LarsP Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hehe, nå har jeg faktisk troen. Chelsea var nemlig det klart beste laget i kveld. Bare marginer som gjorde at seieren ikke ble større. Jeg er ganske sikker på at Chelsea kommer til å skåre på Anfield og jeg tviler STERKT på at Liverpool klarer å putte tre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 ..og jeg tviler STERKT på at Liverpool klarer å putte tre. 8472931[/snapback] Det sa jeg også til en Pool-supporter en gang i 2005 mens jeg pekte på han og lo :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lynet slår aldri ned to ganger på samme sted. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Grattis med seier til Lars og de andre, håper dere når finalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lynet slår aldri ned to ganger på samme sted. 8472998[/snapback] Anfield er ganske langt unna Istanbul. Dessuten var det ikke lynet som slo ned, det var Liverpool. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lynet slår aldri ned to ganger på samme sted. 8472998[/snapback] Anfield er ganske langt unna Istanbul. Dessuten var det ikke lynet som slo ned, det var Liverpool. 8473034[/snapback] Ja, to HELT forskjellige ting. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Dere var gode idag, fortjent seier, selv om jeg gjerne skulle sett Gerrard sitt skudd i mål. Velkommen på Anfield 1.mai, når The Kop skal overgå den trommehinnesprengende stemningen som det var i semien i 2005, mens gutta forhåpentligvis overgår sin prestasjon fra idag også Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Gode muligheter for United - Chelsea ganger tre nå, gleder meg. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Godt jobbet, Chelsea-boys. Er stolt av dere. En får bare håpe at dere knuser liverpool skikkelig på bortebane også. Vil mye mye mye heller se et friskt Chelsea i finalen enn det trøtte liverpool-laget som vi alle begynner å bli rimelig lei av. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Trøtte? Liverpool er da ikke så ille, synes faktisk de er ganske kjekke å se på, ikke så forskjellig fra Chelsea, ganske bra begge to er vel heller bare Arsenal og City jeg heller ville sett på. Men dette går mot tidenens avslutning for engelsk fotball, kan bli "3" finaler ! Endret 26. april 2007 av Crispin Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Chelsea minner meg igrunn om et italiensk lag, dønnsolide bakover men spiller like underholdende som graven. Ellers så hadde dere god kontroll på Liverpool, og er sikker i min sak på at dere vinner neste uke. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Dere var gode idag, fortjent seier, selv om jeg gjerne skulle sett Gerrard sitt skudd i mål. Et godt skudd, men fyttisøren for en megaredning av Cech. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Cech er enestående. Han er rett og slett verdens beste keeper. Utrolig å tenke på at han var døden nær for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Cech er enestående. Han er rett og slett verdens beste keeper. Utrolig å tenke på at han var døden nær for noen måneder siden. 8477829[/snapback] Og enda mer utrolig at han ikke havnet på årets lag til fordel for en mann som er et halvt århundre gammel.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Synes det er greit, jeg. Cech har nesten vært ute hele sesongen, og til tross for hans mange, sterke redninger siden jul, har van der Sar tross alt holdt United-målet trygt gjennom hele sesongen. Jevnt over, derimot - og ikke minst nå om dagen - føler jeg at Cech er en bedre keeper. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg HATER Manchester United! De må jo ha ofret minst 100 jomfruer for å få all den flaksen de har. Forbanna møkkalag! Skal bli deilig å latterliggjøre dem i 2 finaler på rad! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Så utrolig mye du driter deg ut nå ZiroN. Noen fler klager? Kanskje Phil Neville scorte selvmål med vilje, eller kanskje Chelsea skulle hatt 3 straffer og United skulle hatt straffe imot seg? Eller kanskje bakken var skjeiv? Typisk mange av dere Chelsea-supportere å komme med sånt (nei, ikke alle) Mourinho are you listening? Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Stakkars Chelsea, uff og uff. :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Skal du klage hele tiden Ziron? Gullet er tilbake på OT Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg HATER Manchester United! De må jo ha ofret minst 100 jomfruer for å få all den flaksen de har. Forbanna møkkalag! Skal bli deilig å latterliggjøre dem i 2 finaler på rad! 8491596[/snapback] Ja vi har flaks, smalt fra rett kjeft indeed. Alle som har sett 50-60 PL kamper i år vet udmerket godt hvem som har vært det beste laget. Mål forskjellen sier vell også det. MOURHINO ARE YOU LISTENING, YOU BETTER KEEP THE TROPHIE GLISTENING, WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! UNITED! ... FOREVER RED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå