Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig nyhet at Essien muligens blir langtidskadet, pluss Lampard som drar på åra. Vi trenger forsterkninger på midten, istedet for å bruke 700mill på tevez og modric som jeg har lest på ryktebørsen. Så kan vi heller bruke disse pengene på Hulk, Falcao og Moutinho..

De kjenner hverandre og det vil styrke samholdet som er en AVB sine visjon..

Lenke til kommentar

Synd om Essien har blitt langidsskadet ja. Han har ikke vært i toppform på en stund, men er likevel en god spiller. Skaden hans minker alternativene på midtbanen våres, så AVB signerer garantert en ny spiller der. Gjerne Modric eller Moutinho, kreative spillere som stallen skriker etter. Lampard drar som skrevet på årene, får håpe Josh blir arvtakeren hans, hadde vært herlig.

Ellers ser jeg gjerne at vi får inn en ny høyreving ala Hulk, sterk og kreativ spiller som jeg tror passer bra i både Chelsea og PL, mestrer også å spille som spiss og på venstrekant(?). Han er dog veldig dyr.

Ser at vi blir ryktet til Rolando i dag - hvem går evt ut om han kommer? Har jo nok midtstoppere for øyeblikket, i tillegg til Bruma på lån hos Hamburg. Alex er vel ryktet til Bayern, ser helst at han blir og at AVB forsterker hvor det er nødvendig...

Lenke til kommentar

Kalou er ikke god nok for Chelsea og kommer nok aldri til å bli det. Anelka virker rett og slett umotivert og uinspirert, håper begge blir solgt. Skulle gjerne sett at Parker var 5 år+ yngre, men en 1-års leiekontrakt vil være bra så lenge Essien er ute med skade.

Håper Kakuta, Sturridge og McEachran tar steget i år. Bertrand får vel ikke stort med sjanser til å vise seg frem ved midnre Cole blir skadet eller suspendert.

Lenke til kommentar

Noen som har no tips hvor jeg kan bestille billetter for å se Chelsea spille, tenker på Chelsea mot City kampen først og fremst?

Noen som har anelse om pris?

Du kan bestille gjennom Chelsea.no.

Det eneste de krever er vel at du har medlemskap der. Noe som koster 200 kr.

Du får iallefall en pakketur, inkludert hotell og kampbillett for 6200 kr.

Eller så får du vel kjøpt billett til rundt 1000 lappen, tror jeg det koster.

Lenke til kommentar

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2015256/Aston-Villa-lead-Chelsea-7m-chase-Scott-Parker.html?ito=feeds-newsxml

Håper vi gir oss der.

McEachran(5-år) og Bertrand(4-år) har signert nye kontrakter forresten. Herlig.

Er vilt å se at Chelsea er linket til Nigel Reo-Coker og Jermaine Jenas. Jeg mener sistnevnte er mer en god nok til å være cover på midtbanen til topp 4.

Det at Chelsea virkelig sliter med å fylle opp homegrown kvoten og bare hadde regisrert 19 spillere ifjor var jeg ikke klar over. Da er det også lurt å hente en av disse. Vil jo bare være benkevarmer for Mikel som blir bedre for hver kamp som går.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Vær så snill og selg Anelka, Hilarious, Turnbull og Bosingwa...

hvorfor skal Turnbull selges? vil du virkelig at Chelsea skal ha 18 registrerte spillere for PL neste år?

Dere stilte med 19 registerte spillere til 25 manns kvoten ifjor. Turnbull går på den kvoten og er veldig viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...