende AVB vil bruke Iva på stopperplass, men da blir det som sagt et luksusproblem der bak. Det har man ikke i like stor grad med Bosingwa på benken, ettersom han pdd ikke er god nok for å spille fast på et lag som Chelsea, altfor ruskete defensivt.

Lenke til kommentar

Nærmest katastrofalt hvis både Essien og Mikel skal være ute med lengre skader. Uansett så tror jeg ikke skaden var så gale, AVB ville nok bare ikke ta noen sjanser da han ble byttet ut umiddelbart.

Det så ikke så ille ut nei. Satser på at det går bra.

 

Håper enda på en forsterkning på midtbanen. Er jeg den eneste? Hvis vi skal spille 4-3-3 har vi ikke mange nok sentrale for en sesong med 50 kamper.

Enig med at det hadde vært en fordel. Er så mange rykter som er ute å går nå. AVB har sagt at han er fornøyd og ikke kommer til å kjøpe flere spillere, samtidig som det ryktes om bud på Pato og Lukaku.

 

Edit: Og et til på Modric mener jeg å ha lest.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...