Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Dersom Villas Boas blir fristilt fra kontrakten i porto har russeren brukt i underkant av £70m på å hente/sparke managere siden han kom i 03 og den summen inkluderer ikke lønninger. Det ryktes også at hiddink blir ansatt som "director of football" noe som pynter noen pund ekstra på snippen. Patetisk er vel ordet som springs to mind. Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari, Hiddink, Ancelotti og nå Villas Boas. Det er ca et år før skoa sitter i fiseringen det, lykke til Villas Boas. Han får sikkert lov til å leke FM med en trimmet editor i et overgangsvindu eller to dog, sikkert gøy det.

Vi har spenn og det ha'kke du.

Som om det er så jævela kult. Og, feil. Abramovich har penger. Allikevel vant dere hverken PL, CL, FAC eller LC forige sesong, noe som er smått pinlig. Vinner dere noe er det ubetydelig, greier dere ikke å vinne er det bare pinlig. Det samme gjelder for City.

Ooooog vi har faktisk penger vi også. :)

Nå kjenner jeg ikke til Chelseas økonomi, men jeg tviler på at dere har økonomien til å ha kunnet opprettholde dere selv som "toppklubb" i årene som kommer. Sportslig sett selvfølgelig. Utenom det er Chelsea en liten klubb. Antar at Abramo har nedbetalt det av gjeld dere evt. hadde fra før? Jeg sier igjen; Abramovich sine penger. Forige sesong: 0 troféer. Blir som å dope seg i Tour de France uten å vinne.

Embarrassing :)

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom Villas Boas blir fristilt fra kontrakten i porto har russeren brukt i underkant av £70m på å hente/sparke managere siden han kom i 03 og den summen inkluderer ikke lønninger. Det ryktes også at hiddink blir ansatt som "director of football" noe som pynter noen pund ekstra på snippen. Patetisk er vel ordet som springs to mind. Ranieri, Mourinho, Grant, Scolari, Hiddink, Ancelotti og nå Villas Boas. Det er ca et år før skoa sitter i fiseringen det, lykke til Villas Boas. Han får sikkert lov til å leke FM med en trimmet editor i et overgangsvindu eller to dog, sikkert gøy det.

Som om det er så jævela kult. Og, feil. Abramovich har penger. Allikevel vant dere hverken PL, CL, FAC eller LC forige sesong, noe som er smått pinlig. Vinner dere noe er det ubetydelig, greier dere ikke å vinne er det bare pinlig. Det samme gjelder for City.

Ooooog vi har faktisk penger vi også. :)

Nå kjenner jeg ikke til Chelseas økonomi, men jeg tviler på at dere har økonomien til å ha kunnet opprettholde dere selv som "toppklubb" i årene som kommer. Sportslig sett selvfølgelig. Utenom det er Chelsea en liten klubb. Antar at Abramo har nedbetalt det av gjeld dere evt. hadde fra før? Jeg sier igjen; Abramovich sine penger. Forige sesong: 0 troféer. Blir som å dope seg i Tour de France uten å vinne.

Embarrassing :)

"Dere"? Vi holder med samme lag, mister.

Jeg bare la til at vi faktisk har penger vi også, selv om mange tror det ikke finnes kjøpekraft i United pga. den høye gjelden.

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Si det til alkoholen da, ikke til meg. ;)

Ja vi har penger vi også, men det er ikke til å sammenligne med Chelsea sine økonomiske "muskler". Våre transfermidler er basert på inntekt og er, uten å kunne svare veldig presist (Game?) veldig "smått" ifht. hva det kunne vært. Selv om vi er en gjeldstynget klubb sies det nå at vi har £100m denne sommeren. Heldigvis har Abramovich og City-ledelsen fullstendig mangel på kunnskap om fotball slik at vi som regel kan inkassere vårt fortjente PL-trofé nå og da.

Lenke til kommentar

Nå har hjemmesidene til Chelsea gått ut og bekreftet interessen for AVB. Det vil si at han umulig kan være langt unna en kontrakt selv om ingenting skal taes for gitt enda. Er for øvrig enig i det mange her inne sier angående at managerstolen i Chelsea er en farlig stol å sette seg i, men jeg håper på er at Abramovitch vet at han nå ansetter en manager som ikke garanterer Champions League tittelen med en gang, ellers ville han ha ansatt Hiddink.

Lenke til kommentar

Fint med spenn, men ikke når det er det eneste man har.

Lenke til kommentar

Da er det offentlig han signert en 3årskontrakt, 800Gez i uka..

MYE PENGER..

Men vi har fått en fantastisk taktiker og talentfull, er redd den unge aldern kommer til å spille en rolle..Håper spillere respekter denne managern..Og drar han med seg Falcao så er det et stort pluss føler jeg, men då må vi kvitte oss med Anelka og Kalou for å gjøre plass til Falcao og Lukaku..

Eller hva??

Lenke til kommentar

Det er vel lite vits i å spekulere i noe som helst inntil at AVB har fått kjørt et par treninger med laget. Personlig så mener jeg at Chelsea ikke har bruk for Falcao da klubben allerede har en lignende spiller i Drogba. I tillegg så er også Torres og Sturridge naturlige midtspisser. Det er en spiller jeg kunne skulle ønske han tok med seg fra Porto, Moutinho.

Hva lønnen hans angår så mener jeg at en dyktig trener i langt større grad forsvarer enn slik lønn enn det spillerne gjør.

Lenke til kommentar

Slik ser jeg for meg fremtidens Chelsea startellever som skal ta over eldrebølgen, dersom ting går i ønsket retning. Petr Cech holder i mange år til dersom han opprettholder nivået:

Petr Cech

(ny høyreback) - (ny stopper) - David Luiz - Ryan Bertrand

Ramires - Luka Modric - Josh McEachran

Eden Hazard - Fernando Torres - Daniel Sturridge

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...