Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Hehe, nå har jeg faktisk troen. Chelsea var nemlig det klart beste laget i kveld. Bare marginer som gjorde at seieren ikke ble større. Jeg er ganske sikker på at Chelsea kommer til å skåre på Anfield og jeg tviler STERKT på at Liverpool klarer å putte tre. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Lynet slår aldri ned to ganger på samme sted. :p

8472998[/snapback]

Anfield er ganske langt unna Istanbul. Dessuten var det ikke lynet som slo ned, det var Liverpool.

Lenke til kommentar

Dere var gode idag, fortjent seier, selv om jeg gjerne skulle sett Gerrard sitt skudd i mål.

Velkommen på Anfield 1.mai, når The Kop skal overgå den trommehinnesprengende stemningen som det var i semien i 2005, mens gutta forhåpentligvis overgår sin prestasjon fra idag også :)

Lenke til kommentar

Trøtte? Liverpool er da ikke så ille, synes faktisk de er ganske kjekke å se på, ikke så forskjellig fra Chelsea, ganske bra begge to er vel heller bare Arsenal og City jeg heller ville sett på. Men dette går mot tidenens avslutning for engelsk fotball, kan bli "3" finaler !

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Cech er enestående. Han er rett og slett verdens beste keeper.

Utrolig å tenke på at han var døden nær for noen måneder siden.

8477829[/snapback]

Og enda mer utrolig at han ikke havnet på årets lag til fordel for en mann som er et halvt århundre gammel..

Lenke til kommentar

Synes det er greit, jeg. Cech har nesten vært ute hele sesongen, og til tross for hans mange, sterke redninger siden jul, har van der Sar tross alt holdt United-målet trygt gjennom hele sesongen.

Jevnt over, derimot - og ikke minst nå om dagen - føler jeg at Cech er en bedre keeper.

Lenke til kommentar

Så utrolig mye du driter deg ut nå ZiroN. Noen fler klager? Kanskje Phil Neville scorte selvmål med vilje, eller kanskje Chelsea skulle hatt 3 straffer og United skulle hatt straffe imot seg? Eller kanskje bakken var skjeiv?

Typisk mange av dere Chelsea-supportere å komme med sånt (nei, ikke alle)

Mourinho are you listening?

:love:

Lenke til kommentar
Jeg HATER Manchester United! De må jo ha ofret minst 100 jomfruer for å få all den flaksen de har. Forbanna møkkalag! Skal bli deilig å latterliggjøre dem i 2 finaler på rad!

8491596[/snapback]

Ja vi har flaks, smalt fra rett kjeft indeed. Alle som har sett 50-60 PL kamper i år vet udmerket godt hvem som har vært det beste laget. Mål forskjellen sier vell også det.

MOURHINO ARE YOU LISTENING, YOU BETTER KEEP THE TROPHIE GLISTENING, WE'LL BE BACK IN MAY TO TAKE IT AWAY, WALKING IN A FERGIE WONDERLAND! UNITED! ...

FOREVER RED!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...