Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor glemmer folk hele tiden Ivanovic? Han er lett en av ligaens tre beste høyrebacker og muligens også topp 5 midtstoppere.

Ja, glemte faktisk helt av Ivanovic her. Han er helt klart en undervurdert spiller. Det spørs hvor godt hans defensive kaliber passer helt inn i Villas-Boas sin filosofi med offensive sidebacker. Dog bekler han midstopper rollen godt og hadde ikke hatt noe i mot om han kunne ta over midtstopperplassen til Terry, men det er bare tre år som skiller dem så det blir ikke lenge han regjerer der i hvertfall. Som fnats sier, så håper jeg at Bruma fortsetter å utvikle seg.

Lenke til kommentar

Chelsea har vært et av verdens beste defensive lag de siste 5-6 årene. Det er grunnet prestasjoner fremover på banen at troféene har uteblitt. Jeg tviler på at inntredenen av AVB og DiMatteo kommer til å ødelegge det defensive fundamentet som Chelseas suksess har blitt tuftet på. Om ikke annet så vil man forhåpentligvis se et mer underholdende lag i årene som kommer.

Lenke til kommentar

Chelsea har vært et av verdens beste defensive lag de siste 5-6 årene. Det er grunnet prestasjoner fremover på banen at troféene har uteblitt. Jeg tviler på at inntredenen av AVB og DiMatteo kommer til å ødelegge det defensive fundamentet som Chelseas suksess har blitt tuftet på. Om ikke annet så vil man forhåpentligvis se et mer underholdende lag i årene som kommer.

Stemmer. Var vi ikke et av to lag som slapp inn færrest mål i fjor?

Lenke til kommentar

Blir litt opgitt og sint hvis Sturridge blir lånt ut/solgt i dette vinduet og sukket litt når jeg så at vi hadde bydd på David Villa. Jeg vil heller ikke ha Fabio Contrao som visstnok skal toppe ønskelisten pga. Bertrand og PVA.

Eneste vi trenger er en kreativ midtbanespiller og en ving. Ingenting mer.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Keeperplassen:

Her trenger vi ikk å bytte inn noe som helst..

Chech, Turnbull og Hilario..

Høyreback:

Bosingwa, Ivan, Ferraira(Kan bruke Luiz som backup)

Ivan er en egen klasse her, burde kvitte oss med Bosingwa, kan beholde ferraira, virker som om han er fornøyd med rollen han har, pluss han kan spille flere posisjoner..

Selg Bosingwa, få inn f.eks Wiel..

Venstreback:

Cole, Bertrand, PVA og (Zhirkov) syns vi burde beholde Zhirkov en sesong til, han er rask og teknins og kanskje AVB får han til å funke i år. Men ingen forandringer og håper jeg får se PVA og Bertrand spille flere kamper..ingen forandringer..

Midtstoppere:

JT, Luiz, Alex (Bruma-lån)Ferraira og Ivan kan også spille i denne posisjonen..Ingen forandringer..

Midtbane:

Ramires, Lamps, Mikel, Essien, Benayoun, Josh,

Ramires, Essien, Lamps og Josh beholder vi, Benayoun og muligens Mikel kan vi selge..Og få inn en ny midtbane, feks Pastore, Modric eller Moutinho..En playmaker ihvertfall..

Lamps--(ny spiller) Essien,- subs: Ramires og Josh..

Angrep:

Drogba, Anelka, Torres, Kalou, Sturridge, Malouda.

Selg Anelka og Kalou, muligens Malouda med mangler vi en høyre og venstreving..

Vi trenger ikke Falcao, vi trenger en Hulk/Sanchez/Hazard type på høyre siden..Hulk kan jo spille på begge sider..

På venstresiden beholder vi Malouda, så har vi jo Zhirkov som backup..

Ser for sumtin like diz..

Chech

Ivan-JT-Luiz-Cole

Lamps-(Ny spiller)-Essien

(Hulk)-Torres-Malouda

Subs: Turnbull, Hilaro, (Wiel) Alex, PVA, Bertrand, Ramires, Josh, Sturridge, Drogba, Zhirkov(Mikel)

Da har vi 23 spillere..Var det som var maks spillere, eller var det 25?

Lenke til kommentar

Så jævla toskete å ikke gå for Sturridge, siden starting price visstnok er bare 6 mill pund. Føffaen.

Det har tidligere blitt sagt at utgangsprisen er 20 millioner pund, noe som er langt mer sannsynlig (jamfør Liverpools kjøp av Henderson).

Hva nye spillere angår så har jeg full tiltro til AVB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...